english
En

هتل های قدیمی جهان

Rate this post

قدیمی ترین هتل های جهان

هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده اند و یا به موسسات مختفی تبدیل شده اند، با این حال برخی از هتل های قدیمی هنوز پابرجا هستند. هتل های مجلل و با شکوهی را می توانید پیدا کنید که تجربه فراموش نشدنی را به شما می دهند. اگر در یکی از هتل های قدیمی جهان ، اقامت داشتید بدین معنا است که شما بخشی از تاریخ را تجربه می کنید. در مقایسه با هتل های لوکس و مجلل که پیشرفته تر و راحت تر هستند ، نمی توانید هتل های قدیمی را توصیف کنید. زیرا دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند ،که شما هرگز در هتل های مدرن نخواهید دید.

 

11. گاستاگویرت (GASTAGWIRT) ، یوگندرو ، اتریش

هتل گاستاگویرت یکی از قدیمی ترین هتل های جهان است که در کشور اتریش واقع شده است. تمرکز هتل گاستاگویرت بیشتر بر روی ساده زیستی و سادگی است ، در حالی که عمدتا هتل های کلاسیک بر روی تجربه عالی مانوور می دهند. این هتل زیبا و کوچک علاوه  بر محیط دنج و آرامی که دارد ، غذاهای دلچسب و خوشمزه ای را در رستوران سنتی خود ارائه می دهد.

 

گاستاگویرت (GASTAGWIRT) ، اتریش
گاستاگویرت (GASTAGWIRT) ، اتریش

 

10. هتل ال کاپو روسو (AL CAPPELLO ROSSO) ، بولونیا ، ایتالیا

هتل ال کاپو روسو یک هتل عالی است که در یک موقعیت استراتژیک در بولونیای ایتالیا واقع شده است. تاریخچه این هتل به سال 1375 میلادی بر میگردد. با وجود اینکه قدمت این هتل به بیش از 600 سال باز میگردد ، به صورت مداوم مورد بازسازی قرار می گیرد. این هتل به صورت نماد و ماهیت شهر بولونیا را به تصویر می کشد. طراحی این هتل بدین صورت است که طراحی کلاسیک ایتالیایی را با مدرنیته ترکیب می نماید تا محیطی دلپذیر و دوستانه تر داشته باشد.  در این هتل با هنرمندان و طراحان محلی همکاری شده است تا یک تم قوی ایجاد کند. با قدم زدن در ساختمان و اطراف آن عکس های تارخی و نمادینی را مشاهده خواهید کرد.

 

10.ال کاپو روسو (AL CAPPELLO ROSSO) ، بولونیا ، ایتالیا
10.ال کاپو روسو (AL CAPPELLO ROSSO) ، بولونیا ، ایتالیا

 

9. هتل الچ (ELCH HOTEL) ، نورنبرگ،آلمان

هتل الچ یک هتل فوق العاده قدیمی  است  که از سال 1342 میلادی شروع به کار کرده است. هیچ اطلاعاتی از قدمت این بنا در دسترس نیست. بعد از گذشت حدود 600 سال این هتل هنوز پابرجا است و از مسافران میزبانی می کند.این هتل نزدیک به جاذبه های توریستی آلمان است و تنها چند دقیقه با فعالت های سرگرم کننده فاصله دارد.این هتل دنج اما کوچک متعلق به یک خانواده می باشد که توسط آن ها اداره می شود.درون هتل یک رستوران سنتی وجود دارد که غذاهای سنتی آلمانی را با تازه ترین مواد اولیه آماده و سرو می کنند.

 

9. هتل الچ (HOTEL ELCH) ، نورنبرگ،آلمان
9. هتل الچ (HOTEL ELCH) ، نورنبرگ،آلمان

 

8. هتل اینترلاکن (ENTERLAKEN HOTEL)، اینترلاکن،سوئیس

هتل اینترلاکن  یکی از قدیمی ترین هتل های جهان است که اولین بار در سال 1323 میلادی به نوان هتل معرفی و افتتاح شد. کاربری این بنا قبل از هتل بیمارستان، میخانه و صومعه بوده است که پس از چند سال مالکیت آن به یک خانواده منتقل شد و آن ها این بنا را به این هتل زیبا و خاص تبدیل کردند. بازسازی ای که بر روی این هتل صورت گرفت، در سال 1491 انجام شد. تا به امروز ساختار اصلی این هتل حفظ شده و می توانید دیوارها و دکوراسیون های اصلی را مشاهده کنید. جالب است بدانید که در کنار این هتل، یک باغ ژاپنی نیز قرار دارد و مسافران از آن دیدن می کنند.

