english
En

هزینه زندگی در ادمونتون

Rate this post

هزینه زندگی در ادمونتون

ادمونتون معروف به “Canada’s Gateway to the North” ، پایتخت آلبرتا است. این شهر با 9.81 نفر جمعیت ، دومین شهر بزرگ آلبرتا است. این کشور با داشتن ارتباطات گسترده حمل و نقل جاده ای ، ریلی و هوایی ، دارای بزرگترین صنایع گاز و نفت در جهان است. Edmonton’s که یکی از متنوع ترین و قوی ترین اقتصادهای کانادا است ، طیف گسترده ای از مشاغل  را ارائه می دهد که از لحاظ قومی از تنوع بیشتری در مقایسه با بسیاری از ایالت ها و مناطق دیگر برخوردار است.در این مقاله به هزینه زندگی در ادمونتون پرداخته ایم.

اجاره: بالاترین هزینه زندگی در ادمونتون

“ادمونتونی ها” از بالاترین درآمد خانوار در کشور برخوردار هستند و مالیات قابل توجهی پایین تر به همراه معافیت از مالیات فروش استانی دارند. شاخص هزینه زندگی ادمونتون 69.31 است که 147.35٪ بیشتر از دهلی (هند) است.

نرخ اجاره به اندازه ، امکانات ، محل ، سن یا حتی شرایط واحد اجاره بستگی دارد.

هزینه زندگی در ادمونتون
هزینه زندگی در ادمونتون

– قیمت خانه چند است؟

هزینه یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر می تواند به طور متوسط ​​ماهانه 1220 دلار باشد. به طور همزمان ، هزینه مسکن یک مدل مشابه در خارج از مرکز شهر می تواند ماهیانه حدود 800 تا 900 دلار باشد.

نرخ اجاره آپارتمان های 3 خوابه و کاندوها بسته به محل و امکانات موجود از 1500 تا 2000 دلار در ماه است.

خرید آپارتمان ممکن است هزینه ای در بر داشته باشد که برای هر متر مربع به طور متوسط ​​حدود 2400 تا 3200 دلار پرداخت کنید.

هزینه حمل و نقل در ادمونتون

سیستم حمل و نقل Edmonton با مدیریت Edmonton ، آلبرتا ، خدماتی مانند Light Rail Transit و Bus Bus را ارائه می دهد.

سیستم LRT حدود 18 ایستگاه ، 24 کیلومتر (15 مایل) مسیر را پوشش می دهد و شلوغ ترین سیستم حمل و نقل ریلی سبک در آمریکای شمالی است. کرایه یک پاس حدوداً 3.25 دلار هزینه دارد و فقط برای استفاده در 90 دقیقه بعدی معتبر است.

شبکه اتوبوسرانی در اطراف یک سری ایستگاه های اتوبوس به نام Transit Centers ساخته شده است که در نزدیکی مناطق تجاری مانند مراکز خرید و ایستگاه های مترو واقع شده اند. قیمت کرایه اتوبوس تک گذر مانند LRT است.

هزینه قبض ماهیانه در هر ماه حدود 99 دلار است. تعرفه اصلی برای یک سفر تاکسی که مسافت کوتاهی 8 کیلومتر (5 مایل) را طی می کند حدود 21 دلار هزینه دارد. قیمت بنزین در منطقه 1.05 دلار برای هر لیتر است.

اگرچه ماشین اغلب به عنوان یک گزینه بسیار بهتر مطرح می شود ، اینها 2 وسیله اصلی حمل و نقل در شهر هستند.

هزینه مواد غذایی در ادمونتون

در مقایسه با شهرهای دیگر ، ادمونتون مکان چندان گرانی برای زندگی نیست. برای جیره بندی نیز همین طور است. برای یک خانواده 4 نفره (2 بزرگسال و 2 کودک) ، هزینه ها ممکن است از 400 تا 600 دلار در ماه باشد.

– در واقع چقدر هزینه دارد؟

طبق آمار کانادا ، یک ادمونتونی هر ماه حدود 237.60 دلار برای خرید مواد غذایی هزینه می کند.

