english
En

سرمایه گذاری در کبک کانادا

Rate this post

سرمایه گذاری در کبک کانادا

برنامه های سابق سرمایه گذاری کانادا
این برنامه سرمایه گذاری مهاجرت کانادا در محل برای چند سال بوده است، اما در ژوئن 2014 توسط دولت فدرال متوقف شد. طبق این برنامه ، سرمایه گذاران واجد شرایط میتوانستند از طریق ویزای سرمایه گذاری, اقامت دائم در کانادا و در نهایت تابعیت را بدست آورند.

یک گزینه جایگزین در قالب “برنامه آزمایشی سرمایه گذاری مهاجران” با ارزش خالص 10 میلیون دلار و سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری کانادا در “صندوق سرمایه گذار سرمایه گذار مهاجر” به مدت 15 سال ارائه شد. برنامه مهاجرت سرمایه گذاری سرانجام فقط پس از هفت درخواست و عدم اعطای اقامت دولت به هیچ متقاضی منتفی شد.

برنامه ویزای سرمایه گذاری در کبک

از سال 2017 هیچ برنامه مهاجرت سرمایه گذاری در سطح فدرال در کانادا وجود ندارد. گزینه هایی در سطح استان وجود دارد. مشهورترین آنها برنامه سرمایه گذاران مهاجر کبک (QIIP) است که بیشتر به این دلیل است که QIIP تنها برنامه استانی است که اجازه سرمایه گذاری منفعل را می دهد.

متقاضیان باید خالص 2.0 میلیون دلار کانادا کسب کرده باشند ، با سرمایه گذاری 120000 دلار کانادا به مدت 5 سال موافقت کنند ، قصد اقامت در کبک را داشته باشند .

برنامه سرمایه گذاری در کبک سالانه 1900 متقاضی را می پذیرد. بیش از 1330 متقاضی از هیچ کشوری پذیرفته نخواهند شد. تکمیل یک برنامه طولانی است و فقط برنامه های تکمیل شده مورد بررسی قرار می گیرند.

سرمایه گذاری در کبک
سرمایه گذاری در کبک

تأمین مالی QIIP
اکثر سرمایه گذاران مسیر دیگری را برای تأمین نیازهای QIIP انتخاب می کنند . به جای سرمایه گذاری کامل 800000 دلار کانادا ، سرمایه گذاران ممکن است از یک واسطه مالی که در آن هیچ بازدهی دریافت نخواهند کرد ، بودجه دریافت کنند. در عوض ، آنها مبلغ قابل ملاحظه ای کمتر پرداخت می کنند. تحت شرایط فعلی بازار ، اکثر سرمایه گذاران می توانند “سرمایه گذاری اولیه” را با سرمایه گذاری تقریبی 350،000 دلار کانادا دریافت کنند.

لطفا دریافت ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید

اجازه اقامت کانادا

پس از اخذ تأیید توسط اداره مهاجرت استانی ، سرمایه گذاران, واجد شرایط درخواست مهاجرت (مجوز اقامت) از طریق سیستم فدرال هستند.
متقاضیان علاقه مند به برنامه سرمایه گذاران مهاجر کبک باید برای مشاوره بیشتر با La Vida تماس بگیرند و در اسرع وقت برای بررسی در سهمیه امسال اقدام کنند.

داوطلبان برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک براساس شش عامل تحت شبکه  کلاس اقتصادی کبک برای این برنامه امتیاز کسب می کنند. حداقل نمره قبولی 40 امتیاز لازم است و امتیازات قطع اجباری 10 امتیاز و 25 امتیاز تجربه مدیریت و سرمایه گذاری مالی به ترتیب باید برآورده شود.

داوطلبان برنامه سرمایه گذاران مهاجر کبک براساس عواملی ارزیابی می شوند که شامل سطح تحصیلات / زمینه های آموزش ، تجربه در مدیریت ، سن ، تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی ، اقامت و خانواده در کبک و توافق نامه سرمایه گذاری است. حداکثر امتیازات موجود 94 امتیاز برای متقاضیان با یا بدون همسر یا شریک زندگی مشترک است.

