english
En

جاذبه های دیدنی چین برای کودکان

Rate this post

10 جاذبه برای سفر به چین با بچه ها

چین یکی از جذاب ترین مقاصدی است که برای مسافران دنیای دیگری را برای شما نمایان می نماید. چین مجموعه ای از جاذبه های سنتی و مدرن است که در کنار هم قرار گرفته اند و به هر کدام از شهرهای این کشور که سفر کنید می توانید مجموعه ای از بناهای و جاذبه های جذاب را مشاهده کنید. شاید همین موضوع دلیلی بر توسعه صنعت گردشگری در این کشور شده است؛ اما در سفر به چین با کودک چه جاذبه هایی وجود دارد بتواند برای خانواده ها و بچه ها سرگرم کننده باشد؟ ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا جاذبه هایی که برای بچه ها هم می تواند جذاب باشد را معرفی کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دره شادی در پکن | Happy Valley شنزن

یکی از بهترین جاذبه هایی که در سفر به چین با کودک می تواند گزینه بسیار جذابی باشد، دره شادی در پکن است. البته که این جاذبه به اسم بچه ها معرفی می شود اما بعضی از جاذبه های آن تنها مختص 16 سال به بالاها است پس برای بزرگسالان هم این جاذبه می تواند گزینه جذابی به شمار بیاید. بیش از 50 سایت فرهنگی و اکولوژی در سراسر مجموعه وجود دارد در نتیجه بچه ها می توانند از سیستم های تمدن و شهرنشینی مختلف فارغ از فاصله حقیقی آن ها در نقشه، بازدید نمایند. این شهربازی که یکی از 2 شهربازی بسیار معروف در پکن است، از شهرت خاصی در این شهر و در کل کشور چین برخوردار است. البته به جز این دو شهربازی معروف قرار است که تا سال 2020 میلادی در این شهر نیز یک شهربازی بسیار بزرگ دیگر هم نیز افتتاح شود.

Image result for ‫دره شادی در پکن‬‎

آدرس: China, Beijing Shi, Chaoyang Qu, 东四环小武基北路 邮政编码100023

دیزنی لند در هنگ کنگ | Hong Kong Disneyland

یکی از مشهورترین پارک های تفریحی در دنیا، دیزنی لند هنگ کنگ است. سالانه این پارک حدود 7.5 میلیون نفر بازدیدنماینده دارد و از لحاظ کیفیت و جذابیت در صندلی 15 ام دنیا قرار گرفته است. تمامی بازیگران دیزنی لند در هنگ کنگ به زبان انگلیسی، کانتونی و ماندارین صحبت می نمایند و مانند بازیگران سایر پارک های دیزنی، بسیار صمیمی و محبت آمیز با شما رفتار خواهند کرد. در این پارک هفت سرزمین و دکور ویژه نظیر هالووین، کریسمس، سال نو چینی و عید پاک وجود دارد که همین موضوع سبب جذب گردشگر برای سفر به چین می شود. بلیط برای بزرگسالان 70 دلار و بچه ها 50 دلار است.

Image result for ‫دیزنی لند هنگ کنگ‬‎

آدرس: Lantau Island, Hong Kong

پارک دایناسورها در چانگژو | Changzhou Dinosaur Park

اگر می خواهید یک روز هیجان انگیز و بی نظیر داشته باشید، پارک دایناسورها در چانگزو یکی از بهترین گزینه های انتخابی در سفر به چین با کودک محسوب می شود. در این پارک تفریحی بیش از 70 جاذبه گردشگری نظیر جزیره دایناسورها، چشمه های آب گرم، باغ ها و فضای سبز، پارک آبی، نمایشگاه ها، بازی های سرگرم نماینده و فروشگاه های مختلف نیز وجود دارد که می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد. گفتنی است که بگوییم تمامی این برنامه ها به صورتی تفریحی و سرگرم نماینده برای بچه ها ارائه می شود و بازدید از آن به شدت پیشنهاد می شود.

آدرس: 60 He Hai Dong Lu, Xinbei Qu, Changzhou Shi, Jiangsu Sheng, China

پارک پنجره ای رو به دنیا | Window of the World

از دیگر گزینه هایی که برای سفر به چین با کودک مناسب هست پارکی به نام پنجره ای رو به دنیا است و دارای مساحت 480000 متر مربعی می باشد. این پارک دیدنی که در 18 ژوئن سال 1994 ساخته شده و علت نام گذاری این پارک به نام پنجره ای رو به جهت آن است که بیش از 130 نوع از دیدنی های جالب 43 کشور دنیا را در این پارک قرار گرفته است. شما با قدم زدن در این پارک احساس می کنید که تمامی دنیا را در مشت خود دارید.

