english
En

زیباترین دریاچه های کانادا

Rate this post

زیباترین دریاچه های کانادا

اگر قصد سفر در کانادا را دارید و می خواهید از مناطق زیبا و بکر کانادا دیدن کنید بهتر است دریاچه های کانادا را نیز از قلم نندازید.

دومین کشور بزرگ جهان ، کانادا به دلیل زیبایی طبیعی و فعالیت در فضای باز شناخته شده است. این کشورهشت منطقه جنگلی مجزا ، دو منطقه کوهستانی ، آتشفشان و منطقه قطبی را در خود جای داده است. همچنین به نظر می رسد بیشترین میزان دریاچه آب شیرین در جهان را دارا باشد که در هر ده استان و سه سرزمین پخش شده است.

اعتقاد بر این است که بیش از 2 میلیون دریاچه در کانادا وجود دارد که 31752 مورد بزرگتر از سه کیلومتر مربع است ، با 561 مورد از این دریاچه ها مساحت بیش از 100 کیلومتر مربع. در حقیقت ، بیش از 9 درصد کشور توسط آب شیرین پوشانده شده است. این بیش از 890،000 کیلومتر مربع است! با وجود بسیاری از دریاچه ها ، تصمیم گیری در مورد بهترین دریاچه ها تقریباً غیرممکن است. اما برخی از دریاچه های کانادا بسیار دیدنی تر از بقیه هستند. در اینجا لیست تعداد برتر دریاچه های کانادا  آورده شده است.

جهت دریافت ویزای مولتیپل کانادا کلیک کنید

دریاچه های کانادا –  دریاچه لوئیز ؛ پارک ملی بانف ، آلبرتا

دریاچه های کانادا

تا زمانی که دریاچه لوئیز را ندیده اید ، در کانادا دریاچه ای ندیده اید. این دریاچه یخچال کوچک ، اما با آب سبز زمردی و کوههای خیره کننده اطراف بسیار دیدنی است.

دریاچه لوئیز در دامنه کوه ویکتوریا در ارتفاع 1750 متری واقع شده است. این یکی از زیباترین مناطق  پارک ملی بانف است ، نه تنها برای مناظر ، بلکه همچنین برای فعالیت های خارج از منزل ، که شامل پیاده روی ، دوچرخه سواری کوهستان ، قایقرانی ، یخ نوردی و ماهیگیری روی یخ می شود.

در انتهای شرقی دریاچه هتل مجلل Fairmont Chateau Lake Louise واقع شده است که یکی از هتل های بزرگ راه آهن کانادا است. این دریاچه همچنین به منطقه اسکی دریاچه لوئیز ، یکی از سه منطقه اصلی اسکی درون پارک ملی و اولین ایستگاه جام جهانی اسکی آلپاین FIS نزدیک است.

دریاچه های کانادا –  دریاچه گاریبالدی ؛ پارک استانی گاریبالدی ، بریتیش کلمبیا

دریاچه های کانادا
دریاچه های کانادا

این دریاچه کوه آلپ به رنگ فیروزه ای در پارک استانی گاریبالدی در ارتفاع هزار و 484 متری از سطح دریا قرار دارد.  یک دریاچه خیره کننده است که تقریباً به طور کامل توسط کوهها احاطه شده است که در آب آینه مانند منعکس می شوند.

دریاچه گاریبالدی بین ویستلر و اسکوامیش بیش از 990 هکتار وسعت دارد. تنها با پیاده روی در امتداد مسیر دریاچه گاریبالدی نزدیک به نه کیلومتر قابل دسترسی است.

دریاچه های کانادا –  دریاچه مورین ؛ پارک ملی بانف ، آلبرتا

اگرچه دریاچه لوئیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، اما چیزی جذابتر از دریاچه مورین پارک ملی بانف وجود ندارد. این دریاچه کاملاً خالی از یخبندان در دره ده قله در ارتفاعی بیش از 1880 متر واقع شده است.در حقیقت ، بدون شک یکی از دریاچه های پر عکس در کل کانادا است.

تعدادی مسیر پیاده روی در اطراف دریاچه وجود دارد که چشم اندازهای چشمگیری از دریاچه و دره ده قله پشت آن را ارائه می دهد. این دریاچه همچنین نقطه آغاز مسیر Perren است. هشت تا ده ساعت صعود به کلبه نیل کلگان.

دریاچه های کانادا – دریاچه زمرد ؛ پارک ملی یوهو ، بریتیش کلمبیا

دریاچه زمرد بزرگترین دریاچه از 61 دریاچه موجود در پارک است و همچنین اتفاقاً بهترین دسته است. دریاچه زیبای سبز زمردی کاملاً در رشته کوههای  پرزیدنت احاطه شده و در ارتفاعی بیش از 1200 متر واقع شده است.

این دریاچه یکی از مهمترین جاذبه های پارک ملی یوهو است که با قایق رانی ، پیاده روی ، کفش برفی و اسکی روی زمین ارائه می دهد. دسترسی به آن با وسیله نقلیه نیز آسان است .

این دریاچه از ماه نوامبر تا ژوئن یخ زده است و در ژوئیه زمانی که برف از کوههای اطراف به آن ذوب می شود ، برجسته ترین است.  وقتی از دریاچه زمرد بازدید می کنید تحت تأثیر قرار می گیرید.

  دریاچه های کانادا –  دریاچه خالدار بریتیش کلمبیا

دریاچه های کانادا
دریاچه های کانادا

دریاچه خالدار یک طبیعت خارق العاده است زیرا با تبخیر آب در تابستان لکه های رسوبات معدنی بر جای می گذارد. این را فقط می توان در ماه های تابستان مشاهده کرد که تنها زمان بازدید از دریاچه و تجربه شگفت انگیز بودن آن است.