داوطلبانی که حداقل معیارهای لازم برای تجربه مدیریت و سرمایه گذاری مالی را داشته باشند فقط برای کسب نمره قبولی 40 به پنج امتیاز اضافی احتیاج دارند.

اگر داوطلبان فقط یکی از الزامات مثال زیر را برآورده کنند ، این امتیازات را می توان بدست آورد.

یک مدرک فنی دوره متوسطه که گواهی یک یا دو سال تحصیلات تمام وقت است (ارزش: 6 امتیاز)
یک مدرک دانشگاهی در مقطع کارشناسی گواهی دو سال تحصیل تمام وقت (ارزش: 6 امتیاز)
کاندیداهای برنامه سرمایه گذار کبک ممکن است پس از بررسی برنامه خود ، به یک مصاحبه انتخابی دعوت شوند.

مزایای برنامه سرمایه گذاری در کبک

سرمایه گذاری بدون ریسک: سرمایه گذاری 1 میلیون و 200 هزار دلار کانادا توسط دولت کبک تضمین شده و پس از پنج سال به طور کامل بازگردانده می شود.

سرمایه گذاری منفعل : بعد از سرمایه گذاری هیچ نقش مدیریتی فعالی مورد نیاز نیست.

خانواده شامل پرونده : کلیه اعضای بلافصل خانواده نامزد (همسر و فرزندان وابسته) در پرونده گنجانده شده و از وضعیت یکسانی با نامزد برخوردار هستند.

مزایای وضعیت اقامت دائم : از مزایای مشابهی که به کانادایی ها ارائه می شود (مراقبت های بهداشتی جهانی ، آموزش عمومی رایگان ، دسترسی به دانشگاه های کلاس جهانی و غیره) بهره مند شوید.

برنامه سرمایه گذاری در کبک: الزامات
انتظار می رود که کلیه نامزدهای سرمایه گذار مهاجر کبک حداقل شرایط زیر را داشته باشند:

الزام
باید حداقل ارزش خالص دارایی قانونی  2،000،000 دلار کانادا باید باشد که میتواند به تنهایی یا با کمک همسر یا شریک زندگی مشترک در صورت همراهی متقاضی کسب شده باشد. دارایی هایی مانند املاک ، حساب های بانکی ، صندوق های بازنشستگی ، سهام نیز ممکن است شامل شود.
تجربه تجارت یا مدیریت
حداقل دو سال تجربه مدیریت در طی 5 سال قبل از ارسال درخواست داوطلب برای دریافت ویزا. این تجربه باید در یک شرکت خاص (کشاورزی ، تجاری ، صنعتی) ، یا در یک شرکت دولتی یا آژانس بین المللی و در موقعیتی تعریف شده باشد که به صورت تمام وقت انجام شده باشد. این شرکت لزوماً نباید سودآور باشد. اگر تجربه مدیریت به عنوان یک حرفه ای ادعا شود ، شرکت باید حداقل دو کارمند تمام وقت (به استثنای خود کاندید مهاجرت) داشته باشد.

داوطلب می تواند در زمان ارسال درخواست ,بازنشسته شود به شرطی که بتواند تجربه مدیریت اخیر دو ساله در پنج سال گذشته را نشان دهد. داوطلب باید بتواند برنامه ریزی ، نظارت و کنترل مالی منابع و منابع انسانی یا منابع مادی ، تحت اختیارخود را اثبات کند . تجربیاتی را که در زمینه دوره کارآموزی ، آموزش  به دست می آید ، نمی توانند شامل شوند.

سرمایه گذاری توافق برای سرمایه گذاری مبلغ 12000000 دلار کانادا از طریق یک واسطه مالی تأیید شده (این سرمایه می تواند تأمین مالی شود).

دریافت ویزای شینگن فوری را مطالعه کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.