english
En

شهر نوریچ انگلستان

Rate this post

شهر نوریچ انگلستان

شهر نوریچ انگلستان یک شهر در استان نورفولک انگلستان است، حدود 100 مایل (160 کیلومتر) در شمال شرق لندن . واقع در رودخانه ونسوم ، این شهر که در شهرستان نورفولک است  به طور سنتی به عنوان شهر اصلی آنگلیای شرقی شناخته  می شود . جمعیت آن در سال 2019 حدود 197212 نفر تخمین زده شده است . دورتا دور نورویچ توسط بناهایی از انگلیس-ساکسون در قرنهای 5 تا 7th احاطه شده است. این شهر در قرن دهم به عنوان یک شهر تاسیس شد و به یک مرکز برجسته تجارت  در آنگلیای شرقی تبدیل شد. کلیسای جامع و قلعه نورویچ بلافاصله پس از فتح نورمن در سال 1066 تأسیس شد .

شهر نوریچ
شهر نوریچ

 

نورچ توسط ریچارد شیرمرد در سال 1194 به شهر اعطا شد. این شهر از تجارت پشم در سراسر قرون وسطی بهره مند شد و به عنوان یک بندر با وضعیت بندر اصلی رونق گرفت. . تا قرن هجدهم بعد از لندن دومین شهر بزرگ انگلیس بود. با انقلاب صنعتی و ظهور شهرهای جدید در شمال ، ثروت آن کاهش یافت . این شهر در قرن نوزدهم مورد صنعت زدایی قرار گرفت اما با داشتن صنعت برجسته کفش سازی به عنوان یک مرکز کشاورزی و تولیدی منطقه ای باقی ماند. پس از جنگ جهانی دوم ، نوریچ به تدریج به اقتصادی مبتنی بر خدمات تبدیل شد. دانشگاه شرق آنجلیا ، در سال 1963 تاسیس شده است.
ساختمانهای باستانی مانند تالار سنت اندرو ، خانه های نیمه چوبی مانند تالار اژدها ، گیلدال و غریبه ها ‘هال ، آرت نووی سلطنتی  1899 ، بسیاری از خطوط قرون وسطایی و رودخانه پیچ در پیچ ونسوم که از مرکز شهر به سمت قلعه نورویچ جریان دارد از دیدنی های شهر نوریچ می باشند .

برای دریافت ویزای شینگن همین حالا اقدام کنید

این شهر دارای دو دانشگاه ، دانشگاه شرقی آنگلیا و دانشگاه هنر نورویچ ، و دو کلیسای جامع ، کلیسای جامع نوریچ انگلیکان و کلیسای جامع سنت جان باپتیست کاتولیک است .

جایگاه شهر نوریچ :

نوریچ بزرگترین بازار مخفی دائمی در اروپا را در اختیار دارد.  طبق سرشماری سال 2011 ، منطقه شهری نورویچ 213166 نفر جمعیت داشته است .  کرسی های پارلمان به مناطق مجاور دولت محلی منتقل می شوند. نورویچ چهارمین منطقه پرجمعیت  دولت محلی در شرق انگلستان است که دارای 3480 نفر در هر کیلومتر مربع (8993 در هر مایل مربع) است.

در ماه مه 2012 ، نوریچ به عنوان اولین شهر ادبیات یونسکو انگلیس انتخاب شد . یکی از مقاصد محبوب گردشگری انگلستان ، توسط گاردین در سال 2016 به عنوان “شادترین شهر برای کار در انگلستان و در سال 2013 به عنوان یکی از بهترین شهرهای کوچک جهان توسط تایمز گود انتخاب شد. در سال های 2018 ، 2019 و 2020 ، نورویچ توسط The Sunday Times به عنوان یکی از “بهترین مکان ها برای زندگی” در انگلستان اعلام شد

جهت دریافت ویزای مولتیپل کانادا کلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.