english
En

هزینه زندگی در انتاریو کانادا

Rate this post

آیا در مورد هزینه زندگی در انتاریو کانادا فکر می کنید؟

این مقاله اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در مورد هزینه زندگی در انتاریو کانادا بدانید . انتاریو یکی از بزرگترین استانهای کانادا است. اگر به فکر مهاجرت به کانادا هستید ، انتاریو دارای بیشترین سکونت در  کانادا است. اگر قبلاً قصد انتقال به یکی از شهرهای انتاریو را داشتید ، باید در مورد هزینه زندگی در انتاریو ، کانادا بدانید.

مقاله ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید

انتاریو از بهترین و همچنین گران قیمت ترین شهرهای  کانادا مانند اتاوا ، تورنتو ، برلینگتون  است. انتاریو بزرگترین قطب تولیدی کانادا است .  این ایالت  52٪ از تولید ملی را در اختیار دارد. این شهر دارای برخی از شهرهای اقتصادی قدرتمند مانند تورنتو و واترلو است. مشاغل در زمینه هایی مانند علم و فناوری به دلیل مهارت ساخت در انتاریو فراوان و در حال رشد است.

هزینه زندگی در انتاریو کانادا
هزینه زندگی در انتاریو کانادا

در لیست پایین ابتدا بهترین شهرها را برای زندگی در استان انتاریو و سپس متوسط ​​هزینه زندگی در انتاریو کانادا را به شما ارائه خواهیم داد.

بهترین شهرها برای زندگی در استان انتاریو ، کانادا:
اتاوا
تورنتو
اوکویل
برلینگتون
همیلتون

هزینه زندگی در انتاریو ، کانادا:

انتاریو از گرانترین شهرهای کانادا و همچنین جهان است. هزینه زندگی بین شهرهای انتاریو متفاوت است ، زیرا استان انتاریو بسیار بزرگ است. زندگی در شهرهایی مانند تورنتو و اتاوا واقعاً گران و لوکس است. از طرف دیگر شهرهایی مانند سودبری و ویندزور از ارزان ترین مکان ها برای زندگی هستند.

نرخ مالیات استانی در انتاریو 11.5٪ و نرخ مالیات فدرال 15٪ است.

متوسط ​​درآمد مردم آنتاریا در یک سال حدود 52،600 دلار است.  سطح متوسط ​​درآمد با تغییر در هر یک از شهرهای انتاریو و هزینه های زندگی نیز تغییر می کند.

هزینه زندگی در انتاریو کانادا
هزینه زندگی در انتاریو کانادا

1) اجاره و قیمت مسکن

مانند هر شهر دیگر در جهان ، موقعیت بر قیمت اجاره و مسکن در انتاریو کانادا تأثیر می گذارد.

اجاره متوسط ​​در تورنتوی انتاریو برای  آپارتمان یک اتاق خواب حدود 1400 تا 1700 دلار کانادا در هر ماه است ، بسته به اندازه آپارتمان. اما در شهرهایی مانند سودبری و ویندزور که ارزان تر است ، اجاره در حدود 800 تا 1100 دلار CA است. هزینه های متوسط ​​اجاره یک آپارتمان یک خوابه در شهرهای دیگر مانند اوتاوا ، همیلتون ، اوکویل و برلینگتون حدود 900 تا 1400 دلار هزینه دارد.

هزینه آپارتمان های دوخوابه در تورنتو از 2500 تا 3000 دلار است ، در حالی که در اتاوا ممکن است حدود 2000 تا 2500 دلار هزینه داشته باشد. در شهرهایی مانند اوکویل و همیلتون اجاره خانه حدود 1000 تا 1200 دلار هزینه دارد.

قیمت مسکن در تورنتو با حدود 800 تا 1100 دلار برای هر فوت مربع بالاترین قیمت است. در اوتاوا هزینه های مسکن معمولاً حدود 250 تا 500 دلار  است ، در حالی که در شهرهایی مانند همیلتون 300 تا 500 دلار و اوکویل حدود 600 تا 900 دلار  است. هزینه های اجاره بیشترین سهم هزینه های زندگی در انتاریو کانادا را به خود اختصاص داده است.

2) مواد غذایی هزینه زندگی در انتاریو

در تورنتو هزینه های مواد غذایی و آب و برق (قبض تلفن ، قبض اینترنت) برای هر شخص در حدود 500 تا 700 دلار در ماه است. در اوتاوا ، هزینه های مواد غذایی و آب و برق کمی کمتر از تورنتو است ، از 200 تا 300 دلار در ماه. در شهرهای دیگر ، هزینه های مواد غذایی و خدمات معمولاً کمتر از میانگین های بالاتر در تورنتو و اتاوا است.