 

8. هتل اینترلاکن (HOTEL ENTERLAKEN) ، اینترلاکن،سوئیس
8. هتل اینترلاکن (HOTEL ENTERLAKEN) ، اینترلاکن،سوئیس

 

 

7. هتل سنت پیتر (SANCT PETER HOTEL ) ، باد نوینار-آرویلر،آلمان

هتل سنت پیتر از سال 1246 فعالیت می کند. ساختمان هتل سنت پیتر بسیار قدیمی تر از آن است و در سال 600 میلادی ساخته شده است.کاربری این بنا قبل از هتل شدن، کلیسای جامع بود. هتل سنت پیتر که در آرویلر واقع شده است برای یک سفر رمانتیک مناسب است. علاوه بر محیط های رمانتیک، این هتل خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد. در این هتل با فرهنگ غنی آلمانی آشنا خواهید شد. با وجود بازسازی و مدرن کردن فضای هتل، همچنان فضای دنج و قدیمی آن حفظ شده است.

 

7.هتل سنت پیتر (HOTEL SANCT PETER) ، باد نوینار-آرویلر،آلمان
7.هتل سنت پیتر (HOTEL SANCT PETER) ، باد نوینار-آرویلر،آلمان

 

6. هتل آنجل اند رویال(ANJEL AND RROYAL HOTEL) ، گرنتهام ، انگلستان

هتل آنجل اند قبل از اینکه هتل آنجل اند رویال نامیده شود، مهمانخانه آنجل بود. این هتل که از سال 1203 افتتحاح شد، امروزه به یکی از مشهورترین هتل های جهان تبدیل شده است. در آن زمان این هتل توسط برادران شوالیه های معبد اداره می شد. به همین علت است که تاریخ اینجا حائز اهمیت است. این هتل فوق العاده میزبان بزرگان و نجیب زادگانی همچون ادوارد سوم،ریچارد سوم و جورج چهارم بوده است. به همین علت عنوان رویال را به آن داده اند.این هتل قدیمی ترین هتل در انگلستان است که اصالت خود را حفظ کرده است وبرای میزبانی از پادشاهان و ملکه ها استفاده می شده.

 

6.هتل آنجل اند رویال(ANJEL AND RROYAL HOTEL) ، گرنتهام،انگلستان
هتل آنجل اند رویال(ANJEL AND RROYAL HOTEL) ، گرنتهام،انگلستان

 

5. هتل الد بل (OLD BELL HOTEL)، مالمزبری،انگلستان

هتل اولد بل همانطور که از نامش پیداست، یک هتل کلاسیک و جذاب است.این هتل در سال 1320 افتتاح شده و قدیمی ترین هتل جهان است که در مالمزبری انگلستان قرار دارد. این هتل در قرن سیزدهم در ابتدا برای مسافرانی که از ابی مالمزبری دیدن می کردند ساخته شده بود. در حالی که امروزه این هتل مدرن و با امکانات روز طراحی شده است، میتوانید آثاری از گذشته را در آن ببینید. این هتل دارای 33 اتاق است که با فضایی دلنشین و گرم آماده پذیرایی از مسافران است.

 

5.هتل الد بل (OLD BELL HOTEL)، مالمزبری،انگلستان
5.هتل الد بل (OLD BELL HOTEL)، مالمزبری،انگلستان

 

4. هتل زوم روتن بارن (ZUM ROTEN BAREN) فرایبورگ،آلمان

هتل زوم روتن بارن یکی از قدیمی ترین هتل های جهان است که در شهر فرایبورگ آلمان واقع شده است. نکته عجیب این هتل این است که، قدیمی تر از شهری است که در آن واقع شده است. این هتل شاهد رویداد های جهانی مانند: انقلاب ها،طاعون سیاه،شکار جادوگران و انقلاب ها بوده است.زوم روتن بارتن قبلا متعلق به فرانسوی ها بود که پس از داشتن چندین مالک در نهایت در سال 1387 میلادی مستند سازی و به طور رسمی افتتاح گردید. هتل با وجود اینکه در سال 1387 افتتاح شده قدمت آن به سال 1120 باز میگردد. اگر میخواهید باواریا را تجربه و آن را بشناسید، این مکان گزینه خوبی برای شماست.

