english
En

شهر ناتینگهام انگستان

Rate this post

جاذبه های گردشگری شهر ناتینگهام انگستان

شهر ناتینگهام ، یک مکان توریستی محبوب در انگلستان ، دارای تنوع مهیج تاریخی ، مراکز فعالیت و پارکهایی با چشم اندازهای دیدنی است. در زیر لیستی از 10 تا از بهترین کارهایی که باید انجام دهید و در شهر شلوغ و در عین حال دیدنی ناتینگهام مشاهده کنید آمده است:

قلعه ناتینگهام
قلعه ناتینگهام به عنوان یک عمارت با شکوه قرن هفتم است در بالای صخره واقع شده و 130 فوت ارتفاع دارد، قلعه ناتینگهام که در ابتدا توسط نورمن فاتح در سال 1067 ساخته شد و سپس توسط مجموعه ای از پادشاهان گذشته بازسازی شد ، در تاریخ جای گرفته است. این ساختمان باستانی با ارائه یک مجموعه هنری قرون وسطایی تا مدرن بریتانیا و اروپا ، برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است.

جهت دریافت اطلاعات از ویزای مولتیپل کانادا کلیک کنید

 

شهر ناتینگهام
شهر ناتینگهام

مرکز خرید Flying Horse Walk
یک مرکز خرید واقع در قلب مرکز شهر ، مرکز خرید Flying Horse Walk دارای مجموعه ای از فروشگاه ها و بوتیک هایی است که مارک های معروف طراح مانند Vivienne Westwood را ارائه می دهد . این مجموعه خرید با داشتن مجموعه ای از فروشگاه های لباس ، لباس زیر و جواهرات ، می تواند برای بازدیدکنندگان جالب باشد. Flying Horse Walk Shopping با ارائه یک فروشگاه عروس ، یک گالری هنری و حتی یک فروشگاه آب -جو با کارگاه ، چیزی را فراهم می کند تا پاسخگوی نیازهای بازدید کنندگان باشد

کلیسای جامع ناتینگهام

بیش از 150 سال به عنوان یک بنای مشهور در ناتینگهام شناخته شده است ، در ابتدای دهه 1800 ساخته شده و از جذابیت تاریخی برخوردار است. این کلیسای جامع که یک خانه برای نماز و عبادت است با طراحی پیچیده معماری خود به زیبایی ساخته شده است. این بنای باستانی همچنین با میزبانی طیف وسیعی از گروه های کر ، کنسرت و رویدادها ، مکانی مناسب برای بازدیدکنندگان به عنوان یک مکان مقدس و تارخی است.

پارک راشکلیف کانتری
برای فرار کامل از زندگی پر جنب و جوش شهری مناظر و چشم اندازهای خارق العاده ای را ارائه می دهد. با ارائه بیش از هشت کیلومتر مسیر پیاده روی ، چمنزارها ، مناطق حفاظت شده و محوطه سازی شده برای بازدید کنندگان ، این پارک برای دویدن ، سگ گردان ، دوچرخه سوار و کسانی که مایل به دیدن کمی حیات وحش هستند ، ایده آل است. با مشرف شدن به دریاچه و وجود صندلی های متنوع و جذاب مانند نیمکت چوبی تراش خورده در یک قو ، این پارک مکانی عالی برای نشستن و لذت بردن از چشم اندازهای زیبا است. پارک راشکلیف کانتری همچنین با تهیه یک محوطه بازی برای کودکان ، یک روز کامل خانوادگی را برای شما فراهم می کند.

ناتینگهام پلی هاوس

به عنوان محلی برای تئاتر کلاس جهانی در قلب ناتینگهام توصیف می شود ، میزبان انواع رقص ، نمایش ، کمدی و موسیقی است. این تأسیسات چشمگیر که یکی از سالن های تئاتر برجسته بریتانیا از زمان افتتاح آن در سال 1948 است ، بین گردشگران بسیار محبوب است. Nottingham Playhouse بهترین مکان برای بازدید در یک شب درخشان است که به دلیل دکوراسیون مدرن و آسمان آینه ای خود به عنوان یکی از محبوب ترین مکانهای منطقه شناخته می شود.