در اوکویل و همیلتون ، هزینه های مواد غذایی و تسهیلات کمی کمتر با 160 تا 200 دلار در ماه هزینه می شود. واقعیت در مورد برنامه های تلفن همراه در کانادا گران است که برای هر کسی از خارج از کانادا گران است. برنامه های تلفن همراه با پیام های متنی ، تماس های صوتی و داده های تلفن همراه در حدود 40 تا 60 دلار است. تماس های خروجی و تماس های دریافتی هر دو هزینه دارند.

اما ، اگر کمی برنامه های مناسب برای تلفن همراه را مرور کنید ، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. شرکت های تلفنی محلی مانند راجرز ، بل و تلوس از شرکت های مخابراتی پیشرو هستند. Koodo ، Virgin ، Fido ، Mobilicity و Wind برنامه های ارزان تری هستند که می توانید به آنها متوسل شوید.

3) هزینه حمل و نقل

هزینه های حمل و نقل در تورنتو به طور متوسط ​​برای هر نفر 200 تا 250 دلار برای یک ماه است. هزینه تاکسی با تعرفه عادی هر مایل حدود 3.50 تا 4.00 دلار است. و هزینه بنزین در هر گالن 4.44 دلار در اطراف تورنتو است. هزینه بلیط حمل و نقل عمومی برای هر نفر 3 دلار است.

در اوتاوا ، متوسط ​​هزینه های حمل و نقل برای هر نفر در هر ماه 150 تا 200 دلار است. هزینه تاکسی با تعرفه متوسط ​​هر مایل برای هر نفر 2 دلار است. از طرف دیگر ، حمل و نقل عمومی تقریباً به همین 3 دلار 4 دلار نیاز دارد. و هزینه بنزین هر گالن در اتاوا 4.31 دلار هزینه دارد.

در همیلتون ، متوسط ​​هزینه حمل و نقل حدود 150 تا 200 دلار برای هر نفر در ماه. کرایه های مشابه تاکسی با تعرفه استاندارد برای هر مایل ، هزینه هر شخص 3 تا 4 دلار است. هزینه حمل و نقل عمومی در همیلتون برای هر نفر 3 دلار است. هزینه بنزین هر گالن در همیلتون 4.20 دلار است.

و اگر قصد خرید اتومبیل را دارید ،  حداکثر 30000 دلار و حداقل 18000 دلار برای هر اتومبیل بی خطر است. اما این به مدل و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد که مختص هر شهر در انتاریو کانادا است.

متوسط ​​هزینه های کلی حمل و نقل در انتاریو به راحتی حدود 180 دلار برای هر نفر در ماه است.

4) هزینه های سرگرمی و تفریحی

در تورنتو و اتاوا ، دو شهر گران قیمت انتاریو ، یک صندلی تئاتر به طور متوسط ​​برای هر نفر حدود 15 دلار هزینه دارد. اگر قصد عضویت در یک باشگاه تناسب اندام در محل خود را دارید ، ممکن است 50 تا 60 دلار برای هزینه های ماهیانه یک بزرگسال هزینه داشته باشد. در حالی که در شهرهای دیگر مانند اوکویل و همیلتون ، نسبتاً ارزان قیمت 40 تا 50 دلار در ماه برای هر بزرگسال است. صندلی تئاتر سینما نیز نسبتاً ارزان است ، مانند 14 دلار برای هر صندلی در همیلتون و اوکویل.

. اگر نمی خواهید در خانه خود آشپزی کنید و ترجیح می دهید در یک رستوران معمولی و ارزان غذا بیرون غذا بخورید ، هزینه هر نفر حدود 17 تا 20 دلار است. اگر دوست دارید یک قهوه کاپوچینو خوب داشته باشید ، در بعضی از شهرهای گران قیمت که در بالا ذکر کردیم ، باید 4 تا 5 دلار بپردازید. برای یک بسته 20 نخ سیگار حداکثر 15 دلار برای شما هزینه دارد.

اگر به غذای کم هزینه و خوب  احتیاج دارید ، می توانید از محله های چند فرهنگی که غذاهای همه فرهنگ ها و کشورها را برای سرگرمی ارائه می دهند بازدید کنید. در این محله ها ممکن است از سرزمین مادری خود غذا پیدا کنید.

اگر یک فرد خارجی هستید ، به طور کلی درباره رستوران های کانادایی باید یک اطلاعات خصوصی را بدانید . فراموش نکن هزینه های تفریحی در انتاریو از جمله ارزشهای اساسی زندگی در انتاریو کانادا است ، اگر فرد مجرد و جوانی هستید که به شهر نقل مکان می کنید این نیز به هزینه های زندگی در انتاریو کانادا می افزاید.

