english
En

شهرهای مهم کانادا

Rate this post

شهرهای مهم کانادا

شهرهای شناخته شده در کانادا طیف وسیعی از انواع تنوع فرهنگی را دارا است و از مناطق پیشرفته شهری تا شهرهای کم جمعیت و کوچک متغیر است. از آنجا که هر شهر شخصیت منحصر به فرد خود را دارد ، کانادایک کشور متنوع از نظر ساکنین و شهرها محسوب می شود

شهرهای مهم کانادا
شهرهای مهم کانادا

تورنتو، اونتاریو

تورنتو ، مرکز مالی این کشور است و دارای جمعیت گسترده از مهاجران  یونانی ، ایتالیایی و کره ای و آمریکای شمالی می باشد.

تورنتو به دلیل وجود جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ، برج سی دی و حق رای در  رویدادهای مهم ورزشی مانند Blue Jays ، Toronto Maple Leafs و Raptors احتمالاً شهر مشهور کانادا است  .

تورنتو علاوه بر داشتن  موزه ها ، خریدهای عالی و  تئاتر زنده ،  آبشار دریاچه انتاریو را دارد و سه رودخانه که در این شهر واقع شده اند از طریق مسیرها و پارک ها امکان احیای آرامش را فراهم می کنند.

تورنتو از طریق آبشارهای نیاگارا کمتر از دو ساعت با مرز آمریکا فاصله دارد  .

ونکوور

شهرهای مهم کانادا ونکوور
شهرهای مهم کانادا ونکوور

ونکوور جایی است که اقیانوس با کوهها ملاقات می کند. گذشته از زیبایی طبیعی دیدنی و جذاب ، این کلان شهر ساحلی  دارای جذابیتی آرامش بخش است که باعث می شود آن را به یکی از محبوب ترین شهرهای کانادا برای بازدید تبدیل کنید.

ونکوور همچنین دروازه ای برای انواع ماجراجویی های هیجان انگیز، از جمله پیست اسکی Whistler / Blackcombو جزایر بی شمار در ساحل است. این شهر همچنین به عنوان ایستگاه بندری برای کشتی های دریایی که اغلب به سمت آلاسکا حرکت می کنند ، عمل می کند.

این شهر کمتر از سه ساعت با سیاتل فاصله دارد  و دارای سیستم حمل و نقل عمومی استثنایی است که می تواند بازدید کنندگان از فرودگاه بین المللی ونکوور  را در حدود بیست دقیقه به مرکز شهر منتقل کند.

مونترال

اگرچه مونترال رسماً یک شهر فرانسوی زبان است ، مانند استان کبک ، بسیاری از ساکنان آن  به ویژه کسانی که در صنایع خرده فروشی و هتل داری هستند ، به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند.

تا دهه 1970 مونترال مرکز اقتصادی کانادا بود و هنوز میزبان بسیاری از نشانه های مهم از جمله 50 مرکز تاریخی ملی کانادا است.

بزرگترین قرعه کشی در مونترال Old Town است ، محله مرکزی  که بخش عمده ای از معماری اصلی آن و خیابان های سنگفرنگی را به خود اختصاص داده است و بازتاب نفوذ فرانسه در این شهر است.

آبشار نیاگارا ، انتاریو

شهرهای مهم کانادا
شهرهای مهم کانادا

آبشار نیاگارا ، انتاریو ، در قسمت کانادا (آبشار نیاگارا ، نیویورک ، در سمت ایالات متحده آمریکا است) از لحاظ تاریخی به عنوان یک مقصد ماه عسل شناخته شده است و هر ساله میلیون ها زوج تازه ازدواج کرده را جذب می کند.در دهه 2000 ، آبشار نیاگارا شاهد اضافه شدن یک تفریحگاه جدید کازینو بود که به نوبه خود هتل ها ، رستوران های عالی ، مغازه ها  را به همراه داشت.

