english
En

درباره شهر پلیموث انگلیس

Rate this post

 جاذبه های شهر پلیموث انگلیس

شهر پلیموث در شهرستان دوان ، یکی از بزرگترین بنادر دریایی و پایگاه های دریایی انگلیس است و به همین ترتیب از نظر تاریخی مهمترین است. همین اواخر پلیموث بود که انگلیسی ها آرمادای اسپانیا را شکست دادند و این آغاز ظهور این کشور به عنوان یک قدرت جهانی بود. واقع در دهانه رودخانه تامار ، مرز بین دوون و کورن وال ، پلیموث اکنون یک شهر مهم در انگلیس است که شامل استون هاوس و دونوپورت است ، که همه آنها دارای بسیاری از جاذبه های جالب و سرگرم کننده هستند.
در زیر تعدادی از جاذبه های گردشگری این شهر را بیان میکنیم:

Plymouth Hoe

بهترین منظره ها از شهر پلیموث و صدای پلیموث را باید از پلیموث هوو دید که اغلب “کج بیل” نامیده می شود. این پارک بزرگ در سال 1817 افتتاح شده است

ارگ سلطنتی شهر پلیموث

ارگ سلطنتی در محل استحکامات اولیه در قرن هفدهم ساخته شده است و مهمترین دفاع ساحلی انگلیس برای بیش از 100 سال باقی مانده است. این سازه محل قلعه ای است که در زمان سر فرانسیس دریک ساخته شده است. هنوز هم توسط ارتش مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت ویزای شینگن فوری کلیک کنید

آکواریوم دریایی ملی

آکواریوم ملی دریایی که در مجاورت باربیکان واقع شده است ، بزرگترین آکواریوم انگلیس است و برنامه ها و نمایش های آموزشی فوق العاده ای را ارائه می دهد. این نمایشگاه ها اقیانوس های جهان را شامل می شود ، از سواحل انگلیس تا صخره های مرجانی اقیانوس آرام. بیش از 70 کوسه از 10 گونه مختلف به همراه ماهی سگ کوچک و کوسه های بزرگ در اینجا اسکان داده شده اند ، همه آنها در یک نمایش غواصی عالی حضور دارند.

شهر پلیموث
شهر پلیموث

خانه سالترام

Saltram House ،در سه مایلی شرق پلیموث ، توسط جان پارکر در سال 1750 ساخته شد و از زمان ساخت تاکنون تغییر چندانی نداشته است. نقاش معروف جوشوا رینولدز ، که در نزدیکی پلیمپتون زندگی می کرد ،این هنرمند دوست داشت در سالترام بماند و پرتره های ارباب خانه و خانواده اش را نقاشی می کرد. پرتره این هنرمند مربوط به سال 1767 است و روی پله ها معلق است و اثر آنجلیکا کافمن است. همچنین آثار روبنس ، استابز ، گیلبرت استوارت ، نقاش ریاست جمهوری آمریکا و مجموعه های عالی ظروف چینی در این خانه وجود دارد.

باربیکان

در خیابان های باریک و سنگفرش شده باربیکان ، محله تاریخی پلیموث که مرکز آن بندر ساتن است ، می توانید نمونه ای عالی از معماری قرن شانزدهم را در خانه الیزابت در خیابان جدید مشاهده کنید. دقیقاً همانطور که در زمان های تودور ساخته شده بود ، باغهای الیزابت و 100 مورد دیگر از جاذبه های تاریخی ذکر شده در این مکان، بسیار جالب است. بقایای صومعه دومنیکن قرن 14 نیز ارزش بازدید از خیابان Southside را دارد.

موزه Mayflower

کسانی که علاقه مند به تاریخ غنی نیروی دریایی انگلیس هستند باید از این مکان بازدید کنند، موزه مای گل نیز ارزش بازدید را دارد.این موزه واقع در منطقه باربیکن است

مرکز شهر پلیموث

مرکز شلوغ شهر پلیموث منطقه اطراف دو خیابان بزرگ Armada Way و Royal Parade را که در پارک هوو در شمال قرار دارند اشغال می کند . در نزدیکی کلیسای سنت آندرو ، خانه پریستن قرن 15 ، خانه بازرگان قرن 16 ، یک ساختمان تودور قرار دارد که موزه ای از تاریخ اجتماعی را در خود جای داده است و گیلد هال با برج های بسیار کوچک خود چشم انداز زیبایی دارد.روبروی St. Andrew’s ، مرکز اجتماعات قرار دارد که ارزش بازدید از سکوی مشاهده در طبقه 14 با چشم اندازهای نفس گیر از شهر را دارد .

برای دریافت ویزای مولتی کانادا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.