english
En

شهر شارلوت تاون

Rate this post

شهر شارلوت تاون

شارلوت تاون پایتخت استان  جزیره پرنس ادوارد با 34344 نفر جمعیت (منطقه بزرگ شارلوت تاون: 67،688) است.

پایتخت جزیره پرنس ادوارد ، شارلوت ، یک شهر جذاب ساحلی شرقی و مشرف به اقیانوس اطلس است . این شهر بعد از ملکه شارلوت مکلنربورگ-استرولیتز، همسر شاه جورج سوم پادشاه بریتانیا به شارلوت تاون نام گذاری شد، البته شارلوت تاون، از نظر قانونی در سال 1855 به عنوان یک شهر به ثبت رسید

منظره های عاشقانه ، مناظر دریایی خیره کننده و مجموعه ای از زیبایی های شهری را در این شهر میتوانید مشاهده کنید ،یک مکان ایده ال برای مسافرت چنده روزه را برای شما فراهم میکند. صدف ، غروب خورشید ، یک ساحل خیره کننده ، مسیرهای پیاده روی بی شمار ، سواحل خلوت و ور از آرامش و هزینه مناسب برای زندگی ، همه نیازهای یک سفر عالی را برطرف میکند فراهم می کند. شما می توانید برای تماشای فوک های دریایی سوار یک قایق تور شوید یا در یک تور هوایی در فرودگاه اسکایپلکس (Skyplex) شرکت کنید.

جاذبه های شهر شارلوت تاون

یکی از اولین مکانهایی که باید از آن بازدید کنید باید مرکز فوق مدرن کنفدراسیون هنر باشد ، که کل مجموعه ای از شهر را در بر می گیرد و در سال 1964 به عنوان اثر ملی کنفدراسیون کانادا افتتاح شد. این خانه دارای یک موزه ، گالری هنری ، کتابخانه استانی ، دو سالن تئاتر و یک رستوران است. این محل شاید به بهترین وجه شناخته شده برای تولید سالانه آنا از گلهای سبز – موسیقی به عنوان بخشی از جشنواره سالانه شارلوت تاون است که از ژوئن تا سپتامبر برگزار می شود.

خانه تاریخی بیکنسفیلد

ویلای زیبای Beaconsfield توسط WC هریس طراحی و ساخته شد و در سال 1877 با تزیین چوبی مانند توری ، سقف مانسارد و یک گنبد برازنده ساخته شد. ساختمان به رنگ خردل زرد نمونه بارزی از معماری ویکتوریا است و طراحی داخلی و اثاثیه این خانه قدیمی دوست داشتنی ، یک تور را به خوبی ارزشمند می کند.

در حال حاضر موزه و بنیاد میراث جزیره پرنس ادوارد و یک کتابفروشی ، که در انتشارات مربوط به این جزیره تخصص دارد ، قرار دارد. هر از چندگاهی نمایشگاه هایی از تاریخ محلی ، سخنرانی و کنسرت در اینجا برپا می شود.

تورهای پیاده روی شارلوت تاون

محله های شهر ویکتوریا  مکان مناسبی برای پیاده روی است و انجام یک تور پیاده روی – با راهنما یا خود راهنمایی – یکی از محبوب ترین کارهایی است که در Charlottetown انجام می شود. پیاده روی در امتداد خیابان های ریچموند ، گرافتون و کنت بازدید کنندگان را از طریق محله ای از خانه های مسکونی با پارک ها و باغ های گسترده ، به یادآوری چشمگیر میراث ویکتوریا شارلوت تاون می اندازد. میدان کینگز و میدان هیلزبورو پارک هایی پوشیده با برگ هستند و در خیابان گرافتون ، شما ممکن است جلوی تحسین منبر و ارگان زیبای Casevant Frères در داخل کلیسای آنگلیایی Gothic Revival St. Paul متوقف شوید .

Peakes Wharf و Landing Confederation

برای خرید سوغات ، ناهارهای ساحلی ، بستنی ، تورهای قایق و منظره ای از بندر ، گردشگران و افراد محلی به سمت بندرگاه ها مخصوصاً Peakes Wharf و ردیف مغازه ها و بوتیک ها حرکت می کنند. Landing کنفدراسیون Landing یک پارک کنار دریا است که دارای یک تالار مسافرتی ، نیمکت های سایه دار و یک پارک اسکیت درون خطی است. به خصوص در ماه ژوئن هنگامی که گلها شکوفه می گیرند بسیار زیبا است. اغلب موسیقی زنده رایگان در Peakes Wharf برگزار می شود و در ماه های جولای و آگوست کنسرت های روزانه و عصرانه رایگان برگزار می شود.

بازار کشاورزان شارلوت تاون

هر شنبه صبح در طول سال و چهارشنبه صبح در تابستان ، کشاورزان محلی ، صنعتگران و تولید کنندگان مواد غذایی در بازار کشاورزان Charlottetown جمع می شوند. مرور در اینجا راهی عالی برای درهم آمیختن با افراد محلی و خرید سوغات محلی است. شما می توانید خانه های پرنده ای دست ساز ، فرش های پوست گوسفند ، روسری های گره دار ، دمپایی با قلاب بافی دستی ، کیف های چرمی دستی ، سفال ، جواهرات نقره ، کیف های اسطوخودوس یا صابون های دست ساز پیدا کنید.

جهت دریافت ویزای مولتی پل کانادا و ویزای شینگن فوری با ماهبد تماس بگیرید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.