english
En

بهترین غذاهای کانادایی

Rate this post

 بهترین غذای کانادایی :

در زیر چند تا از بهترین غذاهای کانادایی را به شما معرفی میکنیم :
1. پوتین
تعداد کمی از غذاهای کانادایی به اندازه غذای  باشکوه معروف به پوتین شهرت جهانی دارند. سیب زمینی سرخ کرده ترد ، کشک پنیری و آبگوشت غنی همه با هم ترکیب می شوند و غذای رویاها را ایجاد می کنند و این غذای کانادایی فرانسوی به قدری محبوب است که هم اکنون می توان آن را در سراسر جهان یافت. نسخه کلاسیک به تنهایی عالی است ، اما انواع مختلفی مانند گوشت خوک ، گوشت دودی و گوشت نیز خوشمزه است.

بهترین غذاهای کانادایی
بهترین غذاهای کانادایی

۲. بانوک

بانوک خوشمزه و همه کاره ، یک نان ساده است که روزگاری اصلی ترین ماده غذایی در رژیم های بومیان کانادا بود. انواع بننک مدرن شامل نسخه های پخته و نسخه های سرخ شده هستند. در سال های اخیر ، بانوک محبوبیت زیادی را کسب کرده است .

۳. تارت کره
تارت کره خیلی ساده است ، آنها با کره ، شکر و تخم مرغ درست می شوند. این غذای سنتی کانادایی در بهترین حالت خود است و مدتها پس از ترک کشور میل به این غذا خواهید داشت.

۴. رول خرچنگ نوای اسکوشیایی

کانادا کشوری عظیم است ، از ساحل به ساحل دیگر غذاهای دریایی چشم نوازی دارد. از تجربه های فراموش نشدنی می توان به ماهی قزل آلا در اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام ، ماهی قزل آلا دودی ،ماهی ذغال سنگ قطب شمال و البته خرچنگ دریایی ساحل شرقی اشاره کرد. رول خرچنگ نوای اسکوشیا مورد علاقه کانادایی است.

۵. Bagels به سبک مونترال

شیرینی های مونترال قهرمانان گمنام غذاهای عالی کانادایی هستند. شیرینی ، متراکم و نازک تر از همتایان نیویورک خود ، نان های مونترآل در کوره های آتش چوب پخته می شوند و اغلب با دانه های  کنجد پوشانده می شوند.

بهترین غذاهای کانادایی
بهترین غذاهای کانادایی

۶. پای توت ساسکاتون

توت ساسکاتون اغلب با عطر و طعم شیرین و بادام توصیف می شود ، که آن را به یک نامزد ایده آل برای یک پای عالی تبدیل می کند. به راستی ، یک برش از این زندگی شما را تغییر خواهد داد. جای تعجب نیست که شهر ساسکاتون به جای آنکه برعکس باشد در واقع به نام این توت نامگذاری شده است.

برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا کلیلک کنید

۷. گوشت دودی به سبک مونترال

گوشت دودی مونترال ، مشابه پاسترامی ، گوشت گاوی است که قبل از دودی و بخار پز کردن ، به مدت یک هفته با طیف وسیعی از ادویه جات نمک و آمیخته می شود. این غذا را معمولاً در ساندویچ نان چاودار که با خردل زرد سرو می شود . ساندویچ های گوشتی دودی از Schwartz’s Deli به رسمیت شناخته شده در سراسر جهان شناخته شده است ، به طوری که برخی از افراد سخت گیر آن را یکی از بهترین رستوران های کانادا می دانند.

۸. بیکن بیضی

این پیچ و تاب خاص کانادایی روی بیکن از کمر خوک بدون استخوان ساخته می شود ، که اصلاح می شود ، مرطوب می شود و سپس در آرد ذرت می غلتانند ، رنگ زرد مشخصه آن است. این آبدارتر از بیکن به سبک آمریکایی است ، اما همچنین نازکتر و بعضی ممکن است بگویند  خوشمزه تر است.

۹.  بیور

تخته ای از خمیر خوشمزه و سرخ شده را تصور کنید که در آن انواع پر از مواد مانند Nutella ، Reese’s Pieces ، کره بادام زمینی و غیره پوشانده شده است. گرچه دقیقاً یک غذای سنتی کانادایی نیست اما ترد و طعم فوق العاده ای دارند.

۱۰. سوپ نخود خرد شده

سوپ نخود خرد شده با ریشه های Québécois به طور سنتی از نخود ، گوشت خوک و گیاهانی تشکیل می شود که برای خوشمزه تر شدن با خامه ای خالص مخلوط شده اند.

۱۱. پوره چمور

این شیرینی کانادایی فرانسوی که به معنای واقعی کلمه به “پودینگ بیکاری” ترجمه می شود ، در دوران رکود بزرگ ایجاد شده است ، که آن را به یکی از غذاهای سنتی کانادایی در این لیست تبدیل می کند. با ترکیب چند ماده اساسی برای تهیه یک دسر خوشمزه و دلنشین که هنوز مورد علاقه کانادایی ها در سراسر کشور است. حاصل از خمیر کیک که با شربت داغ پوشانده شده است ، نتیجه نهایی یک درمان شیرین و خوشمزه است که همه مشکلات را درمان می کند.

ویزای شینگن فوری

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.