english
En

مکان های دیدنی مالزی

Rate this post

مکان های دیدنی مالزی

مالزی دارای طبیعت ، مکان های دیدنی و فرهنگ های متنوع زیادی است. از قدم زدن در اطراف برج های دوقلو گرفته تا بناهای تاریخی بنام که در یونسکو ثبت شده و کاوش در جزایر دور افتاده و گذراندن وقت در جنگل 130 میلیون ساله بورنئو ، همه برای گردشگران شگفتی به ارمغان می آورد.مالزی همیشه در بین پربازدیدترین کشورهای آسیا رتبه خوبی داشته است.

 هنگام سفر به مالزی به کوالالامپور پرواز خواهید کرد، اما بر خلاف برخی دیگر شهرهای بزرگ آسیا که مسافران به محض ورود  به آنجا  در اسرع وقت از شهر خارج می شوند ، کوالالامپور یک مقصد با ارزش است.

ترکیبی از تأثیر مالایی ، چینی و هندی . تنوع فرهنگی بخش بزرگی از جذابیت KL است.

کوالالامپور دیدنی های جالب زیادی مانند برج های پتروناس ، دریاچه Perdana ، و برج Menara KL و معبد هزار پله دارد که می توانید قبل از سفر به مکان های دورتری در مالزی از دیدن آنها لذت ببرید

برج های دو قلو پتروناس

برجهای دوقلوی پتروناس زمانی بلندترین ساختمانهای جهان بودند. اکنون بلندترین سازه های دوقلو در جهان هستند ، ساختمانهای 88 طبقه توسط سزار پلی و همکارانش طراحی شده اند که هر دو برج در یک طبقه 41 و 42  (175 متر بالاتر از سطح خیابان) توسط یک پل 58 متری درآسمان به هم پیوسته اند. برج های دوقلوی پتروناس با ارتفاع 452 متر ، درسال 2004 ساخته شدن. امروز برج خلیفه در دبی (افتتاح شده در سال 2010) عنوان بلندترین ساختمان جهان کسب کرده است. معماری برج دوقلوی پتروناس واقع در مرکز شهر KL ، الهام گرفته ازفرهنگ  اسلامی است

مکان های دیدنی مالزی
مکان های دیدنی مالزی

شهر تاریخی مالاکا

ملاکا شهر تاریخی مالزی در تاریخ 7 ژوئیه 2008 به عنوان میراث جهانی یونسکو درج شد. جورج تاون نیز در کنار هم ، به عنوان شهرهای تاریخی تنگه های مالاکا شناخته می شوند.

مالاکا و جورج تاون منعکس کننده میراث چند فرهنگی هستند . این دو شهر همچنین با استعمار پرتغالی ها ، هلندی ها و انگلیس ها شکل گرفت.

منطقه اصلی شهر تاریخی ملاکا توسط رودخانه مالاکا از دو بخش تشکیل شده  است. این مرکز تاریخی نشانگر فرهنگ متنوع  با انواع بناهای مذهبی و دولتی ، محله های قومی ، جشنواره ها ، رقص ها ، لباس ها ، هنر ، موسیقی ، غذا و زندگی روزمره است.

مکان های دیدنی مالزی
مکان های دیدنی مالزی

جزیره پانگکور لَوت

Pangkor Laut Resort ، واقع در جزیره Pangkor ، اقامتگاه هایی را در کنار دریا یا منظره جنگل های گرمسیری ارائه می دهد. این هتل دارای دو استخر روباز است و میهمانان می توانند از غذا در رستوران داخل هتل یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. WiFi رایگان در سراسر ملک موجود است.

هر ویلا در Pangkor Laut Resort با تهویه مطبوع  دارای بالکن اختصاصی است که دارای چشم انداز زیبامی باشد.

غذاهای آسیایی در آشپزخانه  مشرف به دریا سرو می شوند. رستوران Cove Fisherman’s Cove غذاهای دریایی تازه و غذاهای غربی ، چینی و ایتالیایی را ارائه می دهد.

مکان های دیدنی مالزی
مکان های دیدنی مالزی

تپه گنتینگ هایلَند ارتفاعات کامرون

ارتفاعات کامرون سبز مالزی یکی از معدود مکان هایی در جنوب شرقی آسیا است که در واقع شما نیاز به یک ژاکت یا پتو گرم در شب دارید.در شبه جزیره مالزی ، مشهورترین مناطق در فراز ارتفاعات کوهستان های کامرون ، ارتفاعات Genting ، Hill Fraser’s Hill و Berjaya Hills (که قبلاً با نام Bukit Tinggi شناخته می شدند) هستند. تفرجگاه تپه ای که کمتر مشهور است Bukit Larut در Taiping است. مکان های زیادی برای اقامت در این ارتفاعات وجود دارد که با هر بودجه ای پذیرایی می کنند.

مسجد کریستال

مسجد کریستال معروف به “مسجد کریستالی” در بهاسا مالزی ، در سال 2008 پس از دو سال ساخت و ساز افتتاح شد.این مسجد در کوالا تراننگانو ، شهری در سواحل شرقی جزیره مالزی واقع شده است ، واقع در نزدیکی پارک میراث اسلامی است که در همان سال افتتاح شد.  این مسجد بسیاری از عناصر طراحی را از سنت وام می گیرد ،

اگرچه مقداری بلور واقعی در ساختار مسجد کریستال وجود دارد ، بسیاری از موادی که هنگام نزدیک شدن به آن مشاهده می کنید شیشه است. برای  تأثیر کامل ظاهر کریستالی مسجد ، هنگام شب چراغانی میشود و تقریباً سورئال به نظر برسد.

پنانگ

مالزیایی ها به جزیره بزرگ خود در ساحل غربی افتخار می کنند . پنانگ یکی از بهترین مکانها در جنوب شرقی آسیا  است   غذاهای دریایی و بومیان محلی مالایی ، چینی و هندی جزوی از جذابیت های این جزیره می باشد .

تامان نگارا

تامان نگارا به معنای واقعی کلمه به معنای “پارک ملی” در مالایی است  Taman Negara قدیمی ترین پارک ملی مالزی است و یکی از قدیمی ترین جنگل های بارانی گرمسیری در جهان به حساب می آید. یک گذرگاه با سایبان  طولانی به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا زندگی بالای درختانی را ببینند که به طور عادی از روی زمین قابل مشاهده نیستند.
جزایر لنکاوی
Langkawi دارای جاذبه های گردشگری بسیاری از جمله بزرگترین آکواریوم سرپوشیده مالزی و پل Sky است که منظره ای از این جزیره را در اختیار شما قرار می دهد. وجود هواپیماهای بدون سرنشین ،جت اسکی باعث می شود که  سواحل آرام نباشد

جنگل بورنئو

از اورانگوتان های در معرض خطر تا پیاده روی جنگل بارانی و برخی از بهترین غواصی های جهان ، بورنئو مالزی قطعاً باید بخشی از هر سفر به مالزی باشد.

اخد ویزای شینگن فوری و دریافت ویزای مولتیپل کانادا

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.