english
En

جاذبه های گردشگری شهر بازل سوئیس

Rate this post

جاذبه های  شهر بازل سوئیس

شهر بازل سوئیس  ، در سه نقطه ای  که مرزهای سوئیس ، آلمان و فرانسه با یکدیگر تلاقی می کنند قرار دارد. تعداد کمی از شهرهای اروپا می توانند با توجه به تمرکز جاذبه های فرهنگی و کارهای انجام شده ، با شهر بازل مطابقت داشته باشند. گردشگران در دومین شهر بزرگ سوئیس بیش از یک موزه در هر کیلومتر مربع با بیش از 40 موزه پیدا خواهند کرد.

بازل دارای مناظر و جاذبه های فراوانی است: معماری مدرن ، یک شهر قدیمی تاریخی ، هنر در هر گوشه و البته راین. آیا از گشت و گذار در شهرها لذت می برید؟ اگر چنین است ، شما به جای مناسب رسیده اید. ما جاذبه های برتر را برای شما گردآوری کرده ایم که نباید آنها را از دست بدهید. با کاوش در پایتخت فرهنگی سوئیس از آن لذت ببرید.

برای دریافت ویزای شینگن فوری اقدام کنید

 شهر قدیمی


بخشی از شهر بازل که تقریباً بین رودخانه و دروازه قدیمی شهر در Spalentor قرار دارد ، بزرگ نیست ، اما کاملاً جوی است با خیابان های سنگی ، کلیساهای قرون وسطایی ، خانه های قدیمی زیبا و آبنماهای بسیار زیبا.  یک فواره کاملا مدرن و غریب توسط مجسمه ساز سوئیسی ژان تینگلی را در میان خانه های تاریخی باشکوه قرار دارد. در زمستان ، این مجسمه های یخی خارق العاده یخ می زنند.

از Marktplatz در غرب در امتداد Spalenberg با  برخی از خیابانهای فرعی تنگ، مانند Leonhardsberg و Spalenberg، Heuberg. این محله قدیمی صنعتگران بود. در خیابان شماره 25 ، خانه صنفی قفل سازان متعلق به سال 1488 است و در سال 1733 به سبک باروک تزئین شده است

Papiermühle (موزه کارخانه کاغذ)

یک کارخانه کاغذ سازی قدیمی که بر روی کانال قرون وسطایی قرار دارد و دارای چرخ آب است که به موزه نوشتن ، چاپ و کاغذ تبدیل شده است که مراحل چاپ و کاغذ سازی را با ماشین آلات واقعی نشان می دهد. شما می توانید تولید پر زحمت کاغذهای دست ساز را تماشا کنید ، سیر تحول چاپ قبل از مطبوعات گوتنبرگ و نحوه صحافی کتاب ها را ببینید.

 Rathaus (تالار شهر) و Marktplatz

شهر بازل
شهر بازل

تالار نقطه مرکزی شهر قدیمی Marktplatz است ، جایی که هنوز بازار پر رنگ روزانه را می بینید و محصولات محلی ، گل ها و غذاهای مخصوص را به فروش می رساند.  میدان  Basel Rathaus با رنگ قرمز روشن ، با نمای رنگارنگ و رنگ آمیزی شده است. ساختمان اصلی  به سبک گوتیک اواخر بورگوندی است که از سال 1504 تا 1521 قدمت دارد. قسمت جدید در سمت چپ و برج بلند در سمت راست از موارد اضافی قرن نوزدهم است. ساعت از ریشه های ساختمان است ، کار استاد ویلهلمز از سال 1511 تا 1512 است. برای دیدن نقاشی های دیواری که از 1111 تا 1608 بازسازی شده اند ، حتما وارد حیاط زیبا شوید. این مجسمه ، از سال 1574 ، در پله های بیرونی نشان دهنده بنیانگذار افسانه ای شهر ، Munatius Plancus است.

دریافت ویزای مولیتپل کانادا

(موزه هنر) Kunstmuseum Basel

موزه هنر Kunstmuseum  بهترین مجموعه نقاشی در سوئیس محسوب می شود که نمایانگر استادان قدیمی و هنر مدرن است. در طبقه اول استادان قدیمی و مجموعه ای از نقاشی های فرانسوی و هلندی قرار دارند.

از برجسته ترین این موارد می توان به Heilsspiegelaltar در قرن 15th (آینه قربانگاه نجات) ساخته Konrad Witz ، پرتره های قرن 16 توسط Holbein the Young ، مصلوب توسط Mathias Grünewald  اشاره کرد. طبقه دوم مجموعه برجسته ای از امپرسیونیست ها ، اکسپرسیونیست ها و سورئالیست های قرن 19 و 20 است. شما کارهای بزرگی از گوگن ، ون گوگ ، کروت ، سزان ، براک ، پیکاسو ، کاندینسکی ، لگر ، شاگال ، کلی ، دالی ، ماکس ارنست و دیگران را آنجا مشاهده می کنید.

 موزه Spielzeug Welten (موزه اسباب بازی)

مجموعه بیش از 6000 اسباب بازی شامل عروسک ، حیوانات تاکسیدرمی ، خانه عروسک ها  و چرخ فلک هایی که بزرگسالان نیز میتوانند استفاده کنند است. خانه های عروسکی ، نه تنها نمونه های تاریخی ، بلکه آثار تازه سفارش داده شده هنرمندانی که به صورت مینیاتوری در اتاق و فروشگاه ایجاد می کنند ، استثنایی هستند، و چهره هایی با لباسهای بی نهایت دقیق. گمان می رود مجموعه 2500 خرس عروسکی این موزه بزرگترین مجموعه موزه باشد.

 (موزه آثار باستانی و مجموعه لودویگ)

موزه آثار باستانی شهر بازل و مجموعه لودویگ دارای آثار هنری مصری ، یونانی ، ایتالیایی ، اتروسک و رومی است که از حدود 4000 سال قبل از میلاد تا قرن 6 میلادی دوران باستان را پوشش می دهد. اگرچه نمایشگاه های برجسته ای از جواهرات طلا ، مجسمه های برنز و اشکال گلی وجود دارد ولی قوی ترین مجموعه مجسمه ها و گلدان های یونانی است  .

این موزه همچنین دارای مجسمه Skulpturhalle Basel و از 2200 قالب گچی از مجسمه های یونانی و رومی  ، بخشی از آکروپولیس در آتن ، و همچنین مجسمه های معماری در اندازه و مقیاس متفاوت را در خود جای داده است.

  (باغ وحش) Zoologischer Garten

باغ وحش بزرگ شهر بازل توسط مردم محلی به عنوان Zolli شناخته می شود. این باغ وحش در سال 1874 با 510 حیوان اروپایی تاسیس شد و امروزه این باغ وحش بیشتر برای گونه های عجیب و غریب شناخته شده است. با شکارچیان ، پستانداران  ، خزندگان ، پرندگان و حیوانات آبزی ، جمعیت از اسبهای دریایی تا فیلها متغیر است . محفظه شیر و خانه میمون ها ، به همراه پنگوئن های موجود در ویواریم ،  همچنین ماهی ها و خزندگان را در خود جای داده است ، از نکات جالب توجه هستند.  پرندگان هم پرندگان بومی و عجیب و غریب و هم پرندگان شکاری را در خود جای داده است. این باغ وحش به ویژه در پرورش کرگدن و یوزپلنگ موفق بوده است.

 

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.