english
En

شهر کلن آلمان

Rate this post

شهر کلن آلمان

شهر کلن یکی از آن شهرهای زیبا و تاریخی است که گردشگران از سراسر جهان را به خود جلب می کند. یکی از لیبرال ترین و هیجان انگیز ترین شهرهای اروپا است و اگر تصمیم گرفتید که می خواهید در کلن زندگی کنید ، تصمیم درست را گرفته اید.

دریافت ویزای شینگن فوری بدون ضمانت

شهر کلن یا كولن آلمان ، چهارمین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین شهر لند (ایالت) نوردراین-وستفالن . یکی از مهمترین بنادر داخلی اروپا ، پایتخت تاریخی ، فرهنگی و اقتصادی راینلند است .

درباره کلن بدانید

اهمیت تجاری کلن از جایی شروع شد  که در مرکز شریان عظیم ترافیک رودخانه راین (آلمانی: Rhein) در یکی از اصلی ترین مسیرهای زمینی برای تجارت بین غرب و شرق اروپا واقع شده است . در قرون وسطی نیز به یک مرکز کلیسایی مهم و مرکز اصلی هنر و علم آموزی تبدیل شد. این میراث غنی و متنوع هنوز هم در کلن امروزی ، علیرغم ویرانی تقریباً کامل شهر درون (آناینستاد) در طول جنگ جهانی دوم ،  در دست است .

کلیسای جامع شهر کلن ، بزرگترین کلیسای گوتیک در شمال اروپا درسایت میراث جهانی یونسکو در سال 1996به ثبت رسید؛ این سمبل مهم و نماد غیر رسمی شهر است.  منطقه شهری کلن  ، 156 مایل مربع (405 کیلومتر مربع) می باشد.

کلن در حدود 21 مایلی (34 کیلومتری) شمال غربی بن و 25 مایلی (40 کیلومتری) جنوب شرقی دوسلدورف واقع شده است. این شهر در ارتفاع 210 فوت (65 متر) از سطح دریا واقع شده است .

شهر کلن
شهر کلن

بیشترین فاصله در سراسر شهر از غرب به شرق در حدود 17 مایل (27 کیلومتر) و از شمال به جنوب تقریباً به همان اندازه با هم فاصله دارد. 85 ولسوالی وجود دارد که به 9 Bezirke (مناطق شهری) تقسیم شده است. بیشتر شهر در سمت چپ (غربی) رودخانه واقع شده است .

آب و هوای کلن آلمان

آب و هوای شهر کلن معتدل و مرطوب است. متوسط ​​دما در منطقه کلن در ژانویه 36 درجه فارنهایت (2 درجه سانتی گراد) و 64 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد) در ماه ژوئیه است.

طرح شهر کلن

بخش عمده ای از منطقه کلن شامل پارک های جنگلی ، جنگل ها ، دریاچه ها ، امکانات ورزشی و دشت های باز است.این شهر دارای دو پارک بزرگ مهم می باشد اولین مورد (از شمال به جنوب) باغ های جانوری و گیاه شناسی ، Stadtgarten و Volksgarten است. دوم ،Outer Greenbelt ، منطقه ای جنگلی است که در اطراف لبه غربی و جنوبی شهر امتداد دارد و دارای زمین های تفریحی گسترده و ورزشگاه Müngersdorfer است. در ساحل سمت راست رودخانه پارک راین واقع شده است ، یک منطقه بزرگ سبز در مجاورت KölnMesse ، یک مرکز همایش با سالن های نمایش و نمایشگاه دارد.

کیفیت زندگی در کلن

 کلن کیفیت زندگی خارق العاده ای را به عنوان یک  شهربزرگ ارائه می دهد. همچنین در پیدا کردن شغل در کلن مشکلی نخواهید داشت ، به خصوص اگر علاقمند به کار در رسانه هستید. بسیاری از شرکت های تلویزیونی آلمانی در کلن مستقر هستند.

علاوه بر این کلن شهری بسیار تمیز و ایمن است. شما می توانید شب ها بدون  ترس از سرقت و فرار از هرگونه مشکلی  قدم بزنید.شهری بسیار امن برای مهاجرین نیز می باشد

جهت دریافت ویزای مولتیپل کانادا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.