english
En

شهر مانیتوبا کانادا

Rate this post

شهر مانیتوبا کانادا

شهر مانیتوبا کانادا سرزمینی از شهرهای امن ، هوای پاک و طیف گسترده ای از فرهنگ ها و زبان ها است. در واقع ، بیش از 200 زبان در سراسر استان صحبت می شود!

منیتوبا بیش از یک قرن است که از مهاجران استقبال می کند تا بتواند کانادا را در کشوری که امروز است ، بسازد. این استان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می دهد تا فرزندان شما آینده روشن تری داشته باشند.

پایتخت مانیتوبا وینیپگ است که حدود 762000 نفر در آن زندگی می کنند. اگر می خواهید این شهر را به خانه خود تبدیل کنید ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم ، متوسط ​​خانه در وینیپگ ارزانترین در کانادا است.

مانیتوبا علاوه بر اینکه یکی از استان های ارزان قیمت برای زندگی است ، از نظر جاذبه های محلی غنی است و همچنین فرصت های شغلی و گزینه های تفریحی زیادی را به ساکنان خود ارائه می دهد.

شهر مانیتوبا کانادا
شهر مانیتوبا کانادا

شهر مانیتوبا کجاست؟

مانیتوبا بین استان سرسبز ساسکاچوان و استان انتاریو واقع شده است. از آنجا که مانیتوبا دارای یک محیط زیست بی نظیر است ، بیش از 80 پارک استانی برای بازدیدکنندگان در هر سنی دارد تا بتوانند از فضای عالی در خارج لذت ببرند.  قایق رانی ، کوهپیمایی ، دوچرخه سواری ، کمپینگ و ماهیگیری در کنار یکی از رودخانه های زیاد استان مانیتوبا .

اقلیم شهر مانیتوبا

شهر مانیتوبا  یکی از استان های دشتی که دارای تپه های شیب دار و علفزارها است ، زمستان های بسیار سردی دارد اما خوشبختانه در ماه های تابستان بسیار خوب گرم می شود. از جولای تا آگوست  در مناطق جنوبی استان 22 تا 38 درجه سانتیگراد است.

منیتوبا به لطف روزهای مرطوب تابستان به لطف خلیج مکزیک که هزاران کیلومتر در جنوب واقع شده و وزش باد گرم در سراسر استان شناخته شده است. این استان یکی از آفتابی ترین استان ها برای زندگی است ، به ویژه در فصل بهار ، جایی که آسمان های آبی روشن در بیشتر فصل وجود دارد.

هزینه زندگی در شهر مانیتوبا

اگر می خواهید در مانیتوبا زندگی کنید ، باید در مورد هزینه های زندگی بدانید تا آینده خود را در این استان بهتر تنظیم کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، این استان یکی از بهترین مکانها برای خرید خانه است ، با متوسط ​​قیمت مسکن 222،000 دلار. منیتوبا همچنین به لطف نرخ وام مسکن پایین و وام های مسکن که به خریداران اولین بار در خانه ارائه می شود ، انعطاف پذیری برای صاحبان خانه فراهم می کند.

برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا اقدام کنید

اگر به دنبال سطح بالای زندگی بدون برچسب قیمت هستید ، باید زندگی در مانیتوبا را در نظر بگیرید.

اقتصاد شهر مانیتوبا

منیتوبا دارای مراکز متنوعی از صنایع است که به این استان کمک کرده است تا بر اساس گزارش بررسی اقتصادی و چشم اندازکمترین نرخ بیکاری را از سال 2017 حفظ کند. در طی این مدت ، بیکاری 10،500 شغل کاهش یافته است ، که بیشترین کاهش در 15 سال گذشته است ،

اگر به دنبال کار در کانادا هستید ، پس باید در مورد بهترین و بزرگترین صنایعی که مانیتوبا از آنها پشتیبانی می کند ، مطلع شوید.

نخست صنعت هوافضا یکی از بزرگترین صنایع در غرب کانادا است که بیش از 5300 متخصص در زمینه های آیرودینامیکی را به کار گرفته و کالاهایی را در سراسر جهان صادر می کند.

از آنجا که بیشتر مناطق شرقی مانیتوبا بسیار حاصلخیز است ، تعجب آور نیست که بخش کشاورزی در این استان شکوفا شده است. مانیتوبا بیش از 250 شرکت دارد که به صنایع غذایی اعم از محصولات زراعی تا تولید تجهیزات اختصاص یافته اند.
اخیراً این استان جریان مهاجرت جدیدی را به نام Farm Investor Pathway راه اندازی کرده است که با مهاجرت کارگران ماهرتر به مانیتوبا به تقویت صنعت کشاورزی کمک می کند .

