english
En
اشتراک

تور مشهد رفت و برگشت 2 شب و 3 روز خرداد ماه

قیمت
890,000,
برای انتخاب تور نیاز به مشاوره دارید؟‌‌
۲۴ ساعته ۷ روز هفته همراه شما هستیم‌
اطلاعات تور
تعداد روز
3
تعداد شب
2
قیمت
890,000,
خدمات تور
قطار رفت و برگشت _ اقامت در هتل 3*به همراه صبحانه،ناهار و شام (منو انتخابی)_استقبال فروگاهی

ثبت سفارش تور

شبکه های اجتماعی ماهبدپرواز

توضیحات تور

بهتر است بدانید بهترین زمان برای بازدید بسیاری از جاذبه ها و جاهای دیدنی مشهد فصل بهار است زیرا فصل بهار به دلیل آب و هوای مساعد و بسیار دلپذیر خود، فصلی مناسب برای سفر به مشهد است. در این فصل علاوه بر آب و هوای خوب، طبیعیت نیز بسیار زیباست و باعث می شود به هرکدام از مناطق دیدنی مشهد که بروید از زیبایی های طبیعی آن نیز لذت ببرید. و یکی دیگر از زیبایی های این فصل این است که می‎توانید از بازشدن گل ها و شکوفه های بهاری به لذت ببرید. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به بهانه شروع سال جدید و فصل بهار، بهترین و زیباترین مناطق گردشگری مشهد در فصل بهار را معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید تا شما را با زیبایی های مشهد در فصل بهار آشنا کنیم.

کوهسنگی، معروف ترین پارک مشهد

همه کسانی که یک بار به مشهد سفر کرده اند نام کوهسنگی را شنیده اند و با آن آشنا هستند. کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر مشهد است. پارک کوهسنگی در جنوب غربی شهر مشهد و در انتهای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است. زیبایی این پارک و مناظر طبیعی آن در فصل بهار دو چندان می‎شود زیرا در این فصل شکوفه های درختان سر باز کرده جلوه ای زیبا به پارک می‎دهد. در این پارک امکانات تفریحی زیادی وجود دارد که تمامی سنین میتوانند از بودن در این پارک نهایت استفاده و لذت را ببرند. همچنین این پارک به دلیل قرار گیری سنگ و آب و درختان در کنار هم از هماهنگی و زیبایی خاصی برخوردار است که او را به یکی از زیباترین پارک های ساخته شده در ایران تبدیل کرده است. همینطور ساختمان موزه بزرگ خراسان با الگوبرداری از معماری کاخ کلات نادر، زیبایی خاصی به این پارک داده است. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم هنگام سفر به مشهد در فصل بهار بازدید از این پارک را فراموش نکنید.

دره ارغوان مشهد

یکی از زیباترین و رویایی ترین مناطق طبیعی مشهد که حتما بازدید از آن را در فصل بهار نباید از دست داد، دره ارغوان مشهد است. درخت ارغوان درختی‌ است با شکوفه‌های بنفش و برگ‌های قلبی شکل که از همین روی به درخت عشق (Love Tree) معروف شده است و این دره چون از درختچه‌های ارغوان پوشیده شده، دره ارغوان نامیده‌اند. گل‌های خوشه‌ای و ارغوانی رنگ از درخت آویخته می‌شوند و بهترین زمان برای مشاهده این طبیعت زیبا، اوایل اردیبهشت ماه است.

اغ پرندگان مشهد یکی از پرطرفدارترین ها

باغ پرندگان مشهد پس از حرم مطهر امام رضا (ع) پرطرفدارترین جای دیدنی در مشهد است. باغ پرندگان مشهد که بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور است، گونه های زیادی از پرندگان را درخود جای داده. از پرندگان کمیاب گرفته تا گونه‌هایی از آسیا و آفریقا، پرندگانی که به خصوص دیدن شان برای کودکان می‌تواند هیجان انگیز باشد. باغ پرندگان در فصل بهار در کنار آبشارها، گلها، آلاچیق ها و پل های چوبی زیبایی بسیار زیادی را به همراه دارد که به شما پیشنهاد میکنیم در فصل بهار حتما اگر کودکی همراه خود دارید از این باغ بازدید کنید.

پارک جنگلی وکیل ‎آباد

در ادامه معرفی بهترین جاذبه های دیدنی مشهد در فصل بهار میخواهیم شما را با بزرگ ترین آنها یعنی پارک جنگلی وکیل آباد آشنا کنیم. در پارک وکیل آباد رودخانه ای چهار فصل قرار دارد که زیبایی این رودخانه در فصل بهار چندین برابر می‎شود. پارک وکیل آباد از جاذبه های تفریحی و قدیمی مشهد است که در در جنوب غربی این شهر واقع شده است. این پارک به علت قرار گرفتن در دره ای با صفا و هوای مطبوع از دیرباز مورد توجه اهالی شهر و گردشگران بوده است. پارک وکیل آباد مشهد که از گذشته به عنوان یکی از نقاط خوش آب و هوا شناخته می‎شود در فصل بهار بسیار مطبوع‎تر و زیباتر است به صورتی که بسیاری از مردم مشهد در این فصل به فکر پیک نیک و رفتن به این باغ زیبا می‎افتند. می توان در این باغ زیبا در فصل بهار از درخت های کهنسال انار و کاج و همچنین منظره فوق العاده ی رودخانه ی فصلی لذت برد.