جنگل آدرنالین
The Adrenalin Jungle که بهترین مرکز گشت و گذار برای بازدیدکنندگان است و فرصتی برای امتحان کردن چیزهای جسورانه فراهم می کند ، یک روز هیجان انگیز را برای همه فراهم می کند. با ارائه فعالیت های چشمگیر از جمله تیراندازی با کمان ، دوچرخه سواری چهارگانه ، بازی های المپیک جنگل و حتی شکار گنج ،بسیار سرگرم کننده است. جنگل آدرنالین برای بازدیدکنندگانی که امیدوارند چیزی کمی متفاوت پیدا کنند چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با انتخاب مجموعه ای از چالش های نشاط آور برای بزرگسالان و کودکان ، Adrenalin Jungle یک روز فعالیت خانوادگی مناسب را ارائه می دهد.

تور رابین هود شهر ناتینگهام

یک جاذبه گردشگری بسیار محبوب است. با ارائه بینشی برجسته و دقیق از زندگی رابین هود افسانه ای دراین مسیر بازدیدکنندگان را به سفری برای کشف تاریخی می رساند. ارائه مجموعه ای از واقعیت های چشمگیر به گردشگران و بردن آنها به مکان های مرتبط با شخصیت کلاه دار ، مانند غارهای باستانی و بازار تاریخی توری ، این تور شهری فعالیت اساسی برای شرکت هر گردشگری است که از ناتینگهام بازدید می کند.

شهر غارها
یکی از جاذبه های محبوب بازدیدکنندگان , شبکه ای از غارهای تراش خورده از ماسه سنگ است، این مکان تاریخی مکانی ضروری برای بازدید و هر گردشگری است که امیدوار است در تاریخ غنی ناتینگهام کنکاش کند. The City of Caves به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا دنیای پنهانی را در زیر خیابانهای شلوغ شهر کشف کنند ، هم تعدادی راهنما برای این تور وجود دارد و هم این فرصت را دارید تا با راهنمای صوتی فوق العاده در اطراف غارها بگردید. شهر غارها مکانی ضروری برای بازدید گردشگرانی است که امیدوارند اطلاعات بیشتری در مورد این شهر باستان کسب کنند.

باغ ناتینگهام

با دریافت جایزه پرچم سبز ، این مکان محبوب ,قدیمی ترین پارک شهر ناتینگهام است. باغ ناتینگهام دارای منظره زیبا و خانه ای با بیش از 800 درخت که برخی از آنها در اصل در قرن هفتم کاشته شده اند. این پارک تاریخی دارای ویژگی های مختلف میراثی ، مسیرهای درختی ، جهت یابی و موارد دیگر است که آن را به یک بعد از ظهر مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است. با ارائه بستنی برای کودکان ، Nottingham Arboretum یک محیط آرامش بخش و آرام را ایجاد می کند.

سالن و پارک ولاتون
یک خانه روستایی الیزابت که در ۱۵۰۰ سال پیش ساخته شده است ، ساختمان باستانی تالار Wollaton بر روی یک تپه برجسته و دور از زندگی شلوغ شهر واقع شده است. یک پارک زیبا با انواع مسیرهای پیاده روی ، باغ گیاه شناسی و انواع مختلفی از گل ها ، تالار و پارک خوش منظره Wollaton برای بازدیدکنندگا میتوانند زیبایی و چشم اندازهای دیدنی شهر ناتینگهام را ارائه دهند. مطمئناً بازدیدکنندگان مجذوب این مکان دیدنی فوق العاده خواهند شد.

برای دریافت اطلاعات از دریافت ویزای شینگن فوری اروپا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.