دو منطقه اصلی گردشگری kitschy وجود دارد: Fallsview در دهانه آبشارهای Horseshoe کانادا و Clifton Hill در فاصله چند مایلی. این دو توسط یک تفرجگاه که در امتداد حاشیه دره نیاگارا قرار دارد متصل می شوند و دارای فروشگاه های توریستی ، یک خانه کوچک مجهز خالی از سکنه  و بیش از یک پارک آبی هستند.

 

ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا

ویکتوریا ، پایتخت بریتیش کلمبیا ، در نوک جنوبی جزیره ونکوور واقع شده است و یک شهر بندری جذاب است که دروازه ای برای همه شهرهای شگفت انگیز ، ورودی ها ، coves ها و مناظر اقیانوس آرام از جزیره ونکوور است.

قدمت آن به دهه 1840 میلادی که این شهر به عنوان یک بندر تجاری تأسیس شد میرسد ، ویکتوریا همچنین به عنوان یک جامعه بومی ، یک شهر معدنی و یک مرکز اقتصادی از پیشرفت برخوردار است. گردشگران هنوز هم می توانند از دیدن معماری به خوبی حفظ شده قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ، مانند ساختمانهای پارلمان و هتل امپراطور Fairmont لذت ببرند، که هر دو از نمادهای داخل شهری بندرگاه می باشند.

هالیفاکس ، نوا اسکوشیا

پایتخت نوا اسکوشیا با امکانات یک شهر بزرگ اما با جذابیت یک شهر کوچکتر است. منطقه دریایی به دلیل مهمان نوازی مردم به هالیفکس مشهور است

بخش اعظم جذابیت این شهر را می توان به اقیانوس زیبا ، خط ساحلی ناهموار ، سواحل شنی ، روستاهای ماهیگیری در این شهر و معماری تاریخی نسبت داد.

 از شهر های مهم کانادا شهر کبک 

شهر کبک در باریک ترین نقطه رودخانه سنت لارنس واقع شده است و به لطف بخش تاریخی قدیمی شهر این کلان شهر ، به عنوان یک میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

بخش اعظم شهر قدیمی در بالای رود قرار دارد ، که توسط Chateau Frontenac معروف پوشیده شده است  ، این منطقه دارای پیاده روهای سنگفرش شده  و معماری به خوبی حفظ شده قرن هفدهم می باشد. در این بخش  دیوارهایی از قلعه آمریکای شمالی وجود دارد که هنوز در شمال مکزیک وجود دارد.

فرانسوی هنوز زبان رایج در کبک است.

کلگری ، آلبرتا

کلگری بزرگترین شهر آلبرتا است و کلیه گزینه های مهمان نوازی مانند هتل ها ، رستوران ها و سایر غذاهای خوب را دارا می باشد. نزدیکی کلگری با بنف ، کوه های راکی ​​، مزارع یخ و سایر مناطق طبیعی نیز قرعه کشی بزرگی برای منطقه است.

اتاوا ، انتاریو

شهرهای مهم کانادا انتاریو
شهرهای مهم کانادا انتاریو

اگرچه تورنتو و مونترال بیشتر شناخته شده اند اما  اتاوا پایتخت کانادا است. بخش اعظم جذابیت اتاوا به این دلیل است که شهری بسیار هوشمند برای راحتی عابر پیاده می باشد  با تفکر طراحی شده است .

بسیاری از بناهای تاریخی که برجسته ترین  آن ساختمان پارلمان و Chateau Laurier است  به دقت حفظ شده اند. یکی از مشهورترین نقاط دیدنی اتاوا کانال Rideau است که در این شهر تمام می شود و در فصل سرما به بزرگترین سطح اسکیت جهان تبدیل می شود.

جهت اخذ ویزای مولتیپل 5 ساله کانادا و دریافت ویزای شینگن فوری با ماهبد پرواز تماس بگیرید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.