english
En

شهر نیوبرانزویک کانادا

Rate this post

شهر نیوبرانزویک کانادا کجاست؟

قبل از اینکه حتی به فکر رفتن به شهر نیوبرانزویک بیفتید ، باید بدانید که کجا درست است؟ این استان از شمال با کبک ، از شرق با اقیانوس اطلس و از غرب با ایالت ماین آمریکا هم مرز است.

شهر نیوبرانزویک به عنوان یکی از استانهای کوچکتر در کانادا ، با مساحت 72908 کیلومتر مربع (تقریباً به اندازه ایرلند یا اسکاتلند) ، یک استان دریایی واقعاً بی نظیر و زیبا است که در سواحل شرقی مرکزی کانادا واقع شده است. نیوبرانزویک که ساکن جمعیت اندکی کمتر از 800000 نفر و پایتخت پر رونق فردریکتون است ، بسیار بیشتر از آنچه تصور می کنید ارائه می دهد.
شاید بیشتر شما مشهورترین جاذبه استان ، خلیج فوندی را شنیده باشید که متمایزترین جزر و مد در جهان است. مردم محلی و گردشگران دوست دارند برای آب گرم در تابستان از نیوبرانزویک دیدن کنند (در واقع گرمترین سواحل آب شور کانادا در اینجا یافت می شوند) و بسیاری از فعالیت های فصلی که سالانه انجام می شود. با بازدید از نیوبرانزویک در سرگرمی خانوادگی شرکت کنید. اگر آنجا باشید ، دیگر هرگز انجا  ترک نمیکنید.

شهر نیوبرانزویک کانادا
شهر نیوبرانزویک کانادا

هزینه شهر نیوبرانزویک

یکی از نکات جالب در مورد زندگی در نیوبرانزویک پایین بودن هزینه زندگی است. بیشتر از سایر استانهای کانادا ، نیوبرانزویک برای خانواده ای مناسب است که بتواند در آنجا اسکان یابد زیرا زندگی در آن بسیار مقرون به صرفه است. بسیاری از تازه واردان دریافتند که می توانند به سرعت خانه های خود را در استان خریداری کنند. قیمت متوسط ​​یک خانه در حدود 175000 دلار است.

شهرهای نیوبرانزویک

مونتکتون
مونتکتون بزرگترین شهر نیوبرانزویک است که به لطف داشتن سریعترین رشد شهری در شرق تورنتو. بزرگترین دانشگاه فرانسوی زبان کانادا در خارج از کبک ، دانشگاه د مونکتون در این شهر است. Moncton به دلیل اقتصاد مقاوم خود مشهور است که همیشه پس از ضربه های مالی بهبود می یابد. مردم مونتکتون و سخت کوشی آنها در سراسر کانادا شناخته شده است. در نتیجه ، نرخ بیکاری مونکتون بسیار پایین است که به طور مداوم از میانگین ملی کمتر است.

فردریکتون
فردریکتون ، پایتخت نیوبرانزویک ، حدود 95000 نفر جمعیت دارد. این شهر پر از جوامع دوستانه  است. اکثر مشاغل مربوط به بخش دولتی است. با این حال ، یک بخش تجاری رو به رشد وجود دارد که IT عامل اصلی این رشد است. برخی از بهترین دانشگاههای استان ، مانند دانشگاه نیوبرانزویک ، در اینجا یافت می شوند. فردریکتون از سرگرمی پرهیز نمی کند ، زیرا این شهر سالانه جشنواره موسیقی بلوز جاز را برگزار می کند که تعداد زیادی از نوازندگان منطقه ای و بین المللی را به خود جلب می کند.

نیوبرانزویک ، استان کانادا واقع در دریای شرقی قاره آمریکای شمالی است. این تنها استان رسمی دوزبانه کانادا است ، فرانسه و انگلیسی دارای وضعیت برابر هستند. این یکی از چهار استان اصلی بود که در سال 1867 کنفدراسیون ملی را تشکیل داده است. همراه با نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد ، این گروه منطقه ای را تشکیل می دهد که به استانهای دریایی معروف است . شکل نیوبرانزویک تقریباً مستطیلی است ، از شمال به جنوب 210 مایل (340 کیلومتر) و از شرق به غرب 185 مایل (300 کیلومتر) است. از شمال به استان کبک ، از شرق به خلیج سنت لارنس محدود استو تنگه نورثومبرلند و در جنوب توسط خلیج فوندی . دو رودخانه توسط گردنه باریک Chignecto Isthmus ، که به نیوبرانزویک به نوا اسکوشیا ، در جنوب شرقی می پیوندد ، از هم جدا شده اند . در غرب ، ایالت ماین ایالات متحده آمریکا واقع شده است .

