english
En

سوپر ویزا کانادا

Rate this post

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود به کشور کانادا را برای والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ های افرادی که مقیم کشور کانادا یا شهروند این کشور هستند؛ برای مدت حداکثر 10 سال فراهم می کند. اخذ ویزای مولتیپل کانادا یا همان سوپر ویزا به شما این امکان را می دهد که هر بار به مدت 5 سال در کشور کانادا کنار فرزندان یا نوه های خود باشید. هنگامی که وارد کانادا می شوید، یک افسر خدمات مرزی مدت زمان اقامت شما را تایید می کند.

 

سوپر ویزا کانادا به شما اجازه می دهد که هربار به مدت پنج سال در کنار فرزندان و نوه های خود در کانادا اقامت کنید.

 

تفاوت سوپر ویزا کانادا با ویزای مولتیپل کانادا چیست؟

سوپر ویزا کانادا به این دلیل که مجوز چند بار ورود به کانادا را برای دارندگان خود فراهم می کند؛ نوعی ویزای مولتیپل کانادا محسوب می شود. تفاوت اصلی سوپر ویزا کانادا با ویزای مولتیپل کانادا این است که سوپر ویزا به افراد اجازه می دهد تا حداکثر 5 سال مداوم در کانادا اقامت کنند و این در حالی است که ویزای مولتیپل کانادا با وجود اعتبار 10 ساله، هربار فقط امکان اقامت شش ماهه را برای افراد فراهم می کند.

 

چه کسانی واجد شرایط دریافت سوپر ویزا می باشند؟

شما برای واجد شرایط بودن برای سوپر ویزا، باید والدین یا پدربزرگ و مادربزرگِ یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم کانادا باشید. دقت کنید که سوپر ویزا کانادا برای دیگر اعضای خانواده افراد مقیم کشور کانادا صادر نمی شود و فقط مختص والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می باشد.

به علاوه شما باید دعوت نامه امضا شده ای از فرزند یا نوه خود داشته باشید که شما را به کانادا دعوت می کند. این دعوت نامه باید شامل وعده حمایت مالی برای طول مدت بازدید شما، لیست و تعداد افراد خانواده این شخص و یک کپی از شهروندی کانادا یا مدرک اقامت دائم این شخص باشد.

شما همچنین باید بیمه درمانی از یک شرکت بیمه کانادایی داشته باشید که عبارتند از حداقل 1 سال بعد از تاریخ ورود شما اعتبار داشته و حداقل 100000 دلار پوشش اضطراری داشته باشد. شما باید مدرکی داشته باشید که بیمه درمانی به طور کامل پرداخت شده است.

آژانس مسافرتی ماهبد پرواز، با سابقه درخشان و پرسنل متخصص در امور مهاجرت، در تمام مراحل لازم برای اخذ ویزای شینگن فوری و ویزای مولتیپل کانادا در کنار شما عزیزان خواهد بود.

 

برای دریافت ویزای والدین کانادا چه باید کرد؟

شما برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا یا سوپر ویزا کانادا باید:

  • از خارج از کانادا برای دریافت ویزای خود درخواست بدهید.
  • ویزای خود را در خارج از کانادا دریافت کنید (منتظر دستورالعمل های دفتر ویزا باشید)
  • اجازه ورود به کانادا را داشته باشید.
  • در یک معاینه پزشکی مهاجرت شرکت کنید.

 

حمایت مالی داشته باشید. به این معنا که فرزند یا نوه ای که شما را دعوت می کند باید ثابت کند که خانواده آنها حداقل درآمد لازم را دارد. اسناد زیر نمونه هایی از مواردی هستند که می توانند به عنوان اثبات تمکن مالی مورد استفاده قرار گیرند:

  • اعلامیه ارزیابی (NOA) یا T4/T1 برای آخرین سال مالیاتی،
  • بیانیه مزایای بیمه کار،
  • نامه استخدامی شامل حقوق، عنوان شغل،
  • شرح شغل و تاریخ استخدام،
  • فیش حقوقی یا اظهارات بانک

 

