english
En

شهر تولوز فرانسه

Rate this post

شهر تولوز فرانسه | Toulouse

شهرتولوز در بین شهرهای فرانسه به La Ville Rose یا «شهر صورتی» معروف شده و دلیل این امر هم ساختمان های نمادین شهر است که با آجرهای قرمز روشن و صورتی مشخص شده اند.از سال 2016 ، چهارمین شهر بزرگ فرانسه به پایتخت دومین منطقه بزرگ فرانسه تبدیل شده است شهر تولوز در قرن ۱۵ یکی از تولیدکنندگان عمده رنگ طبیعی نیلی بود و در بین شهرهای ثروتمند و مرفه فرانسه قرار داشت. با این حال، با عرضه رنگ های جایگزین که ارزان تر بودند و از هند وارد می شدند شهر تولوز جایگاه مهم و والایش را از دست داد.

شهر تولوز فرانسه
شهر تولوز فرانسه

شهر تولوز فرانسه در قرن های بعد جایگاه از دست رفته اش را به دست آورد و در قرن ۱۸ مدرن سازی در این شهر آغاز شد. این شهر که  خود را به عنوان پایتخت هوافضای اروپا مطرح کرده است و مقر شرکت های بزرگ و عمده هوافضا در این شهر قرار گرفته است.
شهر تولوز ، واقع در دشت گارون در قلب جنوب غربی فرانسه ، نیمه راه بین اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه است و از اهمیت بیشتری برخوردار است.
از سال 2016 ، چهارمین شهر بزرگ فرانسه به پایتخت دومین منطقه بزرگ فرانسه تبدیل شده است .منطقه جدید “اکسیشیا” ، که از رون در شرق تا 60 مایل از ساحل اقیانوس اطلس در غرب امتداد دارد. اکسیزیای مدرن از نظر وسعت مشابه شهر بزرگ تولوز است که از قرن نهم تا پایان سیزدهم ، یک منطقه مستقل از جنوب غربی فرانسه بود.
نخستین بار توسط Counts of Toulouse اداره می شد ، از قرن دوازدهم به بعد این شهر بعدا توسط شورای اداری اداره می شود ، معروف به “Capitulaires” اداره می شود: این شورا یا ساختمان پارلمان Capitole بود . به عنوان مرکز تولوز مدرن ، مکان بزرگ du Capitole ، یکی از بهترین منطقه های شهری در هر نقطه از جهان است.
اسن شهریک شهر نسبتاً جمع و جور است، مرکز تولوز بین کانال دو میدی (به عنوان مکان میراث جهانی ثبت شده) و رودخانه گارون قرار دارد. تولوز قدیمی با وجود تعداد زیادی کافه ، کافه رستوران و بوتیک ، منطقه ای تاریخی است که بازدید کنندگان می توانند به راحتی دو یا سه روز را بگذرانند و هنوز وقت لازم برای انجام همه کارها را ندارند.
از دفتر گردشگری واقع در Dungeon تاریخی Capitole ، در نزدیکی Place du Capitole ، بازدید کنندگان می توانند به راحتی به اکثر اماکن مهم شهر قدیمی ، موزه های آن ، کلیساهای تاریخی ، خیابان های قدیمی ، سواحل کانال و کنار رودخانه برسند.
علاوه بر سایت های اصلی ذکر شده در زیر ،قسمت مرکزی تولوز دارای چندین موزه تخصصی دیگر ، کلیساهای تاریخی و البته فرصت های زیادی برای خرید است.

جهت دریافت ویزای فرانسه و ویزای شینگن فوری با ماهبد پرواز تماس حاصل فرمایید

Fondation Bemberg: بهترین گالری هنری تولوز ، مجموعه کلکسیونرهای هنری آرژانتین ، به صورت قرضی از سال 1994 به شهر تولوزمنتقل شده است. شامل مجموعه ای قابل توجه از نقاشی های استادان بزرگ ، از جمله آثار کراناچ ، ون دره ویدن ، تیتیان ، وروئوس ، وان دیک  ، کانالتو ، مونه ، رنوار ، سزان ، ولامینک ، پیکاسو و بنارداست..

Musee des Augustins – موزه هنر و مجسمه سازی که در یک صومعه تاریخی سابق قرار دارد. مجموعه ای زیبا از مجسمه های قرون وسطایی اولیه ، و مجموعه ای کوچک از نقاشی ها ، از جمله آثاری از Ingres ، Delacroix ، Corot و تولوز Lautrec.

موزه d’histoire naturelle. یکی از برجسته ترین موزه های تاریخ طبیعی فرانسه.
Les Abattoirs: مرکز هنری مدرن و معاصر تولوز. هنر از دهه 50 به بعد.

Place du Capitole – یکی از بهترین منطقه های شهری در اروپا. یک منطقه بزرگ برای پیاده روی، هم مرز با ساختمان های قرن 18 و 19 از جمله نمای بزرگ کاخ کاپیتول با بسیاری از کافه ها و رستوران ها می باشد.

موسی بنبرگ
ساختمان Renaissance Athézat موزه Fondation Bemberg را در خود جای داده است.
Basilique Saint Sernin. مهمترین بنای تاریخی مهم در تولوز قدیمی است .. که در اصل بین 1080 تا 1120 ساخته شده است ، سنت سرین بزرگترین کلیسای رومانیایی باقیمانده در اروپا است. یک میراث جهانی یونسکو (مسیر زیارتی به سانتیاگو د کمپوستلا)

جهت دریافت ویزای مولتیپل کانادا با ما تماس حاصل فرمایید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.