 

4. زوم روتن بارن (ZUM ROTEN BAREN) فرایبورگ،آلمان
زوم روتن بارن (ZUM ROTEN BAREN) فرایبورگ،آلمان

 

3. هتل میدز هد (THE MAIDS HEAD HOTEL)، نورویچ ،انگلستان

هتل میدز هد قدیمی ترین هتل در بریتانیا است. این هتل جذاب در اواسط دهه 1090 توسط هربرت دی لوسینا تاسیس شد.اطلاعات دقیقی از سال ساخت این هتل در دسترس نیست. با این وجود این هتل از قرن یازدهم پذیرای مهمان ها بوده است. اگرچه این هتل مورد بازسازی های متعددی قرار گرفته ولی مالکان همواره سعی کردند ساختار اصلی ساختمان را حفظ کنند.این هتل دارای 84 اتاق زیبا است که با آثار هنری منحصر به فردی است.این یک هتل بسیار معروف در طول دهه 1700 بوده و امروزه به عنوان یکی از محبوبترین هتل های نورویچ باقی مانده است.

 

3. هتل میدز هد (THE MAIDS HEAD HOTEL)، نوریویچ ،انگلستان
هتل میدز هد (THE MAIDS HEAD HOTEL)، نوریویچ ،انگلستان

 

2. هتل هوشی ریوکان (HOSHI RYOKAN) کوماتسو،ژاپن

هتل های ژاپنی در قیاس با هتل های ارووپایی و یا آمریکایی تجربه متفاوتی را ارائه خواهند کرد. هوشی ریوکان هم از این قائده مستثنی نیست. این هتل یکی از هتل های قدیمی جهان در ژاپن است. یک هتل افسانه ای که حداقل یک بار باید آن را تجربه کرد.

این هتل حدود 1300 سال است که فعالیت می کند. این هتل در سال 718 میلادی ساخته شده است و همچنان یکی از نماد های ژاپن به شمار می آید. جالب است بدانید این هتل توسط یک تاجر ساخته نشده است. هتل هوشی ریوکان توسط یک راهب بودایی ساخته شده است. این راهب به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت ،توانایی سفر معنوی نداشت و نمی توانست هتل را اداره کند. خوشبختانه این راهب یک شاگرد داشت که در ساخت و مدیریت هتل به او کمک کرد.

 

2. هوشی ریوکان (HOSHI RYOKAN) کوماتسو،ژاپن
2. هوشی ریوکان (HOSHI RYOKAN) کوماتسو،ژاپن

 

1. هتل نیشی یاما اونسن کیونکان ( NISHIYAMA ONSEN KEIUNKAN) یامانشی ، ژاپن

با جرات می توان گفت هتل نیشی یاما اونسن کیونکان قدیمی ترین هتلی است که در جهان وجود دارد. هتل نیشی یاما اونسن کویمکان از سال  705 میلادی پذیرای مهمانان بوده است. هتل اوایل برای سامورایی ها ساخته شده بود و اکنون بیش از 1300 سال است که از مهمانان پذیرایی می کند. اگر از خودتان می پرسید که قدیمی ترین هتل جهان در کجا واقعا شده است، پاسخ شما هتل یاما اونسن کیونکان در یامانشی ژاپن است.این هتل در یک منطقه کوهستانی در کنار یک چشمه آب گرم طبیعی ساخته شده است.  مسافران در می توانند در این منطقه کوهستانی آرامش و آسایش را تجربه کنند. این هتل در 4 طبقه و 35 اتاق آرامش بخش خلاصه می شود. بهترین بخش هتل اتاق های با حمام آب گرم و رستوران محلی با غذاهای لذیذ و تازه است.

 

1.نیشی یاما اونسن کیونکان ( NISHIYAMA ONSEN KEIUNKAN) یامانشی ، ژاپن
نیشی یاما اونسن کیونکان ( NISHIYAMA ONSEN KEIUNKAN) یامانشی ، ژاپن

 

هتل های ایرانی

 

هتل های خارجی

 

آژانس مسافرتی ماهید پرواز مجری تورهای داخلی و تورهای خارجی از قدیمی ترین و حرفه ایی ترین های حوزه گردشگری می باشد. برای رزرو تور گردشگری و رزرو هتل در کشورهای مختلف میتوانید با ماهبد پرواز تماس بگیرید. همچنین ماهبد پرواز در زمینه اخذ ویزا فعالیت می کند. ماهبدپرواز مختصص اخذ اقامت کانادا و اخذ ویزای اروپا می باشد. برای اخذ ویزای شنگن فوری و اخذ ویزای مولتیپل کانادا با پشتیبانی ماهبدپرواز تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.