english
En

جاذبه های شهر ژنو سوییس

Rate this post

شهر ژنو سوییس

شهر ژنو سوییس در انتهای غربی دریاچه ژنو (لاک لمان) و تقریباً در مرز فرانسه است ، ژنو به دلیل وجود دفتر مرکزی تعدادی از شرکت ها و انجمن های چند ملیتی ، دارای جو جهانی و عطر و طعم بین المللی است. صلیب سرخ در سال 1865 در ژنو تاسیس شد و از 1920 تا 1946 این شهر مقر سازمان ملل بود. تقریباً کاملاً توسط فرانسه احاطه شده و فقط با دریاچه و یک نوار زمینی باریک در امتداد ساحل شمال غربی آن به بقیه سوئیس متصل است .

یک مکان مرفه که میزبان بسیاری از سازمان ها و سفارتخانه های بین المللی است – و همچنین سازمان ملل – ژنو دومین شهر بزرگ کشور است و به دلیل انبوه دیدنی های شگفت انگیز ارزش بازدید را دارد. پر از ساختمان های قدیمی و دوست داشتنی ، موزه ها ، پارک ها و موارد دیگر ، مکانی خارق العاده برای گشت و گذار در اطراف است .

جهت دریافت ویزای شینگن فوری کلیک کنید

برای اخذ ویزای مولبیپل کانادا کلیک کنید

لیست بهترین جاذبه های شهر ژنو

1 دریاچه ژنو

دریاچه شهر ژنو
دریاچه شهر ژنو

این دریاچه بدون شک ستاره نمایش ژنو است.  از زیبا ترین مناظر شهر است و خود زمینه بی نظیر کوه های آلپ پوشیده از برف را دارد. می توانید در Mouettes Genevoises ، با موتورهایی که از سال 1897 بین اسکله های کنار دریاچه رفت و آمد می کنند ، از یک قسمت به شهر دیگر برسید. یا می توانید دریاچه را با یکی از قایق های معمولی که ژنو را با لوزان ، مونترو و دیگر متصل می کند ، جستجو کنید. شهرهای کنار دریاچه ، برخی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در نزدیکی ژنو هستند.

2 Jet d’Eau (فواره)

شهر ژنو سوییس
شهر ژنو سوییس

در کنار Jetée des Eaux-Vives ، موج شکن محصور بندر ژنو ، یک فواره عظیم از سطح دریاچه در یک ستون 145 متری به اوج می رسد. این جت آب به نماد ژنو تبدیل شده و مشهورترین نقطه عطف آن است. یک پمپ قدرتمند با سرعت حدود 500 لیتر در ثانیه آب را پیش می برد که ارتفاعی که به آن می رسد را رقم می زند.

3 معبد سنت پیر

شهر ژنو سوییس
شهر ژنو سوییس

کلیسای رومانسک در بالاترین نقطه از شهر قدیمی ژنو با قدمت 1150 سال به عنوان کلیسای جامع سنت پیر ، دارای برخی از عناصر گوتیک است. در جریان اصلاحات پروتستان ، که در آن ژنو نقش مهمی داشت ، نام آن به Temple de Saint-Pierre تغییر یافت و به یک کلیسای معترض تبدیل شد. جان کالوین از سال 1536 تا 1564 در این جا خطبه می خواند و مریدان او محراب ها ، نقاشی ها و مجسمه سازی را بیرون کشیدند و فقط سرستون های حکاکی شده و شیشه های رنگ آمیزی شده را از تزئین اصلی آن داخل گذاشتند.

4 Jardin Anglais (باغ انگلیسی) و Parc de la Grange

در ضلع جنوبی دریاچه ، معروف به Rive Gauche ، تفرجگاه دو لاک از Pont du Mont-Blanc به سمت شرق امتداد می یابد ، در کنار آن Jardin Anglais قرار دارد ، جایی که ساعت گل بزرگ را می بینید ، تقریباً به همان اندازه فواره Jet d’Eau نشان شهراست. همچنین در پارک ، بنای یادبود ملی ، با چهره های تمثیلی هلوتیا و ژنو ، به یاد ورود ژنو به کنفدراسیون سوئیس در سال 1814 وجود دارد. در امتداد ساحل دریاچه جنوبی پارک د لا گرانژ ، با یک باغ گل رز زیبا ، و پارک دکوراسیون وجود دارد. Eaux-Vives ، با درختان زیبا و تخت گل.

