english
En

 شهر ویکتوریا کانادا

Rate this post

 شهر ویکتوریا کانادا

شهر ویکتوریا جنوبی ترین شهر بزرگ غرب کانادا است و در فاصله 100 کیلومتری (60 مایل) از بزرگترین شهر ونکوور در سرزمین اصلی قرار دارد.

جمعیت شهر ویکتوریا در سال ۲۰۰۶ میلادی ۷۸٬۶۵۹ نفر و جمعیت کلان‌شهر (ویکتوریا و حومه) ۳۴۵٬۰۰۰ نفر بوده‌است.

این شهر در جزیره ونکوور واقع شده و تقریباً ۱۰۰ کیلومتر از بزرگترین شهرِ استان که ونکوور نام دارد که در منطقه لوئر مین‌لند واقع است، فاصله دارد. این شهر همچنین حدود ۱۰۰ کیلومتر از شهر سیاتل، واشینگتن آمریکا فاصله دارد.

این شهر که به نام ملکه ویکتوریای بریتانیا نامگذاری شده‌است، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای شمال غربی اقیانوس آرام است که سکونت بریتانیایی‌ها در آن به سال ۱۸۴۳ بازمی‌گردد.

جهت دریافت ویزای مولتیپل کانادا با ماهبد پرواز تماس حاصل فرمایید

قدیمی‌ترین محله چینی‌های در آمریکای شمالی (بعد از محله چینی‌های سانفرانسیسکو) در این شهر قرار دارد. این شهر مانند بسیاری دیگر از شهرهای جزیره ونکوور، دارای جمعیت قابل ملاحظه بومیان اولیه کانادا نیز هست.

ویکتوریا که به نام «باغ شهر» از آن یاد می‌شود، یک مقصد توریستی زیبا و جذاب است. همچنین بر اساس گزارش سایت نومبئو، در سال ۲۰۱۵، ویکتوریا بیستمین شهر دارای بهترین کیفیت زندگی در دنیا بوده‌است.

شهر ویکتوریا کانادا
شهر ویکتوریا کانادا

متوسط ​​دمای روزانه در زمستان  8.2 درجه سانتیگراد است و کمترین دمای آن 3.6 درجه سانتیگراد است. در تابستان میانگین بالاترین دما 19.6 درجه سانتیگراد و کمترین دما 11 درجه سانتیگراد است.

همچنین میزبان شمار زیادی از دانشجویان غیر بومی است که هر ساله این شهر را جهت تحصیل در دانشگاه‌هایی چون دانشگاه ویکتوریا، کالج کموسان، دانشگاه رویال رودز و کالج هنر ویکتوریا انتخاب می‌کنند.

شهر ویکتوریا همچنین یکی از مقاصد محبوب برای بازنشسته‌ها و از کارافتادگانی است که اقامت در این شهر را به دلیل آب و هوای بسیار خوب و بدون برف آن و نیز آرامش خاصی که معمولاً در شهر وجود دارد انتخاب می‌کنند.

چهل و شش درصد مردم در این شهر جهت رفتن به محل کار پیاده روی می کنند، یا سوار دوچرخه شده و یا از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

این شهر با عنوان “باغ شهر” شناخته می شود باغ های معروف Butchart که در سال 1904 افتتاح گردید، تنها در حدود 25 دقیقه با اتومبیل از مرکز شهر فاصله دارند. این باغ ها در تمام فصل های سال دیدنی هستند، اما در فصل بهار به شدت جذاب می باشند. این باغ ها بیش از یک میلیون نفر بازدید کننده در سال دارند.
، یک شهر جذاب و یک مقصد گردشگری محبوب با داشتن یک بخش فناوری منطقه ای است که به عنوان بزرگترین صنعت خصوصی درآمدزا در این کشور بدست آمده است.  طبق گفته Numbeo ، ویکتوریا جزو بیست شهر برتر دنیا قرار دارد . این شهر دارای جمعیت دانشجویی غیر محلی بزرگی است که  در کالج هنر ویکتوریا ، کالج هنرهای نمایشی کانادا  است .

جهت دریافت ویزای شینگن فوری اروپا با ماهبد پرواز تماس حاصل فرمایید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.