english
En

برنامه های مهاجرتی کبک

Rate this post

برنامه های مهاجرتی کبک

برنامه های مهاجرتی کبک : کبک برنامه های مهاجرتی مختلفی را اجرا می کند که نامزدهای واجد شرایط را قادر می سازد تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. دولت فدرال به استان کبک استقلال قابل توجهی در سیاست‌ها و رویه‌های مهاجرت اعطا کرده است، به همین دلیل است که برنامه‌های مهاجرتی کبک اغلب جدا از استان‌های دیگر بررسی می‌شود.
کبک تنها استان کاناداست که تنها زبان رسمی آن فرانسوی است. به همین دلیل، برخی از برنامه های مهاجرتی کبک نیاز به مهارت دارند یا به افراد مسلط به زبان فرانسه ترجیح می دهند. با این حال، مسیرهایی نیز برای افراد غیر فرانسوی زبانی که مایل به مهاجرت به استان هستند، وجود دارد.

مهم: برای ورود به کانادا راحتترین راه دریافت ویزای مولتیپل کانادا است.

گواهی انتخاب کبک (CSQ)

درخواست های مهاجرتی کبک از طریق دو فرآیند مجزا تایید می شود: انتخاب و پذیرش. انتخاب در سطح استان صورت می گیرد، در حالی که پذیرش در سطح فدرال انجام می شود. برای مهاجرت به کبک، متقاضی باید شرایط انتخاب و پذیرش را داشته باشد. در مرحله انتخاب فرآیند، یک تبعه خارجی باید از خود استان کبک تأییدیه بگیرد.

انتخاب از طریق یک گواهی انتخاب کبک (گواهی انتخاب کبک – CSQ) نشان داده می شود، که مدرکی است که توسط مقامات مهاجرت استانی پس از درخواست موفقیت آمیز از طریق یکی از برنامه های مهاجرتی کبک صادر می شود.

برنامه های مهاجرتی کبک
برنامه های مهاجرتی کبک

برنامه کارگران ماهر کبک (QSW)

برنامه کارگران ماهر کبک (QSW) یکی از مسیرهای مهاجرت کبک به سمت اقامت دائم است. به عنوان یک برنامه کارگران ماهر، همه متقاضیان باید حداقل تجربه کار ماهر را نشان دهند. QSW یک برنامه مهاجرتی مبتنی بر امتیاز است، به این معنی که متقاضیان برای واجد شرایط بودن باید حداقل امتیاز را در یک شبکه ارزیابی امتیاز کسب کنند.

این برنامه نیازی به تسلط متقاضی به زبان فرانسه برای درخواست ندارد، اما مهارت زبان فرانسه ممکن است منجر به افزایش امتیاز در شبکه ارزیابی امتیاز شود.

نامزدهای واجد شرایط باید اظهار علاقه (EOI) را به پورتال آنلاین Arrima ارسال کنند تا برای این برنامه در نظر گرفته شوند.

برنامه تجربه کبک (PEQ)

برنامه تجربه کبک (PEQ) یکی از مسیرهای مهاجرت کبک به سمت اقامت دائم است. این برنامه مستلزم آن است که داوطلبان دارای تجربه در استان کبک، چه به عنوان یک کارگر موقت خارجی یا یک دانشجوی بین المللی باشند. متقاضیان PEQ باید دانش متوسط ​​پیشرفته فرانسوی شفاهی را نشان دهند. شرایط واجد شرایط بودن اضافی برای این برنامه وجود دارد، از جمله اینکه متقاضی در زمان ارسال و پردازش درخواست به طور قانونی در کبک اقامت داشته باشد.

برنامه سرمایه گذار کبک

به منظور درخواست برای برنامه سرمایه گذاری کبک، متقاضیان باید دارایی خالص حداقل 2 میلیون دلار کانادا و توانایی سرمایه گذاری حداقل 1.2 میلیون دلار کانادا با واسطه مالی کبک را داشته باشند. متقاضیانی که با این معیارها مطابقت دارند، ممکن است واجد شرایط دریافت اقامت دائم در کانادا از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک باشند.

برنامه کارآفرینی کبک

برنامه کارآفرینی کبک از متقاضیان می خواهد که توانایی مالی همراه با تجربه و قصد مدیریت یک پروژه تجاری در کبک یا کسب یک کسب و کار در کبک را داشته باشند.

برنامه های مهاجرتی کبک
برنامه های مهاجرتی کبک

خوداشتغال کبک

برنامه کارگران خوداشتغالی کبک به افراد خوداشتغال خاصی اجازه می دهد تا به کبک مهاجرت کرده و شغل خود را ایجاد کنند. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، متقاضی باید دارایی خالص حداقل 100000 دلار کانادا و دو سال تجربه به عنوان یک کارگر خوداشتغال در زمینه ای که قصد دارد در کبک فعالیت کند، داشته باشد.

گواهینامه پذیرش کبک (CAQ)

تعدادی از برنامه های اقامت موقت کبک برای اجازه اقامت موقت در کبک به گواهینامه پذیرش کبک (CAQ) نیاز دارند. این شامل اکثر برنامه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی می شود. توجه: یک CAQ اجازه اقامت موقت در استان کبک را می دهد. نباید با گواهی انتخاب کبک (CSQ)، که اجازه اقامت دائم در استان را می دهد، اشتباه گرفت.

پیشنهاد شغلی معتبر

اگر یک کارفرمای کبک بخواهد یک شهروند خارجی را استخدام کند، ممکن است واجد شرایط تمدید پیشنهاد شغلی به تبعه خارجی باشد که به طور رسمی توسط MIDI تأیید شده است. یک پیشنهاد شغلی معتبر یک مزیت قوی در برنامه کارگران ماهر کبک (QSW) است زیرا به دارنده آن 8 امتیاز (اگر شغل در منطقه مونترال واقع شده است) یا 10 امتیاز (اگر موقعیت در خارج از منطقه مونترال واقع شده باشد) می دهد. .

همچنین، دارندگان پیشنهادهای شغلی معتبر از شرط سهمیه برای برنامه های کاربردی QSW معاف هستند، به این معنی که می توانند در هر زمان برای CSQ درخواست دهند. برای تایید پیشنهاد شغلی، موقعیت شغلی و تبعه خارجی باید چندین شرط را داشته باشند:

شرایط موقعیت شغلی:

باید برای یک موقعیت دائمی و تمام وقت در سطح مهارت 0، A، B یا C در طبقه بندی ملی شغلی (NOC) باشد.
باید تأثیر مثبت یا خنثی بر بازار کار محلی داشته باشد.
باید به صورت کتبی توسط یک کارفرمای کبک ارائه شود که برای حداقل مدت فعالیت داشته است

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.