english
En

جاذبه های شهر بیرمنگام انگلیس

Rate this post

شهر بیرمنگام انگلیس

شهر بیرمنگام دومین شهر بزرگ انگلیس است ودر غرب میدلندز و دارای جاذبه های گردشگری که در مناطق کوتزولدز و مالورن هیلز است-
این شهر در حقیقت دارای کانال های بیشتری نسبت به ونیز است که یکی از بهترین مکان های جالب و سرگرم کننده در بیرمنگام است. این روزها ، این شهر به دلیل جواهرات و مواد غذایی و همچنین فعالیت ها و جشنواره های فرهنگی بی نظیر ، مانند دومین رژه بزرگ روز پاتریک اروپا مشهور است .

تنها 20 مایلی جنوب شرقی بیرمنگام کاونتری ، مرکز صنعت موتورسیکلت انگلیس و مقصد سفر لذت بخش روزانه است. یک بمباران گسترده در سال 1940 بسیاری از شهر را ویران کرد ، از جمله کلیسای جامع قدیمی کاونتری ، که ویرانه های آن در کلیسای جامع جدید گنجانیده شده است.
جاذبه های گردشگری شهر:

1. میدان ویکتوریا و مرکز شهر بیرمنگام

قلب بیرمنگام حول محور میدان ویکتوریا می چرخد در طول راه شهر قدیمی تالار جذاب ، ساخته شده در سال 1832 و شاهکاری از معماری ویکتوریا را کشف خواهید کرد . این ساختار چشمگیر ، شبیه به یک معبد رومی است ، دارای 40 ستون زینتی Corinthian که از سنگ مرمر Anglesey ساخته شده است و از زمان میزبانی اولین اجرای الیاس مندلسون در سال 1847 ، مرکز صحنه موسیقی این شهر بوده است.

2. گالری هنر و موزه بیرمنگام

موزه و گالری هنری بیرمنگام ، که در سال 1885 افتتاح شد ، یکی از بهترین موزه ها در خارج از لندن به حساب می آید. گنجینه های هنری آن شامل مجموعه ای از آثار نقاشان Pre-Raphaelite و همچنین آثار هنری از قرن 17 تا 19 و مجسمه های Rodin و James Tower است.

3. Thinktank ، موزه علوم بیرمنگام

خانواده هایی که با دانشمندان جوان سفر می کنند ، نمی خواهند Thinktank ، موزه علوم بیرمنگام را از دست دهند. این موزه برنده جایزه شامل تعداد زیادی نمایشگاه جذاب و مرتبط با علم است که بسیاری از آنها دستی و تعاملی هستند.نکات برجسته شامل مجموعه ای چشمگیر از ماشینهای بخار ، از لوکوموتیو تا تراکتور و همچنین ماشین آلات صنعتی است که بسیاری از آنها مربوط به نقش مهم بیرمنگام به عنوان یک مرکز صنعتی در طول قرن ها است.

برای دریافت اطلاعات ویزای شینگن فوری اروپا کلیک کنید

4. مرکز ملی زندگی SEA Birmingham

یکی از پر بازدیدترین جاذبه های توریستی بیرمنگام ، مرکز ملی SEA LIFE مرکز نمایشگاه های شگفت انگیز مربوط به زندگی دریایی است. یک مخزن عظیم میلیون لیتری اقیانوس ، با تونل زیرزمینی منحصر به فرد خود ، که به بازدید کنندگان اجازه می دهد منظره ای بی وقفه از زندگی متنوع دریایی را ببینند ، از جمله کوسه های صخره ای تا لاک پشت های غول پیکر.

شهر بیرمنگام
شهر بیرمنگام

5. محله جواهرات ، بیرمنگام

محله جواهرات منطقه ای از بیرمنگام است که طبق سنت سرچشمه می گیرد. در اینجا بیش از 200 کارگاه جواهرات و نقره فروشی 40 درصد از جواهرات انگلیس را تولید می کنند ، عمدتاً در مجاورت برج ساعت در گوشه ویس و فردریک استریت ها و اطراف کلیسای جورجیایی سنت پاول.

6. کلیسای جامع سنت فیلیپ ، بیرمنگام

ساخته شده در سال 1715 ، کلیسای جامع سنت فیلیپ (سومین در انگلیس) زندگی را به عنوان یک کلیسای کوچک شروع کرد و در سال 1905 به وضعیت فعلی آن ارتقاء یافت. این کلیسای جامع در طی یک بمباران در سال 1940 ویران شد،امروز این گنجینه مهم – هنگامی که کلیسای جامع در سال 1948 ساخته شد – به مکان به حق خود بازگشت

7. موسسه هنرهای زیبا باربر ، بیرمنگام

موسسه هنرهای زیبا باربر واقع در نزدیکی دانشگاه بیرمنگام ، مجموعه ای عالی از هنر از دوره رنسانس تا قرن بیستم را در خود جای داده است. نکات برجسته شامل شاهکارهای مورد علاقه Botticelli ، Bellini ، Tintoretto ، روبنس ، Rembrandt ، Watteau ، Manet ، Monet ، Gainsborough ، Constable و Degas است. خود ساختمان نیز باید مورد کاوش قرار گیرد ، مخصوصاً به خاطر مجسمه عالی جورج اول.

8. موزه حمل و نقل کاونتری

موزه حمل و نقل کاونتری گزارش جالبی از تاریخ حمل و نقل جاده ای در انگلیس ارائه می دهد. آماده باشید تا مدتی بمانید ، زیرا این یک موزه عظیم است. نکات برجسته شامل مجموعه ای چشمگیر از بیش از 300 چرخ ، 120 موتور سیکلت و بیش از 250 اتومبیل و وسایل نقلیه تجاری است که بسیاری از آنها مربوط به گذشته غنی کاونتری به عنوان مرکز صنعت تولید وسایل نقلیه موتوری انگلیس است.

جهت دریافت اطلاعات از ویزای بلند مدت مولتیپل کانادا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.