english
En

ویزای توریستی کانادا

Rate this post

ویزای توریستی کانادا  یا همان ویزای مسافرتی برای متقاضیانی که می خواهند به صورت موقت وارد کشور کانادا شوند، چه برای دیدار خانواده خود و چه برای دیدن این کشور زیبا به عنوان یک توریست، الزامی است. به طور کلی دو نوع ویزای توریستی کانادا وجود دارد که عبارتند از : ویزای توریستی سینگل کانادا و ویزای توریستی مولتیپل کانادا

 

ویزای توریستی کانادا برای ورود و اقامت موقت در کانادا لازم است.

 

تفاوت ویزای سینگل و مولتیپل توریستی کانادا چیست؟

ویزای توریستی سینگل کانادا برای یکبار ورود برای یک دوره حداکثر 6 ماهه اعطا می شود. این در حالی است که حداکثر تاریخ اعتبار برای یک ویزای مولتیپل کانادا که به شما امکان چند بار ورود به این کشور را می دهد؛ تا 10 سال یا یک ماه قبل از تاریخ انقضا در گذرنامه یا ویزای ورود مجدد است (هر تاریخی که جلوتر باشد مبنای این محاسبه قرار می گیرد ).

در صورتی که تمایل به سفر به کانادا و خروج از آن برای مقصد دیگری و دوباره بازگشت به کانادا و سپس بازگشت به خانه را دارید؛ شما نیاز به اخذ ویزای مولتیپل کانادا از نوع توریستی دارید. برای مثال، شما می توانید در کانادا فرود بیایید، به کشورهای آمریکای جنوبی سفر کنید و دوباره به کانادا برگردید تا از آنجا به خانه برگردید.

 

چه شرایطی برای اقدام برای اخذ ویزای توریستی کانادا لازم است؟

هر مسافری، صرف نظر از این که از چه کشوری مسافرت می کند، باید پاسپورت معتبر (در مورد کودکان گواهی تولد لازم است) داشته باشد تا بتواند وارد کانادا شود. پاسپورت باید یک صفحه باز داشته باشد تا افسران اداره مهاجرت و کنترل پاسپورت در هنگام عبور از مرزها یا نقاط کنترل فرودگاه مهر شوند.

البته بسیاری از کشورها از درخواست ویزای توریستی کانادا معاف هستند و فقط به مجوز الکترونیکی سفر (eTA) نیاز دارند، اما کشورهایی مسافران از کشورهایی مانند ایران که معاف نیستند باید شخصاً در سفارت کانادا در کشور محل اقامت خود حاضر شوند. غربالگری بیومتریک توسط مشاور سفارت انجام می‌شود و مدارک سفری که باید جمع‌آوری و ارائه کنید برای تایید بررسی می‌شوند (معمولاً طی یک دوره انتظار 4-6 هفته‌ای، اما این بستگی به ملیت شما و محل درخواست شما دارد).

 

 

لیست مدارک ویزای توریستی

شرایط کلی دریافت ویزای مسافرتی به شرح زیر است:

  • سند مسافرتی معتبر؛
  • تایید سلامتی جسمانی و روانی ؛
  • عدم وجود سابقه کیفری یا محکومیت های مرتبط با مهاجرت؛
  • مدرکی دال بر روابط در کشور خود مانند شغل، خانواده، دارایی های مالی برای اثبات اینکه شما به خانه بازمی گردید.
  • بودجه کافی برای مدت اقامت شما در کانادا

 

تسهیل روند اخذ ویزای مولتیپل کانادا

بهترین کار برای تسهیل روند اخذ ویزای مولتیپل کانادا این است که کمک حرفه ای دریافت کنید. برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا یا اخذ ویزای شینگن فوری شما می توانید از آژانس مسافرتی ماهبد پرواز با سابقه درخشان در امور مهاجرتی کمک بگیرید. با دریافت مشاوره از مشاوران مهاجرتی آژانس مسافرتی ماهبد پرواز به اطلاعات تخصصی در مورد تمام مدارک و شرایط لازم برای ویزای توریستی کانادا و همچنین اخذ ویزای دائم کانادا و اقامت کانادا دست خواهید یافت.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد خدمات مهاجرتی ، ویزای شینگن فوری و ویزای مولتیل کانادا هستید، همین امروز اقدام کنید و با مشاوران ماهبد پرواز صحبت کنید تا دریابید که برای کدام مسیرها برای شما مناسب تر هستید. با ما در تماس باشید تا بتوانیم در جمع آوری تمام مدارک لازم برای تایید درخواست ویزا به شما کمک کنیم.