قصد خود برای خروج از کانادا در پایان زمان معین را اثبات کنید. ( هدف شما از بازدید، وضعیت خانوادگی و امور مالی شما و ثبات کلی اقتصادی و سیاسی کشور شما برای اثبات این مورد بررسی خواهد شد)

 

توجه

برای اقدام برای اخذ ویزای کانادا و اطلاع از مدارک و شرایط لازم برای اقدام برای اخذ ویزای سینگل کانادا و ویزای مولتیپل کانادا، ویزای مسافرتی یا ویزای توریستی کانادا، سوپر ویزای کانادا و اخذ ویزای شینگن، بهتر از یک مجموعه حرفه ای در صنعت گردشگری و امور مهاجرت کمک بگیرید. آژانس مسافرتی ماهبد پرواز در زمینه ارائه خدمات مهاجرت، اخذ ویزا، دعوت نامه حرفه ای است. ماهبد پرواز در مورد اخذ ویزای اقامت دائم کانادا و ویزای اقامت موقت کانادا سابقه درخشانی دارد. ما در تمامی مراحل اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا همراه شما خواهیم بود.

 

آیا برای اقامت شش ماه یا کمتر در کانادا نیاز به سوپر ویزا داریم؟

ویزای والدین کانادا برای آن دسته از افرادی لازم است که تمایل به اقامت بیش از شش ماه و حداکثر تا پنج سال دارند. در نتیجه اگر می خواهید به مدت شش ماه یا کمتر در کشور کانادا بمانید، نیازی به درخواست برای اخذ سوپر ویزا کانادا ندارید. برای اقامت شش ماه یا کمتر، کافی است برای اخذ ویزای مسافرتی یا همان ویزای توریستی کانادا درخواست بدهید.

 

نحوه تعیین مدت زمان اقامت افراد دارای سوپر ویزا در کانادا

اگر در تاریخ 4 ژوئیه 2022 یا بعد از آن برای دریافت سوپر ویزا کانادا درخواست دهید؛شما واجد شرایط اقامت تا 5 سال در هر زمان خواهید بود. با این حال، ممکن است بتوانید از افزایش مدت اقامت برای درخواستی که قبل از 4 ژوئیه 2022 ارسال شده است، بهره مند شوید.

اگر درخواست شما برای سوپر ویزا قبل از 4 ژوئیه تأیید شده است؛ بعد از 4 جولای هر بار واجد شرایط اقامت حداکثر 5 ساله خواهید بود. اگر درخواست شما بعد از 4 جولای تایید شود؛ شما واجد شرایط اقامت تا 5 سال در هر زمان خواهید بود. دقت کنید که اگر قبل از 4 جولای با سوپر ویزا معتبر وارد کانادا شده اید؛ مدت اقامتی که افسر خدمات مرزی در هنگام ورود به کانادا به شما اعطا می کند ثابت می ماند. به عنوان مثال، اگر اجازه اقامت برای مدت 2 سال به شما اعطا می شد، مدت زمان اقامت مجاز شما در کانادا همواره 2 سال باقی می ماند.

با این حال، اگر می‌خواهید از اقامت طولانی‌تری بهره مند شوید، باید قبل از پایان اقامت مجاز خود، کانادا را ترک کنید. سپس، بعد از 4 ژوئیه 2022 دوباره وارد کانادا شوید. افسر خدمات مرزی ممکن است به شما مدت اقامت تا سقف اعطا کند. ( اگر هنوز تمام شرایط واجد شرایط بودن برای سوپر ویزا را دارید) شما به عنوان دارنده سوپر ویزا باید بیمه پزشکی خود را در زمان اقامت در کانادا و در هنگام ورود مجدد تمدید یا حفظ کنید.

 

 

سخن پایانی

برای افزایش زمان اقامت کانادا با سوپر ویزا کانادا، اخذ ویزای شینگن فوری، اطلاع از دلیل رد شدن درخواست ویزای شینگن،مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن و… می توانید از مشاوره حرفه ای مشاوران چیره دست فعال در آژانس مسافرتی ماهبد پرواز کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با ماهبد پرواز در ارتباط باشید.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.