Image result for ‫پارک پنجره جهان شنزن‬‎

آدرس: Hua Qiao Cheng, Nanshan Qu, شنزن Shi, China

منطقه تفریحی چایم لانگ | Chimelong Paradise

منطقه تفریحی چانگ لانگ در گوانجو یکی دیگر از گزینه هایی است که در سفر به چین با کودک مناسب است. این منطقه در پان یو قرار گرفته است. این منطقه گردشگری از چند قسمت اصلی تشکیل شده است، که اصلی ترین آنها عبارتند از پارک سافاری زیانگ جیانگ و بهشت چایم لانگ است. سایر قسمتهای عبارتند از پارک آبی چایم لانگ که با وسعت 400000 مترمربع بزرگترین پارک آبی آسیاست، سیرک بین المللی چایم لانگ پارک کروکودیل که از 100000 کروکودیل نگهداری می نمایند که 70% کروکودیل های چین را تشکیل می دهند و همچنین مرکز گلف چایم لانگ که 12% مایل مربع وسعت دارد و یکی از بزرگترین مرکز تمرین گلف دنیا به شمار می رود.

Related image

 

آدرس: Han Xi Da Dao, Panyu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 511495

باغ گیاه شناسی گوانجو | South China Botanical Garden

یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در شمال شرقی شهر گوانجو قرار گرفته است. این باغ در سال 1929 تاسیس شده و مساحت آن حدود 300 هکتار می شود و وابسته به آموزشگاه علوم چین است. بیشتر از شش هزار گونه گیاه مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری، در این باغ پرورش داده می شود. مناظر این باغ شامل مجموعه ای از درختان نخل، بامبو، گل های ارکیده گیاهان آوندی خانواده سرخس ها و گیاهان سایه دار است. این باغ به دو بخش تحقیقاتی و نمایشگاه عمومی تقسیم شده است. در بخش نمایشگاهی عمومی 16 باغ متفاوت از جمله محدوده درخت های نخل، گلخانه گیاهان گیاهان استوایی و باغ ارکیده وجود دارد. باغهای گل مگنولیا و زنجبیل این مجموعه گیاه شناسی در دنیا بی نظیر هستند.

تفریح گاه طبیعی دینگ هوشان در سال 1956 در این باغ گیاه شناسی ساخته شده و اولین تفریحگاه طبیعی چین است.در این تفریحگاه بیش از 2400 گونه گیاه وجود دارد .

Image result for ‫باغ گیاه شناسی گوانجو‬‎

آدرس: 1190 Tianyuan Rd, Tianhe Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China, 510000

پارک دالیان | Dalyan Park

در سفر به چین با کودک یکی دیگر از جاذبه هایی که می تواند برای مسافران جذاب باشد، پارک دالیان است. این پارک مساحتی برابر با 470 هزارمتر مربع دارد و در منطقه جاده بستان در کنار دریا نیز قرار گرفته است. این پارک بزرگ در امتداد خط ساحلی این منطقه قرار گرفته است و بهترین جاذبه گردشگری در جاده بستان است. دسترسی به این پارک کار سختی نیست و شما می توانید خیلی راحت خودتان را به پارک دالیان در چین برسانید.

Related image

شهربازی هاربین | Harbin

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری که در سفر با کودک به چین وجود دارد، شهربازی به نام هاربین است. در این شهربازی بیش از 40 وسیله مختلف برای تجربه یک روز هیجان انگیز وجود دارد. این مجموعه دارای یک چرخ وفلک بسیار مرتفع است که از بالای آن منظره زیبایی از کل شهر پدیدار می شود. نکته قابل ذکر انست که مجموعه وسایل بازی در شهربازی در فصلهای گرم سال فعال هستند.

Related image

آدرس: No. 5, East Dazhi Street, Nangang District in Harbin

باغ وحش شانگهای یکی از بهترین جاذبه ها برای سفر به چین با کودک

باغ وحش شانگهای هم می تواند در لیست جاذبه هایی که در سفر به چین با کودک قرار بگیرد. در این باغ وحش 6000 گونه مختلف حیوانات، 600 گونه بومی، پانداهای بزرگ و ببرهای جنوب چین، میمون های نازک طلایی، شیرها، اسب ها و شتر نگهداری می شوند. ساعت کاری این باغ وحش روزانه از 6:30 تا 5 عصر است و برای دسترسی به آن می توانید در خط 10 ایستگاه باغ وحش شانگهای توقف کنید.

Image result for ‫باغ وحش شانگهای‬‎

آدرس: 178 S 6th Hwy, Pudong Xinqu, China

حال که با جاذبه های مخصوص به بچه ها در چین آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم  سفر به چین را با کودکان خود تجربه کنید؛

سفر های دلنواز    با ماهبد پرواز

آدرس: فلکه اول گوهر دشت، خیابان مطهری، جنب پل روحانی(جمهوری)

                                                تلفن:02634208125

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.