english
En

شهر هامبورگ آلمان

Rate this post

شهر هامبورگ

 

از نظر اندازه و جمعیت بعد از برلین دومین شهر بزرگ آلمان است ، شهر هامبورگ یکی از بزرگترین بندرگاه های اروپا است. قدم زدن در امتداد مسیرهای آبراه و کانالهای فراوان آن ، نشان می دهد که چرا از آن به عنوان “ونیز شمال” یاد شده است. سفر به بازار ماهی محلی (Fischmarkt) ، منطقه بازرگانان (با معماری برجسته آجری قرمز) ، یک تجربه ناهار خوری خوب در کنار رودخانه یا یک شب در محوطه دانشگاه را از دست ندهید.این شهر به دلیل منطقه معروف بندرگاهش ، بندر هامبورگ معروف است. هامبورگ علاوه بر اینکه یک قطب حمل و نقل مهم است ، به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و تجاری اروپا و همچنین یک مقصد مهم گردشگری تبدیل شده است.
یافتن بهترین مکان های بازدید در هامبورگ
بندر هامبورگ و Speicherstadt
بندر هامبورگ ، همبرگر هافن – که به عنوان “HafenCity” نیز شناخته می شود – 100 کیلومتر مربع بندر جزر و مدی را شامل می شود و به عنوان دروازه آلمان شناخته می شود. همچنین جایی است که بسیاری از جاذبه های گردشگری پربازدید شهر را پیدا خواهید کرد ، و در شب های تابستان و آخر هفته ، پر از ساکنان محلی است.یک مسیر عابر پیاده دوست داشتنی در منطقه قدیمی انبار قرن نوزدهم یعنی Speicherstadt با ساختمانهای آجری بلند که زمانی برای ذخیره سازی دخانیات ، قهوه ، میوه های خشک و ادویه جات ترشی جات استفاده می شد ، طول می کشد . این شهر از سال 1883 تا 1927 ساخته شده است ، اما این شهرت بزرگترین منطقه انبار جهان است و در سال 2015 به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شد .

برای دریافت اطلاعات جهت اخذ ویزای شینگن فوری کلیک کنید

مینیاتور Wunderland
اگرچه Miniatur Wunderland به عنوان بزرگترین راه آهن مدل جهان مورد تأیید قرار گرفته است ، Miniatur Wunderland در هامبورگ واقعاً بسیار بیشتر از یک طرح قطار اسباب بازی است. قطعاً یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در شهر است. آن بزرگترین راه آهن مدل جهان است که دارای بیش از 15400 متر مسیر و 1.040 قطار است .این جاذبه که در مقیاسی واقعاً عظیم ساخته شده است ، 2300 متر مربع چشمگیر را در بر می گیرد. نکات برجسته شامل مناطقی اختصاص داده شده به ایالات متحده آمریکا ، اسکاندیناوی و آلمان و همچنین فرودگاهی با هواپیماهایی است که در واقع سوار می شوند ، به علاوه حدود 100000 وسیله نقلیه که در واقع حرکت می کنند ، همه این موارد با بیش از 500،000 چراغ روشن شده و چهره های انسانی است یکی از پر بازدید ترین جاذبه های آلمان است.
تالار فیلارمونیک Elbe
این ساختمان جدید که در محل شبه جزیره Grasbrook واقع شده است ، به اصلی ترین نقطه شهر تبدیل شده است و یکی از بزرگترین – و با صدای دلپذیر ترین – سالن های کنسرت در جهان به حساب می آید.

شهر هامبورگ
شهر هامبورگ

هامبورگر کونستالل
با اشغال سه ساختمان جداگانه اما متصل در Glockengießerwall که به معنای واقعی کلمه به عنوان “تالار هنری هامبورگ” ترجمه شده است – یکی از گالری های برتر هنری آلمان است. نکات برجسته شامل تعداد زیادی محراب است ، آثاری از هنرمندان محلی قرن چهاردهم و استادان هلندی قرن های شانزدهم و هفدهم. همچنین این مجموعه های زیبا از نقاشی های آلمانی و فرانسوی قرن نوزدهم به علاوه مجموعه های هنری قابل توجه مدرن و معاصر نیز قابل توجه است. تورها و برنامه های سرگرم کننده برای کودکان در دسترس است.

کلیسای سنت مایکل

معروف ترین کلیسای هامبورگ ، سنت مایکل (Hauptkirche Sankt Michaelis) در سالهای 1750 تا 1762 به سبک باروک ساخته شده است و یکی از مهمترین نقاط دیدنی این شهر است. یکی از مهمترین کارهایی که باید هنگام بازدید از این کلیسای کاتولیک انجام دهید صعود از برج ۱۳۲ متری آن است که در محلی به “میشل” معروف است. سکوهای قابل مشاهده برج از طریق پله ها و آسانسور قابل دسترسی هستند ، منظره پانوراما بسیار عالی را نسبت به شهر و بندر ارائه می دهند.

ریکرر ریکرز و کاپ سن دیگو

Rickmer Rickmers که در کنار رودخانه در Landungsbrücken قرار دارد ، یک کشتی بزرگ باتاریخ طولانی و رنگارنگ است. کشتی ساخته شده در سال 1896 ، در سال 1983 به هامبورگ بازگشت و پس از چهار سال ترمیم ، اکنون موزه ای است که بر نقش دریایی بازرگان در قرن 19 و اوایل قرن بیستم متمرکز شده است (حتی یک رستوران نیز روی آن وجود دارد).

موزه بین المللی دریایی

موزه بین المللی دریایی (موزه بین المللی هامبورگ ، یا IMMH) مکان بسیار خوبی برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ غنی دریایی هامبورگ و همه چیز مربوط به دریا است. نمایشگاه های جذاب این موزه بیش از 3000 سال ارتباط بشر با آب را در خود جای داده است و در قدیمی ترین انبار این شهر ، یک ساختمان عظیم میراث آجری سرخ در منطقه HafenCity قرار دارد. قدیمی ترین مصنوعاتی که نمایش داده می شود ، یک قایق حفر شده است که هزاران سال پیش از یک تنه درخت خالی شده بود ، که از البه کشف شد.

Tierpark هاگنبک

Tuckpark Hagenbeck ، باغ وحش این شهر ، در حومه شمال غربی هامبورگ در سال 1907 تأسیس شد تا مجموعه ای از حیوانات عجیب و غریب متعلق به یک معامله گر محلی حیوانات اهلی شده و ماهیگیر را به نام کارل هاگنبک در آن نگهداری کند. باغ وحش هنوز توسط فرزندان وی اداره می شوند.این مرکز عالی برای اولین بار در جهان بود که از محوطه های باز و محاصره شده در خندق ها استفاده کرد ، بر خلاف قفس ها و باعث افزایش سطح دامنه حیوانات شد. این اولین باغ وحش بود که حیوانات را بر اساس گونه ها گروه بندی می کرد ، ایده هایی که به صاحبان سایر پارک های باغ وحش الهام بخشیدند.

جهت دریافت  اطلاعات ویزای مدت دار مولتیپل کانادا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.