english
En

تحصیل کودکان در کانادا

Rate this post

تحصیل کودکان در کانادا به همراه والدین

کودکان می توانند با مجوز تحصیل والدین خود به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنند!
تمام والدینی که برای مجوز تحصیل در کانادا درخواست می کنند، می توانند فرزندان خود را در این درخواست لحاظ کنند. تا زمانی که مجوز تایید شده باشد، متقاضی و فرزندان تحت تکفل آنها می توانند در کانادا تحصیل کنند! تحصیل کودکان در کانادا رایگان است، بنابراین این بدان معناست که کودکان می توانند بدون پرداخت یک دلار در سیستم آموزشی کلاس جهانی کانادا شرکت کنند!

 درخواست مجوز تحصیل کودکان

هر پدر و مادری که برای تحصیل در کانادا درخواست می کند، می تواند فرزندان تحت تکفل خود را در درخواست مجوز تحصیل خود بگنجاند. در اصطلاح کانادایی، کودک تحت تکفل به هر کودک زیر 22 سال گفته می شود. اگر مجوز تحصیل با فرزند همراه تأیید شود، ویزا برای کودک صادر می شود که اجازه اقامت او در کانادا را برای همان مدت مجوز والدین صادر می کند.

پس از ورود به کانادا، همه کودکان 18 سال و کمتر مجاز به تحصیل در مدارس ابتدایی و متوسطه کانادا هستند. اکثر مدارس کانادا برای کودکان دولتی هستند، به این معنی که هزینه ای برای شرکت در آن وجود ندارد. همچنین، کانادا به عنوان یک رهبر جهانی در کیفیت آموزش شهرت دارد، بنابراین والدین می توانند مطمئن باشند که فرزندانشان یادگیری با کیفیتی را که شایسته آن هستند دریافت خواهند کرد.

تحصیل کودکان در کانادا
تحصیل کودکان در کانادا

تحصیل در کانادا برای کودکان

همه کودکان در کانادا طبق قانون ملزم به حضور در مدرسه هستند. این شامل فرزندان والدینی می شود که به طور موقت برای کار یا تحصیل خود در کشور هستند. خوشبختانه، به دلیل سیستم آموزشی استثنایی کانادا، کودکان می توانند از حضور در یک موسسه کانادایی سود زیادی ببرند.تحصیل کودکان در کانادا بسیار پر اهمین است.

سیستم مدرسه برای کودکان در کانادا به طور کلی با مدرسه ابتدایی شروع می شود و سپس به دبیرستان (که گاهی اوقات کالج نامیده می شود) پیشرفت می کند. این سیستم از دوازده پایه تشکیل شده است، بنابراین دانش آموز با کلاس اول شروع می کند و یک سال را برای تکمیل هر کلاس بعدی می گذراند. هنگامی که دانش آموز کلاس 12 را به پایان رساند، دیپلم دبیرستان خود را دریافت می کند که واجد شرایط تحصیل در کالج یا دانشگاه می شود.

همسرتان را بیاورید!

بسیاری از والدین همچنین کنجکاو هستند که بدانند آیا همسر یا شریک زندگی آنها ممکن است در حین تحصیل در کانادا به آنها ملحق شود یا خیر. مانند کودکان، شخصی که برای مجوز تحصیلی درخواست می کند، می تواند همسر خود را در درخواست خود برای مجوز تحصیل بگنجاند. اگر درخواستی با همسر همراه خود تأیید شود، آنگاه همسر واجد شرایط یک مجوز کار آزاد خواهد بود که به آنها امکان می دهد برای هر کارفرمایی در کانادا در زمانی که شریک تحصیلی آنها در حال تحصیل است، تمام وقت کار کنند!

یکی از بهترین راه های ورود به کانادا دریافت ویزای مولتیپل کانادا می باشد

تأثیرات بر درخواست مجوز تحصیل

بسته به درخواست مجوز تحصیل شخص، از جمله فرزندان و همسران ممکن است بر تصمیم افسر مهاجرت در مورد تأیید یا رد مجوز تحصیل تأثیر بگذارد. بسته به شرایط، از جمله اعضای خانواده در درخواست مجوز تحصیل ممکن است نشان دهند که قصد اولیه فرد تحصیل در کانادا نیست، که می تواند زمینه ای برای رد درخواست باشد. اگر متقاضی نگران این نتیجه باشد، ممکن است برای آمدن به کانادا به طور مستقل درخواست دهد و سپس برای همراهی همسر و فرزندان خود برای پیوستن به آنها اقدام کند. اگر نگران گنجاندن اعضای خانواده خود در درخواست مجوز تحصیل خود هستید، باید با یک نماینده قانونی مشورت کنید.

اگر قصد سفر به اروپا  دارید ما ویزای شینگن فوری را برای شما مخیا میکنیم.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.