5) مراقبت از کودکان و آموزش

اگر شما یک خانواده هستید که به همراه همسر و فرزندان خود به انتاریو کانادا نقل مکان می کنید ، ممکن است هزینه تحصیل در انتاریو کانادا را بخواهید. بیشترین هزینه در تورنتو است. مهد کودک در تورنتو برای هر کودک ماهانه 1530 دلار هزینه دارد. در اوتاوا ، پیش دبستانی با 1100 دلار شروع می شود. در شهرهای دیگر مانند اوکویل و همیلتون ، هزینه پیش دبستانی ماهانه 1300 تا 1500 دلار است.

مدارس دولتی در کانادا عمدتا برای دانشجویان ساکن کانادا هزینه ای ندارند ، اما اگر شما یک خارجی باشید ، فرزندان شما برای تحصیل در این مدارس دولتی هزینه می شوند. هزینه مدارس ابتدایی بین المللی  برای هر کودک در سال در انتاریو کانادا می تواند از 9 تا 30 هزار دلار باشد که بیشترین آن در تورنتو با 26000 دلار است.

همچنین تحصیل ممکن است یکی از گرانترین مدارس در انتاریو کانادا باشد و ممکن است قسمت قابل توجهی از هزینه های زندگی شما در انتاریو کانادا را بگیرد.

6) لباس و لوازم جانبی

به طور کلی ، در سراسر کانادا ، مارک های خاص لباس اروپایی مانند H&M ، زارا کمی هزینه بر هستند. اما ، مارک های لباس آمریکایی مانند تامی هیلفیگر ، کالوین کلاین ، گپ ، فسیل ، لویس در مقایسه با مارک های پوشاک اروپایی کمی ارزان ترند.

ممکن است یک جین شلوار جین Levis در تورنتو و اتاوا حدود 60 تا 80 دلار ، یک لباس تابستانی در Zara یا H&M حدود 45 تا 50 دلار ، یک جفت کفش چرمی رسمی با قیمت 130 دلار و کفش های دویدن 100 تا 110 دلار برای شما هزینه داشته باشد. قیمت ها ممکن است به راحتی از محلی به محلی  دیگر متفاوت باشد.

در اوكویل و همیلتون ، همین شلوار جین Levis ممكن است حدود 50 تا 70 دلار برای شما هزینه داشته باشد ، یك لباس تابستانی در Zara یا H&M 40 تا 50 دلار ، یك جفت كفش چرمی 110 دلار و كفش مخصوص دویدن با همان 100 تا 110 دلار.

بیشتر قیمت های ذکر شده در اینجا از سطح متوسط ​​هستند. به یاد داشته باشید که این قیمت ها به راحتی از یک فروشگاه به یک فروشگاه دیگر و حتی یک شهر به شهر دیگر متفاوت هستند. لباس و لوازم جانبی برخی از عوامل مهم هزینه های زندگی در انتاریو کانادا است.

هزینه زندگی در انتاریو کانادا
هزینه زندگی در انتاریو کانادا

چیز هایی برای  یاد آوری هزینه زندگی در انتاریو

خواه دانشجو باشید یا کارآموز یا یک کارمند با خانواده ای که منتظر مهاجرت به انتاریو در کانادا هستند انتاریو استانی است وسیع و از بهترین شهرهای جهان. فراموش نکنید که ا بهترین شهرها مانند تورنتو ، اتاوا ، همیلتون ، اوکویل و برلینگتون نیز برای زندگی گران هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، تورنتو در واقع پرهزینه ترین شهر کانادا برای زندگی است. اما دستمزد در تورنتو نسبت به شهرهای دیگر بهتر است و یک مقصد مرسوم برای استارتاپ ها است. این شهر در راه تبدیل شدن به دره سیلیکون آن است. پیشنهاد ما این است که در تورنتو کار کنید در حالی که می توانید خارج از تورنتو زندگی کنید. به این ترتیب می توانید هزینه های خود را حداکثر تا حد ممکن بهینه کنید.

اتاوا ، پایتخت کانادا ، یکی دیگر از مقاصد مطلوب برای زندگی است. کسانی که از زندگی در پایتخت یک کشور متنفر هستند ،مشاغل موجود در اتاوا به خوبی پرداخت می شود و همچنین هزینه زندگی در مقایسه با تورنتو بهتر است. اتاوا می تواند مقصد بهینه برای همه شهرها باشد.

مقاله ویزای شینگن را مطالعه کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.