english
En

جاذبه های شهر لستر انگلستان

Rate this post

گردش در شهر لستر

لستر شهری در منطقه East Midlands انگلیس است.شهر لستر با بیش از 300000 نفر جمعیت بزرگترین شهر در شرق میدلندز و دهمین شهر در این کشور است.اهمیت آن ابتدا توسط رومیان و بعداً توسط دانمارکی ها شناخته شد ، که از آن به عنوان یک سنگر استراتژیک برای کنترل میدلند استفاده کردند.
از آن زمان این شهر به یک مرکز بزرگ تجاری و تولیدی تبدیل شده است که بیشتر به دلیل تنوع تجارت خود شناخته می شود تا وابستگی به یک صنعت واحد. همچنین این شهر خود یک مکان تاریخی است. برای قرن ها مردم از نژادها و فرهنگ های مختلف در لستر جمع شده اند و میراثی غنی و منحصر به فرد ایجاد کرده اند. این تنوع امروز نیز ادامه دارد و به غنی سازی زندگی شهر ادامه می دهد.لستر از جاذبه های متنوعی برخوردار است. ازمکان های دلخواه خانواده گی گرفته تا جواهرات تاریخی و … مطمئناً چیزی برای سرگرمی شما در شهر وجود دارد!
شهر لستر
شهر لستر

جهت دریافت ویزای شینگن فوری کلیک کنید

در زیر به چند مورد از جاذبه های گردشگری شهر لستر اشاره می کنینم:

کلیسای جامع شهر لستر

کلیسای جامع لستر در قلب شهر قدیمی لستر قرار دارد .جایی که ریچارد سوم در سال 2015 به آنجا منتقل شد.اما اگر هنوز به دیدن مقبره ریچارد سوم نرفته اید ، ارزش دیدن را دارد.

کلیسای جامع برای بازدید کنندگان باز است و از شیشه های رنگی زیبا گرفته تا داستان  مقبره پادشاه ریچارد سوم ، بیش از 900 سال تاریخ را در این ساختمان آرام و زیبا میتوانید پیدا کنید.

باغهای آرام کلیسای جامع را احاطه کرده اند. یک فضای آرام در قلب شهر ، باغ ها از  چمن ، تخت گل ، مکان های برای نشستن و آب نما تشکیل شده اند. این باغ ها همچنین دارای دو قطعه هنری معروف هستند: مجسمه برنزی نمادین شاه ریچارد سوم ، به سفارش انجمن ریچارد سوم در سال 1980 ، و مجسمه “به سوی سکون”که نشان دهنده یک جدول زمانی از زندگی پادشاه است .

 نمایشگاه King Richard III

این نمایشگاه با استفاده از داستان سرایی عالی ، طراحی زیبا و فناوری قرن بیست و یکم برای بازدید کنندگان King Richard III داستان جذاب و مهیج زندگی ، مرگ و کشف جسد پادشاه ریچارد سوم را روایت می کند.یک پادشاه در زیر یک پارکینگ در لستر پیدا شده است و آن جسد پادشاه ریچارد سوم است.

این مرکز  در محل نگهداری از بچه های قرون وسطایی گری Frirs ، جایی که بیش از 500 سال پیش بقایای پادشاه در آنجا دفن شده است ، قرار دارد.

این نمایشگاه زندگی و مرگ پادشاه را ترسیم می کند – و وقایعی را که منجر به دفن عجولانه وی و در نهایت کشف مجدد وی انجام شده است ، شرح می دهد. این یکی از بزرگترین داستانهای کارآگاهی باستان شناسی است که تاکنون گفته شده است و اولین توالی ژنوم DNA باستان را نشان می دهد.

بازدید کنندگان می توانند محل دقیق دفن بقایای ریچارد را بیش از 500 سال پیش ببینند. این مکان تکان دهنده به فضایی قابل تأمل از کف  تبدیل شده است.

این مرکز با کلیسای جامع لستر فاصله دارد ، جایی که مقبره پادشاه ریچارد سوم را از زمان مراسم استقرار مجدد در مارس 2015 در آن نگهداری می کند.

دریافت ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید

مرکز ملی فضایی شهر لستر

مرکز ملی فضایی درهای خود را از 8 آگوست 2020 باز می کند.

در پشت صحنه ، تیم کوچکی به سختی کار کرده اند تا فضای امن برای بازگشت بازدیدکنندگان ایجاد کنند

این مرکز برنده جایزه مرکز فضایی ملی  است و تجربه ای جهانی از این نوع تجربه برای کل خانواده است!

با داشتن شش گالری تعاملی ، بزرگترین افلاک نمایشی انگلستان ، سوارکاری سه بعدی در جهان با سیم کارت 3D و برج Rocket با ارتفاع 42 متری برای افراد در هر سنی بسیار چشمگیر است ، در واقع  برای لذت بردن هر شخص چیزی در این مرکز وجود دارد.. پارکینگ ، کافه ، فروشگاه و کلیه امکاناتی که از جاذبه های کلاس جهانی انتظار دارید در این مرکز وجود دارد.

 

مرکز هنری آتنبورو

مرکز هنرهای آتنبورو دانشگاه لستر مکانی پیشگام برای ساختن و دیدن هنر است.

این گالری ها هر ساله میزبان سه نمایشگاه مهم هنری معاصر مهیج و الهام بخش هستند. در کنار هر نمایشگاه مجموعه ای از سخنرانی ها ، بحث ها ، گفتگوها ، تورها و کارگاه های خانوادگی به طور منظم وجود دارد.

این مرکز با ایجاد ارتباطات تاریخی خود با خانواده آتنبورو ، مکانی پر جنب و جوش و جذاب برای کشف استعدادهای جدید ، سرگرمی کودکان ، یادگیری مهارت جدید ، خرید جواهرات ، صنایع دستی توسط سازندگان محلی است یا به سادگی با دوستان یا خانواده خود دردر کافه آتنبورو یک  قهوه بنوشید.

موزه و گالری هنر Leice ST ER

موزه و گالری هنر لستر ، موزه اصلی لستر ، دارای مجموعه های گسترده ای است.

این گالری ها  شامل مصر باستان ، دایناسورها ، فضای وحشی ، گالری Den برای افراد زیر 5 سال ، گالری هنری ویکتوریا ، گالری Arts & Crafts ، Picasso Ceramics: The Attenborough و نمایش های هنر مدرن و معاصر است. گالری های طبقه اول شامل مجموعه هنرهای جهانی و لستر با نام بین المللی اکسپرسیونیسم آلمان است.

این موزه از مجموعه گسترده ای از نمایشگاه های موقت ، شامل آثاری از مجموعه ها ، نمایشگاه های گردشگری در موزه های ملی و برنامه ای از هنرهای معاصر و صنایع دستی ، استقبال می کند.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.