english
En

ویزای اقامت موقت کانادا

ویزای اقامت موقت کانادا (TRV) یک سند رسمی است که توسط یک دفتر ویزا صادر می شود و در پاسپورت افراد قرار می گیرد تا نشان دهد که آن ها شرایط لازم برای پذیرش در کانادا برای اقامت موقت را دارند.
کانادا سالانه پذیرای میلیون ها فرد مهاجر به قصد اقامت موقت است. به جز شهروندان کانادایی و مقیم دائم، سایر افراد برای ورود به کانادا به عنوان بازدیدکننده نیاز به مجوز دارند. امروز می خواهیم در مورد این نوع از ویزای کانادا با هم صحبت کنیم و ببینیم که چه کسانی باید برای اخذ ویزای اقامت موقت کانادا اقدام کنند و چه مدارکی برای درخواست این نوع ویزا لازم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت کانادا و اخذ ویزای کانادا تا انتهای این متن با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر

ویزای اقامت دائم کانادا

ویزای اقامت دائم کانادا یا همان ویزای PR یک سند رسمی است که گواهی می کند دارنده آن شرایط اقامت در کشور کانادا به مدت حداقل پنج سال را دارد. کانادا یکی از محبوب ترین کشورهای انتخابی برای مهاجران است.
این کشور با سیاست های دوستانه و یک دولت پذیرنده و گشاده روی از مهاجران خود استقبال می کند. کانادا همچنین آزادی شخصی، فرصت های شغلی متعدد، شرایط زندگی خوب و سبک زندگی خوب و راحت را ارائه می دهد. ویزای اقامت دائم یا PR کانادا پنج سال اعتبار دارد که بعداً قابل تمدید است.لازم به ذکر است که فرد دارنده ویزای اقامت دائم کانادا، مقیم دائم و شهروند کشور خود نیز باقی می ماند.
مطالعه بیشتر

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا  یا همان ویزای مسافرتی برای متقاضیانی که می خواهند به صورت موقت وارد کشور کانادا شوند، چه برای دیدار خانواده خود و چه برای دیدن این کشور زیبا به عنوان یک توریست، الزامی است. به طور کلی دو نوع ویزای توریستی کانادا وجود دارد که عبارتند از
عبارتند از : ویزای توریستی سینگل کانادا و ویزای توریستی مولتیپل کانادا . ویزای توریستی سینگل کانادا برای یکبار ورود برای یک دوره حداکثر 6 ماهه اعطا می شود. این در حالی است که حداکثر تاریخ اعتبار برای یک ویزای مولتیپل کانادا که به شما امکان چند بار ورود به این کشور را می دهد؛ تا 10 سال یا یک ماه قبل از تاریخ انقضا در گذرنامه یا ویزای ورود مجدد است (هر تاریخی که جلوتر باشد مبنای این محاسبه قرار می گیرد ).
مطالعه بیشتر

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا کسانی که قصد تحصیل در کانادا دارند ، باید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنند. ویزای تحصیلی کانادا بسته به کشور کنونی دانشجو، نوع اقامت قانونی متقاضی در محل سکونت، مدت زمان تحصیل و استان مورد نظر متقاضی در کشور کانادا که برای تحصیل انتخاب کرده، متغییر است.
برترین دانشگاه های کانادا دانشگاه های کانادا دارای جایگاه خوب و سطح علم بالایی در جهان می باشند. استان های محبوب کانادایی از جمله : انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک که بسیاری از دانشگاه های برتر کانادا در آن ها قرار دارند مورد علاقه دانشجویان بین الملی هستند،
مطالعه بیشتر

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود به کشور کانادا را برای والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ های افرادی که مقیم کشور کانادا یا شهروند این کشور هستند؛
برای مدت حداکثر 10 سال فراهم می کند. اخذ ویزای مولتیپل کانادا یا همان سوپر ویزا به شما این امکان را می دهد که هر بار به مدت 5 سال در کشور کانادا کنار فرزندان یا نوه های خود باشید. هنگامی که وارد کانادا می شوید، یک افسر خدمات مرزی مدت زمان اقامت شما را تایید می کند.
مطالعه بیشتر

ویزای کاری کانادا

آیا علاقه مند به اخذ ویزای مولتیپل کانادا برای کار کردن در این کشور هستید؟ اگر چنین است، به ویزای کاری کانادا نیاز خواهید داشت. ویزای کاری کانادا در واقع مجوزی است که به شما اجازه می دهد به صورت قانونی در کشور کانادا به عنوان یک خارجی کار کنید.
هزاران کارگر و کارمند خارجی ماهر و غیر ماهر سالانه برای اخذ ویزای کانادا درخواست می دهند.این افراد نه تنها به دنبال چشم‌اندازهای جدید در یکی از چند فرهنگی‌ترین و خوش‌آوازه‌ترین کشورهای جهان هستند، بلکه به دنبال فرصت‌های شغلی و مزایای اقتصادی باورنکردنی هستند که اخذ ویزای کاری کانادا برایشان به همراه دارد. میانگین حقوق ملی کانادا برای کارگران تمام وقت تقریباً 54630 دلار در سال است.
مطالعه بیشتر

ویزای دیپلماتیک یا سیاسی کانادا

ویزای دیپلماتیک کانادا نوعی ویزای مولتیپل کانادا می باشد. اگرچه ویزای سیاسی کانادا لزوما معادل حق ورود به کانادا نیست، یک مدرک و سند رسمی مبنی بر رضایت کانادا از بازدید رسمی مقامات خارجی است.
این رضایت، طبق قوانین بین‌المللی و داخلی، شرط اعطای امتیازات و مصونیت‌های دیپلماتیک، کنسولی یا رسمی (عملکردی)محسوب می شود. اگرچه دارندگان ویزای دیپلماتیک اصولاً از مهاجرت و بازرسی گمرکی در هنگام ورود به کانادا معاف هستند، اما در فرودگاه های کانادا تحت بررسی های امنیتی اجباری قرار دارند.
مطالعه بیشتر

ویزای محرمانه کانادا

ویزای محرمانه کانادا، نوعی ویزای اقامت موقت کانادا می باشد. این ویزای کانادا قوانینی مشابه ویزای دیپلماتیک یا سیاسی کانادا دارد و برای افرادی که واجد شرایط دریافت ویزای دیپلماتیک کانادا نبوده اما دارای پست مهم دولتی یا سیاسی هستند؛ صادر می شود.
افرادی که ویزای محرمانه کانادا دارند مجاز به ماندن بیش از انقضای ویزای خود یا تلاش برای درخواست شهروندی کانادا نیستند. آنها همچنین مجاز به تلاش برای دریافت مدارک صادر شده توسط کانادا یا درخواست مزایای کانادایی مانند پوشش بیمه سلامت نیستند. اگر افراد دولتی و سیاسی وظایف رسمی در کانادا ندارند، اما می خواهند به این کشور سفر کنند، باید به جای ویزای محرمانه، درخواست ویزای مسافرتی دهند.
مطالعه بیشتر
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.