english
En

راهنمای سفر به سنگاپور

Rate this post

سفر به سنگاپور

سنگاپور با داشتن بهترین فرودگاه جهان ، برخی از زیباترین معماری های آسیا و  غذاهای خوشمزه با آشپزی سنتی برگرفته از همسایگان خود تجربه سفر کاملی ارائه می دهد.

سنگاپور که به آن شهر شیرنیز گفته می شود ، یک شهر جزیره ای است که در ساحل جنوبی مالزی واقع شده است .پارک ها و جگلهای طبیعی بیش از 40 درصد از مساحت زمین سنگاپور را تشکیل می دهند.

ایا سفر به سنگاپور گران است؟

بله،  اما حمل و نقل ، اسکان و غذا می تواند برای مسافران زرنگ ، ارزان قیمت تمام شود.

سنگاپور یکی از گران ترین و مرفه ترین کشورهای جهان است ،سنگاپور به عنوان یکی از شهرهای گرانقیمت در سطح جهان رتبه بندی شده و سفر به سنگاپور می تواند بودجه بیشتری نسبت به گردش در کشورهای همسایه آن در جنوب شرقی آسیا نیاز داشته باشد.

اما حتی اگر با بودجه اندک سفر می کنید ، تفریحات زیادی برای انجام دادن و جاهای دیدنی بسیاری برای دیدن  وجود دارد که با هزینه اندک می توانید انجام دهید  .

یکی از جالب ترین جنبه های این کشور  فرهنگ ها و قومیت های مختلف آسیایی است.

از Chinatown گرفته تا هندوستان کوچک ، جنبه های بسیاری از کشورهای مختلف آسیایی در سنگاپور را خواهید یافت. این جزیره ممکن است کوچک باشد ، اما در حالی که آنجا هستید ، چیزهای شگفت انگیز برای انجام ، دیدن و خوردن وجود دارد.

لباس مناسب برای سفر به سنگاپور

آب و هوای گرمسیری سنگاپور به معنای آن است که در تمام طول سال تابستان  است و درجه حرارت آن بین 26 تا 34 درجه سانتیگراد (حدود 78-93 درجه فارنهایت) است.

 همچنین رطوبت زیاد به معنای تعریق زیاد در بیرون از هتل است ، بنابراین لباس های مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. فعالیتهای خارج از هتل خود را برای صبح ها که خنک تر  است و پیاده روی در شهر را در شب ،هنگام روشن شدن چراغ ها برنامه ریزی کنید.

داشتن یک چتر نیز ضروری است ، زیرا آب و هوای گرمسیری آن از تابش آفتاب و بارش شدید در چند دقیقه تغییر می کند.

در مراکز هاوکر صرفه جویی کنید

یک راه آسان برای صرفه جویی در هزینه سفر به سنگاپور،گشت وگذار در رستوران های فانتزی و رفتن به مراکز محلی هاوکر برای وعده غذایی است ، جایی که می توانید معروفترین غذاهای سنگاپور را پیدا کنید. غذاهای هاوکر معمولاً ارزانتر از سایر رستوران ها می باشد و این مراکز به طور معمول از مناطق توریستی دورتر هستند . کسانی که نگران استانداردهای بهداشتی هستند باید پلاکاردهای رنگی را از A (بهترین) تا D (خطری) که در هر غرفه نمایش داده می شود ، جستجو کنند.

سفر به سنگاپور
سفر به سنگاپور

اطلاعات  سنگاپور

ارز: دلار سنگاپور

سوکت برق: برق 220 ولت AC. پریزهای برق دو شاخه گرد یا مسطح هستند ، همان مورد استفاده در اروپا و انگلیس. حتماً یک آداپتور مسافرتی  با خود داشته باشید تا بتوانید از تمام وسایل الکترونیکی خود استفاده کنید.

ویزا: . برای ساکنان برخی از کشورهای خاورمیانه ، آفریقا و مناطقی از آسیا و ایران ، ویزا لازم است.

ایمنی: سنگاپور یکی از امن ترین مکان هایی است که می توانید درمنطقه آسیا از آن بازدید کنید. این امر تا حدودی به دلیل برخی قوانین بسیار سخت در آنجا اعمال می شود.جرائم مواد مخدر می تواند مجازات اعدام را به همراه داشته باشد و حتی خرید و فروش برخی کالاها نیز می تواند منجر به چند ماه زندان شود.  اما برای مسافران ، حتی زنان تنها بسیار امن و راحت است.

گاهی اوقات سرقت و جرایم کوچکتر دیگری اتفاق می افتد ، بنابراین فقط مراقب باشید هنگام مسافرت به وسایل خود توجه کنید. وقتی می خواهید شنا کنید ، کیف خود را در ساحل نگذارید و مراقب نوشیدنی ها  یا زمانی که در مهمانی هستید باشید.

تاکسی : قبل از حرکت  در مورد قیمت تاکسی ها توافق کنید یا از تاکسی های دارای تاکسیمتر  استفاده کنید.

در اوقات خاص سال ، کیفیت هوا می تواند بسیار بد شود زیرا شهر از مه و دود پر می شود. اگر هوا مه آلود است ، ماسک بزنید .

بیمه :بدیهی است قبل از سفر به این کشور  باید بیمه سفر داشته باشید.

زبان: سنگاپور چهار زبان رسمی دارد: انگلیسی ، مالایی ، ماندارین و تامیل. در کل ، حداقل 20 زبان مختلف در سنگاپور وجود دارد. خوشبختانه  اکثریت قریب به اتفاق ساکنان سنگاپور انگلیسی صحبت میکنند .

جشنواره ها و جشن ها:

سال نو چینی: این احتمالاً بزرگترین جشن سنگاپور و یکی از محبوب ترین تعطیلات سال است.  بهترین و بزرگترین آنها در Chinatown است. اگر برنامه سفر به سنگاپور در ژانویه یا فوریه دارید، این رویداد را از دست ندهید. رژه ها ، جشنواره ها ، فروشندگان خیابانی و اجراهای مختلف را در همه جای شهر مشاهده خواهید کرد.

روز وسک: یک تعطیلات مهم برای جامعه بودایی در سنگاپور ، روز وسک در ماه مه اتفاق می افتد و جشن تولد ، روشنگری و مرگ بودا را جشن می گیرد. در حالی که قطعاً این تعطیلات بزرگتر از سال نو است ، اما معابد و زیارتگاه ها همچنان زینت بخش خواهند بود و سایر رویدادها مانند نمایشگاه های غذایی و فستیوال های گیاهخواری نیزبرگذار می شود.

Deepavali: Deepavali ، یا جشنواره چراغ ها ، پیروزی نور بر تاریکی و خوبی بر شر در سنت هندو را جشن می گیرد. در طول این جشن (معمولاً در ماه اکتبر یا نوامبر) ، هندوستان کوچک با چراغهای روشن ، رنگهای پر جنب و جوش و جشنهای پر انرژی زنده می شود.

تایپوسام: این جشنواره هندو در ژانویه است. به عنوان ادای احترام به لرد Subramanium ، می توان رژه پیروان را مشاهده کرد

برای اخذ ویزای شینگن فوری و ویزای مولتیپل کانادا با ماهبد پرواز تماس بگیرید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.