 

 آیا اکنون امکان درخواست برای اخذ ویزای توریستی کانادا وجود دارد؟

کانادا در تاریخ 7 سپتامبر 2021 با کاهش کرونا شروع به بررسی دوباره ی درخواست ها برای اخذ ویزای کانادا کرد. با این حال، تنها بازدیدکنندگانی که واجد شرایط سفر بوده و کاملاً واکسینه شده باشند اجازه ورود به کانادا را خواهند داشت. الزامات ذکر شده در بالا را ببینید.

 

آیا ویزای توریستی همیشه مولتیپل است؟

همه متقاضیان برای ویزای مولتیپل کانادا در نظر گرفته می شوند که به شما امکان می دهد هر چند بار که بخواهید به مدت شش ماه به کانادا سفر کنید. با این حال، همه متقاضیان واجد شرایط ویزای مولتیپل کانادا نخواهند بود. این در اختیار یک افسر ویزا است. ویزای سینگل کانادا ممکن است در مواردی صادر شود که به عنوان مثال:

متقاضی واجد شرایط معافیت از هزینه بوده و هدف ورود به کانادا به صورت محدود است (به عنوان مثال، برای بازدید رسمی توسط یک تبعه خارجی).

متقاضی در یک رویداد ویژه یک بار در کانادا (بازی های پان آمریکایی) شرکت می کند.

رویه ها یا دستورالعمل های خاص کشور وجود دارد و توسط IRCC تأیید شده است.

 

 آیا ویزای توریستی می تواند به مجوز کار تبدیل شود؟

در 24 آگوست 2020، IRCC یک سیاست جدید COVID-19 را معرفی کرد که به بازدیدکنندگانی که در حال حاضر در کانادا هستند و یک پیشنهاد شغلی معتبر دارند، اجازه می‌دهد برای مجوز کار خاص کارفرما درخواست دهند و در صورت تایید می‌توانند بدون خروج از کشور شروع به کار کنند.

 

آیا ویزای توریستی به مشخصات بیومتریک نیاز دارد؟

در صورت درخواست ویزای توریستی، باید مشخصات بیومتریک خود را ارائه دهید. با این حال، استثنائات خاصی وجود دارد. با توجه به COVID-19، هر کسی در کانادا که برای اقامت موقت درخواست می کند، از ارائه بیومتریک معاف است. اگر در 10 سال گذشته برای ویزای توریستی بیومتریک داده اید و هنوز معتبر است، دیگر لازم نیست آنها را دوباره بدهید.

 

 مدت زمان رسیدگی به این ویزا چقدر است؟

زمان رسیدگی به درخواست ویزای توریستی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و اینکه آیا از داخل یا خارج از کانادا درخواست می دهید نیز موثر است. برای مثال، فردی که از هند درخواست می کند، باید تقریباً چهار ماه برای آن صبر کند.

آیا می خواهید به کشور زیبای کانادا سفر کنید و به ویزای توریستی کانادا نیاز دارید؟ آیا برای اخذ ویزای شینگن فوری یا اقامت کانادا نیاز به کمک دارید؟ به انواع تور خارجی یا تور داخلی  علاقه دارید؟ پس به آژانس مسافرتی ماهبد پرواز مراجعه کنید. ما با ارائه خدمات مهاجرتی درجه یک روند اخذ ویزای کانادای شما را ساده می کنیم. با مشاوران امور مهاجرت ما در ارتباط باشید تا روند درخواست و اخذ ویزای خود را آغاز کنید.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.