english
En

بهترین شهرهای ایتالیا برای سفر

Rate this post

بهترین شهرهای ایتالیا برای سفر

شهرهای ایتالیا همیشه در لیست سبدهای مسافرتی قرار دارند زیرا ترکیب مناسبی از مناظر، اماکن تاریخی و باستانی، موزه ها و البته غذاهای عالی ارائه می دهند. علاوه بر این، شهر های بزرگ ایتالیا را به راحتی می توان توسط قطار بازدید کرد .

در این مقاله 10 شهر مهم ایتالیا برای گردشگری را به شما معرفی میکینم:


رم یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای سفر

رم  پایتخت ایتالیا است و احتمالا اولین توقف شما در این کشور است. رم انواع مختلفی از مناظر و تجربیات را ارائه می دهد. در هر نوبت، شما می توانید آثار باستانی، کلیساهای قرون وسطایی و باروک، چشمه های زیبا، موزه های پر از هنر و کاخ های رنسانس را کشف کنید. کولوسئوم باستانی یکی از جالب ترین مکان های جهان است و رم مدرن یک شهر شلوغ و پر جنب و جوش است و دارای رستوران ها و شب زنده داری عالی است. میدان سنت پیتر و شهر واتیکان را نیز میتونید به راحتی در زمان ورود به رم بازدید کنید. ما حداقل 3 روز برای بازدید رم را توصیه می کنیم .

 

ونیز یکی دیگر از بهترین شهرهای ایتالیا برای سفر

ونیز

بر خلاف هر جای دیگری در جهان، ونیز (ونیز) یک شهر منحصر به فرد است که بر روی آب در وسط یک دریاچه ساخته شده است. ونیز یکی از زیباترین و عاشقانه ترین شهرهای ایتالیا و همچنین یکی از محبوب ترین ها برای بازدیدکنندگان ایتالیا است. قلب ونیز Piazza San Marco با کلیسای باشکوه آن، Basilica سنت مارک است .موزه ها، کاخ ها و کلیساهای متعددی برای دیدار وجود دارد و که در کانال های ونیز سرگردان هستند و از پیچ و خم های خیابان های باریک و مرموز باید عبور کرد. ونیز در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد و از لحاظ تاریخی یک پل بین شرق و غرب بود – معماری آن دارای یک احساس بیزانس است که واقعا در جای دیگری در ایتالیا یافت نمیشود.

فلورانس از بهترین شهرهای ایتالیا برای سفر

فلورانس (Firenze) یکی از مهمترین مراکز معماری و هنر رنسانس ایتالیا است. دئومو و Baptisster آن بسیار با شکوه است، اما به دلیل جمعیت بالای گردشگران، پایتخت گردشگری ایتالیا محسوب می شود .فلورانس دارای چندین موزه عالی با بسیاری از نقاشی ها و مجسمه های معروف، از جمله “دیوید” میکل آنژ و “تولد زهره” Botticelli است. همچنین کاخها و باغهای Medici وجود دارد.فلورانس در منطقه توسکانی واقع شده است و دروازه ای برای کاوش شهرهای کوچک و روستاهای کوچک توسکانی می باشد.

میلان جزو یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای سفر

میلان (میلانو)، یکی از ثروتمندترین شهرهای اروپا، برای مغازه ها، گالری ها و رستوران های شیک شناخته شده است و دارای سرعت بیشتری نسبت به شهرهای دیگر ایتالیا است. همچنین دارای میراث هنری و فرهنگی غنی است. هیئت مدیره گوتیک آن، با نماد سنگ مرمر زیبا و با شکوه است. نقاشی شام اخر داوینچی  یکی از جاذبه های برتر میلان است و لا اسکالا یکی از مشهورترین اپرای جهان است.

شهر ناپل

ناپل (ناپولی) یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای ایتالیا است.  در ساحل جنوب رم قرار دارد و مهمترین شهر در جنوب ایتالیا است و نقطه شروع سفر به پومپی، هرکولانوم و ساحل آمالی است.دارای بسیاری از گنجینه های تاریخی و هنری معروف و پیترا و دسرهای فوق العاده است.

ورونیا شهر عشاق


ورونا شهر داستان رومئو و ژولیت و شهر رومن آرنا، سومین شهر بزرگ در ایتالیا و محل برگزاری جشنواره اپرا شناخته شده است. ورونا یک مرکز قرون وسطی خوب دارد، باقی مانده های رومی، یک مجموعه ی قلعه ی جالب و مرکز خریدهای مناسب دارد. چهارمین شهر پر بازدید در ایتالیا است و به راحتی با قطار می توان به آن سفر کرد.

تورین شهر تاریخی


تورین (تورینو)، در منطقه پیمونت در شمال غربی ایتالیا، یک مرکز بزرگ فرهنگی با موزه های عالی، مغازه های زیبا و رستوران های خوب است. همچنین نمونه هایی بسیار خوبی از معماری باروک و کاخ های تاریخی، قهوه خانه های مشهور، کارگاه های هنری و خیابان های با قایق های پوشیده وجود دارد.

بلونیا شهر زیبا


بولونیا برای زیبایی، ثروت، غذا و سیاست چپش شناخته شده است. خیابان های مسطح آن با عینک های آویخته شده است، و آن را یک شهر پیاده روی خوب در هر نوع آب و هوا می کند. این شهر دارای  یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است. یک مرکز قرون وسطی زیبا و چندین میدان جذاب، با ساختمان های با ظرافت ستودنی دارد. بولونیا بزرگترین شهر منطقه امیلیا-رومانا در شمال ایتالیا است وبولونیا بزرگترین شهر منطقه امیلیا-رومانا در شمال ایتالیا است و حتی در میان ایتالیایی ها، آن را پایتخت فرهنگی کشور می دانند.

جنوا شهر ساحلی

جنوا (جنوا)، در لیگوریا در ساحل شمال غربی ایتالیا، بندر اصلی ايتاليا است. جنوا دارای یک آکواریوم مدرن جذاب، یک منطقه بندر جالب است و یک مرکز تاریخی بزرگترین منطقه قرون وسطی در اروپا است که دارای بسیاری از کلیساها، کاخ ها و موزه ها است.

پروجیا


پروجیا، در منطقه اومبریا مرکزی اتیوپی ، یک شهر بسیار جهانی و دارای دو دانشگاه است. تابستان میزبان جشنواره جاز معروف جهان  است و دانشگاه آن برای خارجیان جای خوبی برای یادگیری ایتالیایی است. یک شهر دیواره ای در بالای یک تپه با دیدگاه های عالی  و چندین بنای تاریخی مهم و یک میدان مرکزی خوب است. تاریخ آن به قرن نهم قبل از میلاد بازمی گردد.

جهت تهیه و اخذ ویزای شینگن فورری بدون ضمانت و دریافت ویزای مولتیپل کانادا با ما تماس حاصل فرمایید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.