english
En

جاذبه های شهر شفیلد انگلیس

Rate this post

گردش در شهر شفیلد انگستان

شفیلد شهری در شهرستان یورک شایر جنوبی انگلیس است. شفیلد ، چهارمین شهر بزرگ انگلیس ، تقریباً 35 مایلی جنوب لیدز در رودخانه های دون و ریولین در دامنه تپه های دربیشایر واقع شده است.

شهر شفیلد
شهر شفیلد

شفیلد همچنین دارای  پارکهای  وسیع و  مناطق زیبا و کمربند سبز برای تفریح ​​در فضای باز است.
شفیلد به دلیل ساخت چاقو ، انواع ابزارهای برش ، اسلحه و تولید فولاد درجه یک مشهور است . کارد و چنگال ظریف شفیلد که در کارگاه های خانگی ساخته می شود ، هنوز هم در سراسر جهان صادر می شود.

اگر میخواهید مهاجرت کنید برای گرفتن ویزای شینگن کلیک کنید

در زیر جند جاذبه توریستی شهر را به شما معرفی مکنیم:

باغ گیاه شناسی شفیلد

باغ های زیبا و گیاهان شفیلد با مساحت 19 هکتار در سال 1836 تأسیس شد و بیش از 5000 گونه گیاه را به نمایش می گذارد. آنجا یک مکان دوست داشتنی برای گردش است ، به خصوص در بهار و تابستان ، زمانی که بسیاری از گیاهان کاملا شکوفا هستند.از موارد برجسته می توان به گلخانه ها اشاره کرد  با گیاهان معتدل از استرالیا ، آسیا و آفریقای جنوبی, باغ ویکتوریا  و باغ چهار فصل که در هر زمان از سال رنگارنگ است.

پارک گریوز

حدود سه مایلی جنوب مرکز شهر شفیلد ، پارک گریوز بزرگترین فضای سبز عمومی شهر است و مجموعه ای سرگرم کننده از کارهایی را که می توان برای کل خانواده انجام داد ارائه می دهد. کودکان مزرعه حیوانات Graves Park را دوست دارند ، جایی که می توانند چندین نژاد نادر از حیوانات مزرعه را ببینند و از نزدیک به بزها ، لاماها و الاغ ها نزدیک شوند.

مرکز حیوانات وحشی و شاهین شکاری و خانه پروانه های گرمسیری

مرکز حیات وحش و شاهین شکاری  Tropical Butterfly House با وجود پروانه ها چیزی فراتر از مرکز حیوانات است. این جاذبه خانوادگی محبوب در شفیلد همچنین مجموعه ای از حیوانات وحشی از جمله میرکات ، لمور ، حیوانات مزرعه ، سمور ، جغدها ، خزندگان ، پرندگان شکاری پرواز آزاد و طوطی های رنگ روشن است.

کلیسای جامع شفیلد

کلیسای جامع شفیلد که وقف مقدس پیتر و سنت پل است ، در محل کلیسایی  قرار دارد که در سال 1100 تاسیس شده است. کلیسای جدید ، ساخته شده به سبک عمودی اواخر گوتیک ، در اواسط قرن پانزدهم جایگزین آن شد (فقط گروه کر و برج باقی مانده است و شبستان در اواخر قرن هجدهم ساخته شده است).هنگامی که شفیلد در سال 1914 به مقام اسقف تبدیل شد ، نقشه ها برای ایجاد شبستان فعلی به جای یک کلیسای جدید و بسیار بزرگ تر بود. با این حال ، این پروژه با شروع  دو جنگ جهانی تبدیل نصفه ماند .

موزه پارک وستون

بزرگترین موزه شهر شفیلد ، موزه وستون پارک در اصل در سال 1875 برای استقرار گالری هنری Mappin تاسیس شد ، یک مجموعه چشمگیر از آثار هنری است که توسط یک تاجر محلی که از صنعت فولاد سود می برد به شهر داده شد. وظیفه این مرکز با گذشت سالها افزایش یافت و امروزه در آن مجموعه تاریخ طبیعی ، باستان شناسی ، تاریخ اجتماعی و مجموعه های هنری تزئینی شفیلد قرار دارد.

دریافت ویزای مولیتپل کانادا بهترین موقعیت برای مهاجرت

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.