ییلاقات مشهد، طرقبه و شاندیز

خوب است بدانید که شهرستان طرقبه و شاندیز پس از مشهد مشهورترین مرکز توریستی و گردشگری استان خراسان رضوی به شمار می‌آید. این دو منطقه پر از چشمه سارها، کوه ها و رودخانه است و یکی از زیباترین و بهترین زمان ها برای بازدید و لذت بردن از طرقبه و شاندیز، فصل بهار است. طرقبه و شاندیز مشهد به دلیل معماری بومی و زیبای خود به دو تا از شهرهای پر طرفدار در بین گردشگران خراسان رضوی تبدیل شده است. از چشم اندازهای طبیعی که بگذریم جاذبه های تفریحی طرقبه و شاندیز زیبا در بهار به قدری جذاب می‎شود که بسیاری از گردشگران و مسافران از این دو شهرستان بازدید نیز می‎کنند. طرقبه مشهد دارای تفریحات بسیاری است که دارای تنوع بسیار هستند و از جمله آن‌ها می توان به دهکده آبی، پیست اسکی و اتومبیل رانی، مجتمع سوارکاری، مجتمع ورزشی، باغ وحش و مجتمع های تجاری بزرگ و بین المللی اشاره کرد.

پارک های آبی و شهربازی های مشهد

یکی دیگر از جذاب ترین تفریح ها در مشهد که بیشتر مورد استقبال خانواده ها و گروه های دوستانه واقع می‎شود بازدید و گردش در شهربازی ها و پارک های آبی مشهد است. بهتر است بدانید که هوای تازه بهاری برای تفریح های این چنینی حس و حال بی نظیری را برای گرشگران به وجود می‎آورد و مسافران به همراه خانواده و دوستان خود می‎توانند با خیال خوش از لحظات شیرین و هیجان انگیز در این مکان ها لذت ببرند.
در انتها امیدواریم اگر در فصل فوق‎العاده زیبا‎ی بهار به همراه خانواده و یا با دوستان خود به شهر مشهد سفر می‎کنید، نهایت لذت را از مکان های گردشگری و جاذبه های طبیعی آن ببرید و هیچوقت فراموش نکنید که مشهد در فصل بهار از زیبایی و شکوه بسیاری برخوردار است.

ییلاقات مشهد، طرقبه و شاندیز

خوب است بدانید که شهرستان طرقبه و شاندیز پس از مشهد مشهورترین مرکز توریستی و گردشگری استان خراسان رضوی به شمار می‌آید. این دو منطقه پر از چشمه سارها، کوه ها و رودخانه است و یکی از زیباترین و بهترین زمان ها برای بازدید و لذت بردن از طرقبه و شاندیز، فصل بهار است. طرقبه و شاندیز مشهد به دلیل معماری بومی و زیبای خود به دو تا از شهرهای پر طرفدار در بین گردشگران خراسان رضوی تبدیل شده است. از چشم اندازهای طبیعی که بگذریم جاذبه های تفریحی طرقبه و شاندیز زیبا در بهار به قدری جذاب می‎شود که بسیاری از گردشگران و مسافران با بلیط هوایی تهران مشهد به این شهر سفر می‎کنند از این دو شهرستان بازدید نیز می‎کنند. طرقبه مشهد دارای تفریحات بسیاری است که دارای تنوع بسیار هستند و از جمله آن‌ها می توان به دهکده آبی، پیست اسکی و اتومبیل رانی، مجتمع سوارکاری، مجتمع ورزشی، باغ وحش و مجتمع های تجاری بزرگ و بین المللی اشاره کرد.

پارک های آبی و شهربازی های مشهد

یکی دیگر از جذاب ترین تفریح ها در مشهد که بیشتر مورد استقبال خانواده ها و گروه های دوستانه واقع می‎شود بازدید و گردش در شهربازی ها و پارک های آبی مشهد است. بهتر است بدانید که هوای تازه بهاری برای تفریح های این چنینی حس و حال بی نظیری را برای گرشگران به وجود می‎آورد و مسافران به همراه خانواده و دوستان خود می‎توانند با خیال خوش از لحظات شیرین و هیجان انگیز در این مکان ها لذت ببرند.
در انتها امیدواریم اگر در فصل فوق‎العاده زیبا‎ی بهار به همراه خانواده و یا با دوستان خود به شهر مشهد سفر می‎کنید، نهایت لذت را از مکان های گردشگری و جاذبه های طبیعی آن ببرید و هیچوقت فراموش نکنید که مشهد در فصل بهار از زیبایی و شکوه بسیاری برخوردار است.

