english
En

شهر بریستول انگلستان

Rate this post

جاذبه های گردشگری شهر بریستول انگلیس

شهر بریستول ، واقع در اطراف رودخانه آون و با دسترسی به کانال بریستول ، به عنوان یکی از قدیمی ترین بنادر انگلیس ، تاریخ درخشان دارد. به دنبال سفر جان كابوت به آمریكای شمالی در سال 1497 ، این بندرگاه ترجیحی برای دنیای جدید بود. برای بزرگداشت آن واقعه ، برج كابوت در 400 سالگی سفر كابوت در پارک براندون هیل بنا شد. در زمان جنگ داخلی انگلیس نیز بریستول یک مرکز تجاری و مقر سلطنتی  بود. کشتی سازی برای قرن ها ستون اقتصاد بریستول بوده و به اوج خود رسیده است و با بریتانیای کبیر IK Brunel ساخته شده است .

جاذبه های گردشگری شهر بریستول

بندر بریستول

بندر قدیمی بریستول در رودخانه آون روح تازه به آن داده است ، بسیاری از اسکله ها و انبارهای آن بازسازی یا به کاربری های معاصر تبدیل شده اند. این منطقه که به طور سنتی به عنوان بندر شناور شناخته می شود ، هم اکنون محل موزه ها ، گالری ها ، نمایشگاه ها ، آکواریوم بریستول ، مرکز علمی آت بریستول و مرکز هنرهای تجسمی ، موسیقی و نمایش آرنولفینی است. M Shed موزه ای است که بر تاریخ شهر از دوران ماقبل تاریخ تا به امروز تمرکز دارد. در خارج از موزه  M Shed می توانید لوکوموتیوها و جرثقیل بخار Fairbairn را مشاهده کنید، قدیمی ترین بازمانده از نوع خود در انگلیس ، که در طول جنگ جهانی دوم به طور شبانه روزی کار می کرد. چهار جرثقیل باری دیگر اوج تجارت این شهر در دهه 1950 را به یاد می آورند.

شهر بریستول
شهر بریستول

سنت ماری ردکلیف

هنگامی که ملکه الیزابت اول در سال 1574 از بریستول دیدن کرد ، وی سنت ماری ردکلیف را “عادلانه ترین کلیسای  انگلیس” توصیف کرد. این کلیسا در قرن سیزدهم ساخته شده و در قرن پانزدهم به سبک باروک به طور گسترده بازسازی شده است ، در ضلع جنوبی بندر شناور واقع شده است و نام خود را از صخره های قرمز رنگی که بر روی آن قرار دارد گرفته است. با ستونهای باریک ، خوشه ای و طاق مشبک ، ایوان شش ضلعی ، و درب تزئین شده بسیار ، ثروت و تجار بریستول را کاملاً به نمایش می گذارد. سه پایی عالی ، Sealing The Tombکه توسط ویلیام هوگارت برای محراب اصلی طراحی و اجرا شده است ، اکنون در دفاتر خدمات باستان شناسی بریستول و منطقه در کلیسای سنت نیکلاس سابق است. همچنین یادداشت لوح یادبود و مقبره دریاسالار سر ویلیام پن ، پدر ویلیام پن ، بنیانگذار پنسیلوانیا است .

کلیسای جامع شهر بریستول

در اصل کلیسای  جامع مقدس آگوستین ، کلیسای جامع بریستول تقریباً 600 سال طول کشید تا به شکل امروزی خود برسد. انتهای شرقی ، که توسط Abb Knowle  تزئین شده بسیار عالی ساخته شده است ، از 1298 تا 1330 قدمت دارد. برج مرکزی و ماسوره ها در قرن شانزدهم به پایان رسید و شبستان و نمای غربی برج دار مربوط به قرن 19 است. این کلیسا در سال 1542 به وضعیت کلیسای جامع ارتقا یافت.

