english
En

جاذبه های پاریس

Rate this post

 

پاریس – شهر عشق

پاریس پایتخت فرانسه است و عمدتا به عنوان شهر عشق یا حتی بهتر از آن به عنوان شهر چراغ شناخته می شود. موقعیت مکانی آن شگفت انگیز است زیرا شما می توانید در کمتر از 2 ساعت به هر نقطه در اروپا سفر کنید ، اما آنچه مهمتر از آن می دانید در مورد پاریس  این واقعیت است که آن گزینه  بسیار خوبی  برای بازدید از موزه ها ، پارک ها و همچنین فرصتی برای پیاده روی های شگفت انگیز به شما ارائه می دهد. پاریس بسیار مناسب برای تحصیل است ، به خصوص اگر به مد یا امور مالی علاقه دارید.

جاذبه های گردشگری پاریس:

برج ایفل

در بازدید از جاذبه های توریستی پاریس ، برج ایفل نیز در فهرست مکان هایی که در فرانسه برای بازدید است ، رتبه بالایی قرار دارد . به سختی می توان باور داشت که این ساختار هنگامی که برای اولین بار از آن پرده برداری شد ، به عنوان یک هیولا کنار گذاشته شد. این برج نمادین توسط الکساندر-گوستاو ایفل برای نمایشگاه پاریس در سال 1889 طراحی شده است که نشان دهنده صدمین سالگرد انقلاب فرانسه است.

موزه لوور فرانسه

یک کاخ مجلل که زمانی خانه پادشاهان فرانسه بوده است ، لوور جزو مهمترین و برترین موزه های پاریس است . بازدید کنندگان وارد حیاط کاخ در هرم شیشه ای می شوند (که توسط Ieoh Ming Pei در سال 1917 طراحی شده است). موزه لوور دارای بیش از 30،000 اثر هنری از آثار باستانی در آثار نقاشی های اروپایی قرن 15 تا 19 است.

کلیسای جامع نوتردام

نوتردام با پیروزی در معماری گوتیک ، در قلب پاریس در Ile de la Cité در نزدیکی جاذبه های محله لاتین قرار دارد . جزیره ای در رودخانه سین ، Ile de la Cité مرکز تاریخی و جغرافیایی پاریس است. در این زمین کوچک ، رومی ها شهر گالو-رومی لوتیا را بنا کردند و از قرن ششم تا قرن چهاردهم ، پادشاهان فرانسه در اینجا اقامت گزیدند.

کلیسای جامع نوتردام در سال 1163 توسط پادشاه لوئیس IX (سنت لوئیس) و اسقف موریس  تأسیس شد و ساخت آن بیش از 150 سال به طول انجامید. کلیسای جامع برای اولین بار به سبک اوایل گوتیک ایجاد شد .

خانه اپرای Palais Garnier

به سفارش ناپلئون سوم در سال 1860 ، خانه اپرای Palais Garnier توسط چارلز گارنیه به سبک باروک پرشور طراحی شد. گارنیر بیش از یک دهه ، از 1862 تا 1875 ، بر روی این پروژه به صورت خستگی ناپذیر کار کرد. امروز ، این بنای تاریخی شفاف نمادی از رژیم شاهنشاهی ناپلئون است.

این نما دارای ستونهای کلاسیک و هشت مجسمه است که چهره های تمثیلی را نشان می دهد: شعر ، موسیقی ، ایدیل ، آواز ، ترانه ، درام و رقص. بازدیدکنندگان با ورود به ساختمان ، از دیدن فضای داخلی پرشکوه 11000 متر مربع شگفت زده می شوند.

رودخانه سین

برای واقعی تر شدن فضای جادویی پاریس ، توریست ها باید  قایقرانی در کنار رودخانه سین را امتحان کنند. علاوه بر اینکه یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید هنگام بازدید از شهر انجام دهید ، سفر دریایی رودخانه سین (Seine River Cruises) به گردشگران این امکان را می دهد تا مناظر را از دیدگاه دیگری مشاهده کنند. پل های رودخانه سین ، برج ایفل ، کلیسای جامع نوتردام و موزه لوور از منظر یک قایق رودخانه خیره کننده به نظر می رسند.

باغ لوکزامبرگ

باغ لوکزامبورگ بهترین پارک شناخته شده در پاریس پس از توئیلری ها است. این باغ ها در قرن هفدهم میلادی با ساخت Palais du Luxembourg ساخته شد ، اما در قرن نوزدهم توسط معمار JF Chalgrin به شکل امروزی آن تغییر داده شد. ویژگی اصلی این پارک ، استخر بزرگ چشمه ای است که دارای هشت ضلع است ، که توسط دو تراس آراسته با مجسمه ها ، ردیف های هندسی منظم از تخته های گل و بوته های مجسمه ای پوشیده شده است. این بخش از پارک نمونه ای از سبک کلاسیک فرانسه را نشان می دهد که صندلی های زیادی برای استفاده بازدید کنندگان در آن قرار داده شده است.

میدان Place de Vosges

در بهترین منطقه شهر ، Place des Vosges قدیمی ترین میدان عمومی پاریس وجود دارد که به شیوه ای یکنواخت و جادار ساخته شده است. این دایره زیبا الگویی را برای میدان های دیگر مانند Place Vendôme و Place de la Concorde فراهم کرده است. Place de Vosges بین سالهای 1605 تا 1612 ساخته شده است و در ابتدا با نام Place Royale خوانده می شد زیرا مملو از اقامتگاه های اشرافی بود.

برای دریافت ویزای شینگن فوری و ویزای مولتیپل 5 ساله کانادا با ما تماس حاصل فرمایید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.