english
En

ویزای والدین کانادا

Rate this post

ویزای والدین کانادا چیست؟

امروز می خواهیم در مورد ویزای والدین کانادا صحبت کنیم. کشور کانادا یکی از اولین و پرطرفدارترین مقصدهای مهاجرتی دنیا محسوب می شود. کانادا با سطح امنیت بالا، رفاه اقتصادی، کیفیت بالای آموزشی، امکانات و فرصت های شغلی، بیمه عمومی و… که به مهاجران ارائه می دهد؛ توانسته توجه مردم را از هرکجای جهان به خود جلب کند. برای مهاجرت به کانادا شما نیاز به اخذ ویزای کانادا دارید. شما می توانید برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا از آژانس مسافرتی ماهبد پرواز کمک بگیرید. آژانس مسافرتی ماهبد پرواز با پرسنل حرفه ای و سابقه درخشان در ارائه خدمات مهاجرت، در تمام مراحل اخذ ویزای کانادا یا اخذ ویزای والدین کانادا  همراه شما خواهد بود.

انواع ویزای کانادا

در واقع، ویزای والدین کانادا، یکی از انواع ویزا می باشد که از طرف اداره مهاجرت کانادا فقط برای والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ های افرادی که از شهروندان مقیمِ کانادا محسوب می شوند؛ صادر می شود. این نوع ویزا را تحت عنوان ((سوپر ویزای کانادا)) نیز می شناسند. برای درخواست دادن برای اخذ ویزای کانادا، بهترین کار این است که از یک متخصص کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما این است که برای اخذ سوپر ویزای کانادا به آژانس مسافرتی ماهبد پرواز با رزومه ی طولانی مدت در زمینه امور مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا مراجعه نمایید. ماهبد پرواز با ارائه خدمات مهاجرتی درجه یک، پروسه مهاجرت شما به کانادا را تبدیل به یک خاطره شیرین خواهد کرد.

 

شرایط ویزای والدین چیست؟

اشاره کردیم که  این نوع ویزا فقط برای کسانی صادر می شود که حداقل یکی از فرزندان یا نوه های آن ها شهروندان مقیم کانادا باشند. افراد با اخذ ویزای والدین کانادا می توانند به مدت دو سال در  کشور کانادا اقامت کنند.

ویزای والدین کانادا دو نوع مختلف دارد که عبارتند از: ویزای سینگل کانادا و ویزای مولتیپل کانادا . تفاوت این دو نوع مختلف در این است که ویزای سینگل کانادا تنها مجوز یک بار ورود به کانادا را برای دارندگان آن صادر می کند. این در حالی است که با افراد با اخذ ویزای مولتیپل کانادا می توانند چندین بار بدون نیاز به تمدید ویزا، وارد کشور کانادا شوند. اعتبار ویزای والدین کانادا معمولا ده سال می باشد.

 

 

آیا فامیل های درجه یکِ دیگر هم می توانند سوپر ویزا دریافت کنند؟

ویزای والدین کانادا فقط مخصوص والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ اشخاص مقیم کانادا می باشد. در نتیجه، بقیه اعضای خانواده و فامیل، حتی فامیل درجه یک مانند خواهرها و برادرهای اشخاص مقیم کشور کانادا نمی توانند این نوع ویزا را دریافت نمایند. این افراد باید از راه های دیگری برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.

 

برای دریافت ویزای والدین چه مدارکی لازم است؟

یکی از موارد مهمی که پیش از ارائه درخواست خود برای ویزای والدین باید بدانید؛ مدارکی است که باید تهیه کرده و به همراه داشته باشید. افرادی که مشمول دریافت ویزای والدین کانادا هستند؛ هنگام درخواست برای اخذ ویزا باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  1. اصل و کپی همه مدارک شخصی
  2. تمام مدارک ترجمه شده به فرانسه یا انگلیسی
  3. گواهی سلامت پزشکی
  4. مدارکِ اقامت فرزند در کانادا
  5. بیمه پزشکی با حداقل یک سال اعتبار
  6. فرم تقاضای مهاجرت والدین به کانادا

 

جمع بندی

اکنون که می دانید ویزای والدین چیست و چه کسانی مشمول دریافت آن هستند؛ می توانید برای اخذ آن اقدام کنید. در پروسه اخذ ویزای کانادا و دریافت اقامت کانادا می توانید از آژانس مسافرتی ماهبد پرواز که سابقه طولانی مدت در صنعت گردشگری دارد؛ کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات در مورد  اخذ ویزای شینگن فوری و تورهای خارجی با ماهبد پرواز در ارتباط باشید. به علاوه، ماهبد پرواز، با تورهای جذاب داخلی شما را با جذابیت های ایران بیشتر آشنا خواهد کرد.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.