این استان صنعت عمده دیگری نیز دارد و آن صنعت ساخت و ساز است. در سال 2017 ، درآمد کارگران 4.7٪ افزایش یافته است که به یک کارگر ساختمانی متوسط ​​اجازه می دهد سالانه 41000 دلار کانادا به خانه بیاورد!

همچنین  بازارهای مسکن رونق گرفته است تا بتواند تقاضای جدید مهاجران تازه وارد را برآورده کند و به نظر می رسد به این زودی ها روند کار کند نخواهد شد.

این استان به دلیل تولید انرژی پاک و توسعه پایدار به عنوان یکی از دوستانه ترین مکانهای کانادا شناخته شده است. منیتوبا در حال توسعه تولید انرژی زمین گرمایی و انرژی بادی خود است تا اطمینان حاصل کند که مناطق بیشتری از کانادا با یک انرژی پاک و طولانی مدت از انرژی پاک برخوردار می شوند. این استان همچنین قصد دارد طی ده پانزده سال آینده 15 میلیارد دلار کانادا در پروژه های برق آبی سرمایه گذاری کند.

خرده فروشی یکی دیگر از صنایع مهم در شهرمانیتوبا است که بیش از 66،700 نفر مشغول به کار هستند. بنابراین جای تعجب نیست که این میزان 7.3٪ قابل توجه از کل اقتصاد استان را تشکیل می دهد.

جمعیت شناسی مانیتوبا

بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا مانیتوبا استان مناسبی برای زندگی است ، نگاهی به جامعه محلی است.

مانیتوبا نیز به لطف طبیعت فراگیر خود ، استانی محبوب است که به افراد از هر قشر اجازه می دهد تا این مکان را به خانه خود تبدیل کنند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بیش از 200 زبان مختلف در سراسر استان صحبت می شود ، اما اکثر ساکنان می توانند با شما به دو زبان فرانسوی یا انگلیسی صحبت کنند.

از آنجا که این استان یک انتخاب محبوب برای مهاجران است ، برنامه های پشتیبانی اسکان و آموزش زبان خود را برای تازه واردان و خانواده های آنها ایجاد کرده است. این ابتکار به شما اطمینان می دهد که انتقال شما تا حد ممکن روان و آسان است.

شما می توانید به راحتی جامعه ای را پیدا کنید که از شما در استان استقبال کند ، زیرا جوامع زیادی در مانیتوبا پراکنده هستند.

تحصیل در مانیتوبا

زندگی در مانیتوبا جامعه خوش امدگو، بازار کار پررونق و یک چیز مهم دیگر ، تحصیلات عالی را برای شما فراهم می کند.

پنج گزینه عالی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که می خواهند در مانیتوبا تحصیل کنند که چهار نفر از آنها در وینیپگ ، دانشگاه وینیپگ ، دانشگاه مانیتوبا ، دانشگاه براندون ، کالج دانشگاه پراویدنس و تنها پردیس فرانسوی زبان دانشگاه دو سنت مستقر هستند – Boniface

دانشگاه وینیپگ طیف گسترده ای از برنامه ها را با کلاس های کوچک و یک مکان قابل دسترس در مرکز شهر ارائه می دهد تا به شما امکان لذت کامل از زندگی دانشجویی را بدهد. این دانشگاه از بیش از 68 کشور مختلف دانشجو دارد و هر ساله بیش از 600 دانشجو بین المللی می پذیرد.

دانشگاه وینیپگ سومین و کمترین شهریه را در کانادا دارد که بسیار کمتر از متوسط ​​هزینه های بسیاری از موسسات آموزشی دیگر در سراسر کشور است.

توجه : ویزای شینگن فوری دریافت کنید

جاذبه های مانیتوبا

یکی از بهترین چیزهای تجربه درشهر مانیتوبا شکوه طبیعی و موقعیت های تاریخی آن است. این استان از بهترین موزه ها و نمایشگاه ها در اطراف برخوردار است.

مانیتوبا یکی از بزرگترین مکان ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در کانادا است ، از جمله جشنواره ها ، شرکت های تور ، رویدادهای هنری و موارد دیگر. فقط چند مورد از به یادماندنی ترین رویدادها می توانند به جشنواره بین المللی جاز وینیپگ ، Countryfest Dauphin ، Pride Winnipeg ، Manitoba Stampede است.

 

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.