دره ارغوان مشهد

راه های ارتباطی با کارشناسان فروش

سوالات متداول
آیا استاندارد هتل‌های هم ستاره در کشورهای مختلف یکسان است؟

خیر. چنانچه قصد انتخاب هتل مورد نظرتان در تور خارجی را دارید بهتر است بدانید استاندارد هتل‌های ۵ ستاره در دوبی با ۵ ستاره در ارمنستان یا مثلا مالدیو متفاوت است و هر کدام از این کشورها استاندارد تعریف شده در صنعت هتل‌داری خود را دارند.
یا اگر برای تور استانبول خود، هتل ۳ ستاره را انتخاب می‌کنید بدانید برخی از هتل‌های ۳ ستاره در این شهر حتی ارزش یک شب ماندن را هم ندارند.
برای جلوگیری از خطای محاسباتی در انتخاب هتل در شهر یا کشور مورد نظر خود، بهترین مرجع سایت بوکینگ هتل است که می توانید ضمن اطلاع از کیفیت و خدمات هتلها، از نظرات‌ دیگران نیز بهره ببرید.
روش دیگر اینست که اگر قبلآ از هتلی رضایت داشته اید، آنرا به اطلاع کانتر فروش برسانید تا بر اساس ملاک رضایت مندی شما، هتل نزدیک به معیارتان معرفی شود.

داروهای ممنوعه برای سفر به امارات کدامند؟

بر اساس بخشنامه رسمی وزارت بهداشت امارات، سالهاست که ورود ۳۷۴ نوع دارو به امارات همراه مسافر ممنوع بوده و عدم رعایت آن می‌تواند موجب مجازات‌هایی نظیر جرایم نقدی و یا حبس در پی داشته باشد.
اصلی ترین داروهای ممنوعه شامل کلیه داروهایی است که کدئین و مورفین و مخدر در آنها وجود داشته و یا بنوعی آرامبخش یا خواب آور شناخته می شوند.

لیست دارو های غیر مجاز

الزامات پزشکی برای بانوان باردار در سفرهای هوایی چیست و عمومآ چه محدودیت‌ها و شرایطی برای این عده از مسافران وجود دارد؟

بارداری تک قلویی

مادر تا پایان هفته ۳۶ بارداری نیاز به مجوز پزشک هوایی ندارد. اما ارائه مدرک معتبر پزشکی با مهر پزشک متخصص زنان و زایمان که  سن بارداری و تاریخ زایمان با ، الزامی است.

برای بررسی دقیق این موضوع میتونید به صفحه الزامات پزشکی دوران باراری مراجعه کنید.

نکات قابل توجه و مهم برای مسافران در سفرهای هوایی داخلی و خارجی که عدم آشنایی با آنها می تواند تولید مشکل و دردسر نماید کدامند؟

مسافر محترم : توسعه می‌شود پیش از سفر گول از کلیه صفحات گذرنامه ، ویزا ، بلیط و مدارک شناسایی مهم خود و همراهانتان یک سری کپی گرفته و یا تصویر آن را در تلفن همراه خود و همسفران خود ذخیره کرده و همراه داشته باشید.این موضوع می‌تواند در صورت مفقود شدن مدارک ، از مشکلات بعدی‌تان بخواهد.مطالعه کامل این موضوع.

برای سفرهای خارجی، حداقل مدت اعتبار گذرنامه چقدر بایستی باشد؟

برای سفرهای خارجی، مهلت باقیمانده تا تاریخ انقضای گذرنامه الزاما باید ۷ ماه کامل باشد. در غیر اینصورت در کشور مبدأ یا مقصد از ورود یا خروج مسافر جلوگیری خواهد شد که هزینه‌های کنسلی سفر را برای مسافر در بر خواهد داشت.

تورهای مشابه
تور کوالالامپور + سنگاپور نوروز 1403

تور کوالالامپور + سنگاپور نوروز 1403

تور کوالالامپور + سنگاپور نوروز 1403 کوالالامپور کجاست؟ شهر کوالالامپور واقع در ايالت سلانگ...
تور سوئیس + فرانسه نوروز 1403

تور سوئیس + فرانسه نوروز 1403

تور سوئیس + فرانسه نوروز 1403   سوئیس کجاست؟ کشور سوئیس یک جمهوری فدرال در اروپا است. موقعی...
تور بارسلون + لیسبون نوروز 1403

تور بارسلون + لیسبون نوروز 1403

تور بارسلون + لیسبون نوروز 1403   لیسبون کجاست؟ لیسبون (به پرتغالی: Lisboa) پایتخت و بزرگ...
تور عمان ( مسقط) نوروز 1403

تور مسقط نوروز 1403

تور مسقط نوروز 1403 آشنایی با شهر مسقط یکی از شهرهای کشور عمان، مسقط نام دارد. این شهر پایتخت نیز...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.