5 Jardin Botanique (باغ گیاه شناسی)

در جنوب شرقی آریانا ، بین خیابان د لا پیکس و خیابان دبلیو ، باغ گیاه شناسی ژنو را می یابید که در سال 1902 تأسیس شده است. گلخانه ها ، باغ ها و بوستان آن حدود 28 هکتار را شامل می شود و بیش از 12000 گونه گیاهی و درختی را در خود جای داده است. باغ آلپ گیاهانی از ارتفاعات بلند سوئیس را نشان می دهد و گیاه هرباریوم با شش میلیون نمونه از گیاهان بزرگ در جهان است. یک منطقه کوچک حیات وحش  شامل گوزن های آیش و سایر حیوانات وحشی است.

6 میدان Bourg-de-Four

شهر ژنو سوییس
میدان شهر ژنو سوییس

در قلب شهر قدیمی ژنو ، در نزدیکی معبد سنت پیر ، مکان محبوب Bourg-de-Four را پیدا خواهید کرد. احتمالاً قدیمی ترین میدان شهر و مطمئناً جذاب ترین و جوی ترین آن ، در محل گردهمایی روم قرار دارد و از قرن نهم به بعد بازار مهمی را برگزار می کند. در قرن شانزدهم ، پروتستانهای تبعیدی در اینجا پناه یافتند. امروزه گردشگران و افراد محلی به کافه ها و رستوران های آن پناه می برند که بسیاری از آنها در هوای مناسب بر روی سنگفرش ها می نشینند.  یک چشمه قرن 18 ، یک مجسمه ، Clementine ساخته هاینز شوارتز ، در میدان قرار دارد. کاخ دادگستری که از سال 1860 دادگاه های حقوقی را در خود جای داده است ، در اوایل دهه 1700 به عنوان صومعه سرا ساخته شد در این میدان نمایان است.

7 کاخ ملل

مجموعه بزرگ ساختمانهای مرمر که کاخ ملل را تشکیل می دهد مقر اصلی سازمان ملل متحد است ، موقعیتی که پس از نابودی اتحادیه ملل که مقر جهانی آن در اینجا بود ، بر عهده گرفت. بدین ترتیب به مرکز دیپلماسی جهانی ، بزرگترین مرکز سازمان ملل متحد پس از نیویورک تبدیل شده است که سالانه بیش از 25000 نماینده از آنجا عبور می کنند.

سالن اجتماعات با بیش از 2،000 صندلی برای جلسات سازمان ملل و سازمانهای وابسته به آن استفاده می شود. از لابی آن منظره ای زیبا از کوه های آلپ دیده می شود. دو درب برنز به شدت طلاکاری شده در انتهای آن توسط ناپلئون از ایتالیا بازگردانده شد و توسط کلمانسو به لیگ ملت ها ارائه شد. نقاشی دیواری و سقفی به رنگ قهوه ای طلاکوب توسط JM Sert در اتاق كوچك  هدیه اسپانیا بود، در سال 1936 به اتمام رسید ، و مضامین پیشرفت فنی ، اجتماعی و پزشکی و صلح جهانی را نشان داد.

8 Musée d’Art et d’Histoire (موزه هنر و تاریخ)

یکی از سه موزه بزرگ سوئیس ، موزه هنر و هیستوآر ژنو ، مجموعه استثنایی خود را مدیون ادغام چندین موزه منطقه ای  ، با کمک های اضافی از مجموعه داران خصوصی است. این موزه شامل زمینه های هنرهای کاربردی و زیبا و باستان شناسی ، با مجموعه ای از سلاح ها ، گنجینه های هنری یونان و روم ، آثار باستانی خاورمیانه و مدیترانه شرقی ، سفال های رومی و اتروسک و هنرهای مومیایی مصر است.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.