جهت دریافت و یزای اروپا و شینگن فوری کلیک کنید

Llandoger Trow

ساختمان معروف سه قولو  و نیمه چوبی Llandoger Trow در خیابان کینگ ، ساخته شده در سال 1664 ، جایی است که گفته می شود الكساندر سلكیرك داستان غرق شدن کشتی خود را برای دانیل دفو تعریف کرد ، که داستان را در رابینسون کروزو جاودانه کرد . Llandoger Trow همچنین الگوی دریاسالار بنبو بود ، مسافرخانه ای که لانگ جان سیلور در جزیره گنج رابرت لوئیس استیونسون رفت و آمد می کرد . این ساختمان با احتیاط در سال 1991 مرمت شد و از طریق زیرگذر به تئاتر رویال ، خانه بریستول اولد ویک و قدیمی ترین خانه نمایش در انگلستان که در مرحله استفاده مداوم بوده است ، متصل می شود.

پل معلق کلیفتون

اثر دیگر مهندس مشهور انگلیسی IK Brunel ، Clifton Suspension Bridge دهانه Avon Gorge به عمق 260 فوت در ضلع غربی فلات سنگ آهک معروف به Clifton Down و Durdham Down را در بر می گیرد. این پل با اندازه 702 فوت بین پایه های آن ، در سال 1864 به پایان رسید . شاهین های پرگریتین را که بالای سمت کلیفتون پرواز می کنند تماشا کنید و برای دیدن چشم انداز پرندگان از پل ، از تپه رصدخانه در کلیفتون بالا بروید. رصدخانه کلیفتون همچنین مکانی برای دیدن Camera Obscura و غار غول پیکر است .

شهر قدیمی بریستول

شهر قدیمی بریستول یک جنگل از بناهای تاریخی از یک دوره طولانی از تاریخ شهر است. کلیسای سنت استفان در خیابان سنت استفان  است و قدمت آن از سال 1476 است.  مقبره مارتین پرینگ ، کاشف خلیج کیپ کد در ماساچوست نیز در این مکام است، بخشی از دیوار قدیمی شهر ، چهره های مشهور  از جمله برنوس و بلینوس ، بنیانگذاران افسانه ای بریستول بر روی آن نقاشی شده است. از دیگر دیدنی های این شهر پله های کریسمس، کوچه ای باستانی که در سال 1669 آسفالت شد و هم اکنون با فروشگاه های عتیقه فروشی و سوغاتی پوشیده شده است.

موزه و گالری هنری بریستول

بخشی از موزه های بریستول ، انجمنی از شش موزه زیبا در شهر ، موزه و گالری هنر بریستول در سه طبقه پر از مومیایی های مصری ، حیات وحش ، دایناسورها ، سنگ های قیمتی ، شیشه ، سفال ، هنرهای شرقی و مجموعه ای از استادان قدیمی است. یک بخش کامل به IK Brunel و بسیاری از دستاوردهای فنی او اختصاص یافته است. لژ قرمز ( در نزدیکی ژانویه تا آوریل) بسته است ، با مبلمان قدیمی و اتاق عالی الیزابت ، جنبه انسانی تاریخ را متمرکز کرده است. همچنین در یک مکان جداگانه و به صورت فصلی باز ، موزه خانه گرجی از طریق خانه و دارایی خود داستان یک بازرگان ، صاحب مزارع قند و دارنده برده در قرن هجدهم را روایت می کند.

خانه قلعه بلیز

یک خانه و املاک عمارتی متعلق به اواخر قرن 18 ، Blaise Castle House احساس سبک زندگی یک خانواده مرفه در  کشور انگلیس در گذشته  را فراهم می کند. اتاق تصویری ، با سقف شیشه ای گنبدی ، با نقاشی تزئین شده است و این خانه با مجموعه ای از اسباب بازی های کودکان ، از جمله خانه عروسک و مبلمان ، قطار و سرباز اسباب بازی شناخته شده است. در این ملک ویرانه هایی از Kings Weston Roman Villa وجود دارد که دارای حمام ، سیستم گرمایشی و کف موزاییک است. خانه و ویلا رومی از ژانویه تا مارس بسته است.

برای دریافت ویزای ۵ ساله مولتیپل کانادا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.