اقلیم شهر نیوبرانزویک

زمستان ها برفی و سرد و تابستان ها معتدل و مطبوع است.  پاییز ، با شبهای متناوب سرد و روزهای آفتابی گرم ، بسیار تماشایی است ، زیرا رنگهای براق شاخ و برگ با سبزهای تیره و سوزنی برگ مخروط ها در تضاد است. دما در فردریکتون از کمترین حد −35 درجه فارنهایت (−37 درجه سانتیگراد) تا بیشینه شدید 99 درجه فارنهایت (37 درجه سانتیگراد) است. در ژانویه میانگین دمای روزانه 14 درجه فارنهایت (-10 درجه سانتیگراد) و در جولای 67 درجه فارنهایت (19 درجه سانتیگراد) است. در مناطق ساحلی جنوبی دما متوسط ​​تر است. میزان بارش سالانه طبیعی کمی بالاتر از 30 اینچ (800 میلی متر) است و میزان بارش برف به طور متوسط ​​حدود 115 اینچ (2900 میلی متر) است. میزان بارش سالانه (که فاکتورهای ذوب برف است) حدود 43 اینچ (1100 میلی متر) است.

ترکیب جمعیت

اکثریت انگلیسی زبان عمدتاً از فرزندان مهاجران اسکاتلندی ، ایرلندی و انگلیسی در قرن 18 و 19 میلادی ، همراه با فرزندان  هستند که از انقلاب آمریکا گریخته اند . در مناطق جنوبی و غربی استان متمرکز شده است. اقلیت فرانسوی زبان که تقریباً به یک سوم جمعیت رسیده است ، از فرزندان قرن هفدهم تشکیل شده است. فرزندان اولین ساکنان استان ، هندی ها (اولین ملل) ، در تعداد اندکی در امتداد ساحل شرقی یا دره سنت جان باقی مانده اند . چندین هزار سیاهپوست ، عمدتا از فرزندان برده ها نیز در این استان وجود دارد.
خدمات ، کار و مالیات
در اوایل قرن بیست و یکم ، بخش خدمات بیش از سه برابر کارمندان تولیدکننده مشغول به کار بود. گردشگری یک صنعت پیشرو در زمینه خدمات است ، زیرا جاذبه های طبیعی و فرهنگی استان ، بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کند. سیستم تلفنی پیشرفته استان و نیروی کار دوزبانه صنعت بازاریابی تلفنی را با مراکز تماس در چندین شهرجذب کرده است. علاوه بر این ، دولت فدرال از طریق کار شورای تحقیقات ملی خود ، توسعه صنعت فناوری اطلاعات را در نیوبرانزویک تشویق کرده است.

برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا اقدام کنید

بهداشت و رفاه شهر نیوبرانزویک

این استان دارای شبکه ای از بیمارستانهای مدرن است که بزرگترین آنها بیمارستانهای منطقه ای با امکانات و تجهیزات تخصصی است. خدمات درمانی بیمارستان و پزشکی هر دو از بودجه عمومی تأمین می شوند و توسط مالیات فروش استانی حمایت می شوند . خدمات اجتماعی توسط دولت استانی اداره می شود و استانداردهای مشابه در کل استان اعمال می شود. یک اداره مسکن استان برای خانواده های کم درآمد و افراد مسن پروژه هایی را طراحی و توسعه می دهد. برنامه های بهداشت ، آموزش و رفاه اجتماعی همه از حمایت مالی جزئی فدرال برخوردار می شوند.

تحصیلات
آموزش عمومی رایگان است و شامل مهد کودک و 12 کلاس ابتدایی و دبیرستان است . این سیستم ، که در کانادا منحصر به فرد است ، توسط بخشهای جداگانه انگلیسی و فرانسوی اداره آموزش و پرورش استان و توسط هیئت مدیره منتخب مدارس در تعدادی از مناطق مدارس ، برخی فرانسوی و برخی انگلیسی اداره می شود. معلمان در مورد حقوق خود با این استان مذاکره می کنند که این امر باعث جمع آوری و توزیع بودجه در مناطق مدارس بر اساس برابری می شود تا تمام مناطق استان از استانداردهای مشابهی برخوردار شوند. همه دانشگاه ها بودجه عمومی دریافت می کنند اما به شهریه دانشجویان و کمک های خصوصی نیز اعتماد می کنند. دانشگاه New Brunswick (تاسیس 1785)، یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش عالی کانادا، در عمل از کمپ اصلی در فردریکتون، که با دانشگاه کاتولیک روم سنت توماس مشترک است. پردیس دوم در سنت جان است. دانشگاه مونتکتون از پردیس های خود در مونکتون ، ادموندستون و شیپگان (شیپگان) به جمعیت فرانسوی زبان خدمات ارائه می دهد. دانشگاه مونت آلیسون ، زمانی کالج خصوصی مذهبی بود اما اکنون هم به طور عمومی و هم با بودجه خصوصی ، در ساکویل است. همچنین چندین دانشکده تجاری و فنی وجود دارد.

برای اخذ ویزای شینگن فوری اقدام کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.