با پیشرفت تابستان ، لکه ها از نظر اندازه و مکان تغییر می کنند. همچنین ، لکه ها با افزایش تبخیر تغییر رنگ می دهند.

دریاچه قلیایی در دره Similkameen نزدیک شهر کویری Osoyoos واقع شده است و از طریق جاده قابل دسترسی است (بزرگراه 3). توسط یک نرده محافظت می شود ، زیرا یک منطقه حساس از نظر محیط زیست  است ، اگرچه گرفتن عکس از  آن هنوز هم آسان است.

دریاچه های کانادا –  دریاچه ابراهام ؛ آلبرتا

دریاچه آبراهام که در آلبرتا و در رودخانه شمالی ساسکاچوان واقع شده است ، یک دریاچه مصنوعی است که در سال 1972 توسط سد بیگورن ایجاد شد. در دامنه کوههای راکی ​​در ارتفاع 1340 متری قرار دارد.

دریاچه آبراهام یک دریاچه بزرگ نیست ، اما یک دریاچه چشمگیر  با رنگ آبی باورنکردنی. این نتیجه آرد سنگ است که توسط کوه ها ایجاد می شود.

یکی از دلایل اصلی بازدید از دریاچه ،  تشکیل حباب های یخ زده در زیر سطح یخ زده آن در ماه های زمستان است. این پدیده طبیعی عجیب و غریب در اثر پوسیدگی گیاهان در دریاچه ایجاد می شود که باعث آزاد شدن گاز متان می شود و نمی تواند آزاد شود و حباب ایجاد می کند.

دریاچه های کانادا –  دریاچه سوپریور ؛ انتاریو

دریاچه سوپریور بزرگترین دریاچه بزرگ آمریکای شمالی و نیز یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین جهان است. در واقع ، آنقدر بزرگ است که  کشورهایی هستند که کوچکتر از آن هستند.

دریاچه  با کشور همسایه ,ایالات متحده آمریکا مشترک است ، اگرچه یکی از اصلی ترین جاذبه های آن در کانادا است. پارک استانی  دریاچه. این پارک در امتداد سواحل شمال شرقی دریاچه واقع شده است و در آن تصویرگر معروف آگاوا ، 11 مسیر پیاده روی و سه اردوگاه قرار دارد.

پیاده روی در امتداد خط ساحلی 2783 کیلومتری امکان پذیر نیست ، اما رانندگی در مسیر  دیدنی Great Lakes Circle Tour بسیار محبوب است و بسیار توصیه می شود. این بهترین راه برای لذت بردن از صخره ها ، دره ها ، آبشارها و حیات وحش اطراف دریاچه است.

دریاچه های کانادا  دریاچه Maligne؛ پارک ملی جاسپر ، آلبرتا

این دریاچه خیره کننده دارای آبی باورنکردنی به رنگ آبی نیلگون است ، چیزی که بیشتر به خاطر آن شناخته می شود. قله های شگفت انگیز اطراف آن ، سه یخچال طبیعی و جزیره جذاب روح.

یک نکته جالب در مورد دریاچه مالگین این است که از طریق جاده قابل دسترسی است و بسیاری از اتوبوس های شاتل از شهر نزدیک جاسپر به اینجا می ایند. همچنین می توانید در امتداد 44 کیلومتری مسیر Skyline از شهر تا دریاچه پیاده روی کنید.

دریاچه Maligne محل زندگی دو بنای تاریخی ثبت شده در Alberta و همچنین سه سایت کمپینگ است که فقط با قایق رانی قابل دسترسی هستند. از بهار تا پاییز ، قایق ها به جزیره نمادین روح می دوند.

دریاچه های کانادا –  دریاچه پیتو ؛ پارک ملی بانف ، آلبرتا

دریاچه های کانادا
دریاچه های کانادا

این دریاچه باشکوه و خوراک یخچال در پارک ملی بنف و در ارتفاع 1860 متری از سطح دریا واقع شده است. دریاچه پیتو تنها 530 هکتار وسعت دارد ، اما واقعاً زیباست.

اگرچه این دریاچه کاملاً مرتفع است ، اما با رانندگی در مسیر پارک آیس فیلدز دسترسی به آن آسان است. رانندگی بسیار دیدنی است ، گرچه مناظر دریاچه نیز از منظر قابل مشاهده است (Bow Summit).

 دریاچه های کانادا – دریاچه ممفرماگو؛ کبک

دریاچه ممفرماگو (Lake Memphremagog) که توسط یخچال های طبیعی باستانی ایجاد شده است ، یک دریاچه خیره کننده است که بین کبک و ایالت ورمونت آمریکا واقع شده است ،  73 درصد از آن در کبک واقع شده است. این دریاچه به دلیل کلمه Algonquin برای “جایی که فضای وسیعی از آب وجود دارد” نامگذاری شده است.

محیط اطراف دریاچه ممفرماگو بسیار زیبا است ، تپه ها در شرق و کوه های ناهموار در غرب. همچنین 21 جزیره مختلف را در خود جای داده است که 15 جزیره در کانادا است.

دیدن قایق های تفریحی در هر ابعادی در آب ، به ویژه از سال 2011 که سفرهای تابستانی آغاز شده است. همچنین باشگاه قایقرانی کودکان Sargent’s Bay Yacht Club را می توان در سواحل آن دید.

برای دریافت ویزای شینگن فوری اقدام کنید 

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.