یک خانواده متوسط ​​سالانه حدود 3،058 دلار برای صرف غذا در خارج از خانه هزینه می کند و این رقم ماهانه 254 دلار است.

هزینه خدمات کمکی در ادمونتون

گاز و برق: ادمونتون زمستان های یخ زده و یک فصل طولانی برف را تجربه می کند. حتی در تابستان ، شب ها می توانند احساس خنکی  کنند. اوقات در طول زمستان اغلب می تواند  سخت باشد ، با کاهش دما تا -40 درجه سانتیگراد و طوفان های شدید سرد که اغلب ساکنان را مجبور به تخلیه به شهرهای همسایه مانند تورنتو می کند. زمستان های سرد به این معنی است که قبض های آب و برق در زمستان نسبت به تابستان بیشتر است.

برای یک خانه 3 خوابه ، صورتحساب ماهانه گاز و برق می تواند 280 تا 400 دلار در ماه های زمستان و 100 تا 200 دلار در ماه های تابستان باشد. برای بسیاری از کانکس ها ، این قیمت ها و امکانات اغلب در اجاره بها تعلق می گیرد.

آب و فاضلاب: بیشتر واحدهای اجاره ای با در نظر گرفتن مقدار آب و هزینه خدمات اولیه ، صورتحساب به صورت جدول درآمده است. هزینه های اضافی شامل هزینه های فاضلاب و زهکشی است.

معمولاً بسته به میزان مصرف آب ، صورتحساب های ماهیانه بین 70 تا 110 دلار در ماه متغیر هستند.

تلفن ، اینترنت و تلویزیون:

بسته های اینترنت و تلویزیون معمولاً بین 120 تا 180 دلار در ماه است. صورتحساب تلفن ماهانه بین 30 تا 80 دلار است. بسته های تلویزیون اینترنتی جداگانه از حدود 30 دلار در ماه شروع می شود.

Telus بسته های تلویزیونی و اینترنتی را با شروع 105 دلار در ماه در 24 ماه اول ارائه می دهد. پس از آن ، قیمت 130 دلار در ماه است.

 

هزینه بیمه سلامت در ادمونتون:

طبق برنامه بیمه خدمات درمانی Alberta’s ، اقامت دائم به طور رایگان به خدمات پزشکی و مراقبت های بهداشتی دسترسی دارند. برنامه های بیمه خصوصی می تواند از پرداختن مبالغ هنگفتی مانند 100 دلار به ازای هر چیزی به اندازه حداقل چک ، از افراد واجد شرایط AHCIP جلوگیری کند.

اوقات فراغت و هزینه زندگی در ادمونتون

ادمونتون محل زندگی راک معروف است – خواننده اصلی موسیقی Nickleback ، چاد کروگر. از جشنواره های گل و لای گرفته تا گردهمایی های گاوچران ، سالانه میزبان 30 جشنواره است و به عنوان “جشنواره شهر” شناخته می شود. برخی از این موارد عبارتند از: طعم ادمونتون ، جشنواره بیکن ، جشنواره موسیقی راک ادمونتون و موارد دیگر.

یک وعده غذایی 3 دوره ای برای 2 نفر در یک رستوران میان رده می تواند بین 50 تا 90 دلار باشد. عضویت در باشگاه تناسب اندام از 35 دلار در ماه شروع می شود و تا 89 دلار در ماه می رسد.

دره رودخانه ، یک مکان معمول برای گشت و گذار ، 22 برابر پارک مرکزی نیویورک است. پارک ملی جاسپر ، که گمان می رود وحشی ترین پارک کوهستانی است ، حیواناتی مانند خرس های گریزلی ، خرس های سیاه ، کاریبو و مورس است.

پارک ادمونتون ، بزرگترین موزه تاریخ زنده کانادا و مرکز خرید وست ادمونتون ، بزرگترین مرکز خرید آمریکای شمالی با مسافت بیش از 48 بلوک ، در ادمونتون واقع شده است.

بنابراین ، اکنون شما از هزینه زندگی در آلبرتا مطلع هستید ، آیا به دنبال مهاجرت هستید؟

ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید

دریافت ویزای شینگن فوری

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.