english
En

سفر به آفریقا

Rate this post

اگر قصد سفر به آفریقا دارید این مقاله را مطالعه کنید

قاره آفریقا

آفریقا ، دومین قاره (پس از آسیا )، حدود یک پنجم از کل سطح زمین را پوشش می دهد .این قاره در غرب توسط اقیانوس اطلس ، در شمال توسط دریای مدیترانه ، در شرق توسط دریای سرخ و اقیانوس هند ، و در جنوب توسط آب های مجاور اقیانوس اطلس و اقیانوس هند محدود شده است.

منطقه کل منطقه آفریقا حدود 11،724،000 مایل مربع (30،365،000 کیلومتر مربع) است و قاره حدود 5،000 مایل (8،000 کیلومتر) از شمال به جنوب و حدود 4،600 مایل (7،400 کیلومتر) از شرق به غرب گسترش یافته است است.

مطالعه کنید : اخذ ویزای شینگن فوری

جزایر مشهور آفریقا

خارج از سواحل افریقا تعدادی از جزایر با قاره مرتبط هستند کهماداگاسکار ، یکی از بزرگترین و مهمترین جزایر در جهان است. در قسمت شرق  جزایر کوچکتر شامل سیشل ، در قسمت جنوب شرقی سكوترا و. کومور ، موریس ، رئونیون ، و در جنوب غربی  اسکندر ، سنت هلن ، و تریستان دا کنه و در غرب کیپ ورد ، جزایر Bijagós ، Bioko ، و سانتا و پرینسیپ به ؛ و Azoresو جزایر مادیرا و کانری در شمال غربی آفریقا واقع شدن.

یک نقل قول محبوب آفریقایی وجود داره: “تنها کسی که به من حسادت می کند، مردی است که تاکنون به آفریقا سفر نکرده “. اگر هنوز به دومین قاره جهان سفر نکرده اید، وقت آن است که اولین ماجراجویی خود را برنامه ریزی کنید. اگر قبلا به افریقا سفر کرده اید  احتمالا نمی توانید بیشتر ازاین  صبر کنید تا به گذشته برگردید.

سفر به آفریقا
سفر به آفریقا

در اینجا 10 مرحله اساسی برای رویارویی شما با واقعیت آفریقا در نظر گرفته شده است.

کشورهای آفریقایی

برای سفر به آفریقا شما میتوانید از بین 50 کشور آفریقایی انتخاب کنید!

آیا شما به دنبال تجربه سفری کلاسیک هستید؟ پس شاید کنیا یا تانزانیا انتخاب مناسب شما باشد. آیا می خواهید افسانه فرهنگ های باستانی را کشف کنید؟ مصر یا اتیوپی ممکن است بهترین کشورها برای این منظور باشد.

اگر شما با بچه کوچک سفر می کنید ، احتمالا باید یک کشور مانند مراکش یا آفریقای جنوبی را انتخاب کنید که مشکل بیماری مالاریا را نیز نداشته باشید.

اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید سواحل و شهرهای آفریقای جنوبی همانند سواحل و شهرهای یونان یا دیگر کشورهای اروپایی نیست! بسیاری از راهنمایان، هتل داران و مدیران آژانس های مسافرتی این کشور به مسافران توصیه می کنند که جواهرات خود را به این کشور نیاورند.

مهم:

بیمه مسافرتی ضروری است، مخصوصا در آفریقا که خطوط هوایی بدون اخطار به طور مرتب پروازها را لغو می کند و بیمارستان های دولتی مکان هایی نیست که در مواقع اضطراری به آنجا مراجعه کنید!. علاوه بر هزینه های پزشکی، بیمه شما باید از لغو سفر، گم شدن و یا سرقت  اشیاء با ارزش را پوشش دهد.

ویزای آفریقا

چند ماه قبل از تاریخ عزیمت  مطمئن شوید که آیا شما نیاز به ویزا دارید یا خیر ؟!.نیاز به ویزا بر اساس ملیت شما تعیین خواهد شد، نه بر اساس کشور محل اقامتتان .

قوانین ویزا همیشه در آفریقا تغییر می کنند، بنابراین مهم است که با یک منبع دولتی رسمی بررسی کنید، و به نکات و مشاوره های سایتهای قدیمی بسنده نکنید بعضی از کشورها به شما اجازه می دهند تا پس از ورود، ویزای خود را خریداری کنید، در حالی که بعضی دیگر از شما درخواست می کنندقبل از ورود و در کشور خود اقدام به دریافت ویزا کنید. حتی اگر شما نیازی به ویزا نداشته باشید، برخی از کشورها دارای شرایط ویژه ای برای پاسپورت شما هستند، از جمله میزان اعتبار در زمان سفر و تعداد صفحات خالی موجود در پاسپورت.

پرواز به آفریقا

هنگامی که مقصد خود را انتخاب کردید، گام بعدی تعیین زمان سفر است. اگر می خواهید برای دیدن حیوانات و حیات وحش به افریقا سفر کنید معمولا فصل خشک بهتر است زیرا کمبود باران حیات وحش محلی را به آبریزش ها جذب می کند. زمستان اغلب بهترین زمان برای بازدید از صحرا است؛ با این حال، زمستان در کویر Kalahari در طول ماه ژوئن / جولای رخ می دهد در حالی که زمستان در صحرای افریقا در نوامبر / دسامبر اتفاق می افتد.

سته به جایی که شما قصد پرواز به آنجا را دارید قیمت های متفاوت می باشد، پروازهای به آفریقا می تواند گران  و محدود باشد

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.