english
En

ویزای ازدواج کانادا

Rate this post

ویزای ازدواج کانادا

تصمیم گیری برای ازدواج یک تصمیم هیجان انگیز برای یک زن و شوهر است. با این حال ، ممکن است وقتی شرکا تابعیت یکسانی ندارند مشکلاتی ایجاد  شود. اگر شما و همسرتان تصمیم دارید که می خواهید در کانادا زندگی کنید باید برای دریافت ویزای ازدواج کانادا اقدام کنید ، یک پرونده موفق اسپانسر این اجازه را می دهد تا همسر دارای تابعیت کانادایی یا اقامت دائم بتواند حمایت مالی دیگری را انجام دهد.

در حالی که ، شهروندی کانادا یا دریافت  اقامت دائم کانادا به طور خودکار هنگام ازدواج با یک شهروند کانادایی اتفاق نمی افتد. شما باید مراحل درخواست را طی کنید. این یک تصور غلط رایج است که افرادی که با کانادایی ها ازدواج می کنند به طور خودکار  نوعی تابعیت یا اقامت دریافت می کنند .

 ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید

سوال بسیاری از مراجعه کنندهگان این است   : “آیا می توانم در کانادا زندگی کنم اگر با یک کانادایی ازدواج کنم؟”

خب بله! چندین مرحله برای شروع روند وجود دارد اما به طور معمول جواب مثبت است ، اگر با یک کانادایی ازدواج کنید می توانید در کانادا زندگی کنید.

چه اتفاقی می افتد و چه مراحلی را باید طی کنید بعد از اینکه با یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم ازدواج می کنید؟

اولین قدم درخواست حمایت مالی از همسر است .

ویزای ازدواج کانادا
ویزای ازدواج کانادا

برای اینکه شهروند یا مقیم دائم کانادا به عنوان یک حامی مالی عمل کند   باید:

بیش از 18 سال داشته باشد و بتواند ثبات مالی را ثابت کند. ابتدا باید اسپانسر تأیید شود و سپس همسر می تواند تقاضای اقامت دائم کند. طی این سالها ، چند مورد از تقلب در ازدواج مهاجرتی ، دولت کانادا را وادار کرده است که قوانین سختگیرانه تری را در مورد کلیه موارد حمایت مالی همسر اعمال کند ، حتی اگر این ازدواج های مشروع باشد. بنابراین ، اطمینان از برآورده شدن کلیه الزامات اسناد و مدارک مهم است.

درخواست حمایت مالی همسر در سال 2021 برای کانادا

در صورت ازدواج با یک شهروند کانادایی ، دو روش اصلی برای درخواست کفالت همسر برای کانادا وجود دارد. (با این وجود این مسئله متفاوت از انتقال از کانادا به ایالات متحده است ).

اگر قبلاً از طریق ویزایی مانند اجازه کار یا اجازه تحصیل در کانادا به طور قانونی زندگی می کنید و با یک شهروند کانادایی ازدواج کرده اید ، می توانید در کانادا بمانید در حالیکه درخواست حمایت از همسر در حال پردازش است. از این امر به عنوان حمایت داخلی همسر یاد می شود .

اگر در کانادا زندگی نمی کنید می توانید پس از اخذ ویزای اقامت دائم خود به کانادا بیایید. در این صورت ، در فرایندی تحت عنوان حمایت از همسر خارج از کشور ، در خارج از کانادا حمایت مالی خواهید شد .

ابتدا اسپانسر شما به عنوان همسر قانونی عادی یا شریک زندگی  در کانادا درخواست اسپانسر خواهد کرد. سپس برای اقامت دائم کانادا اقدام خواهید کرد. هنگامی که برای مدت زمان لازم اقامت دائم داشته باشید و کلیه شرایط اقامت را برآورده کنید ، پس از آن می توانید واجد شرایط درخواست تابعیت کانادا شوید.

متأسفانه عشق در موارد کفالت همسر برای اثبات صحت ازدواج کافی نیست و گواهی ازدواج نیز کافی نیست. زوجین باید تمام تلاش خود را بکنند تا به دولت کانادا نشان دهند که ازدواجشان در موارد کفالت همسر قانونی است و این کار بسیار دشوار است و مستندات زیادی را می طلبد.

چگونه حمایت مالی همسر از سایر جریانهای مهاجرت کانادا متفاوت است؟

مهمترین مزیت این است که شما می توانید بدون نیاز به نشان دادن منابع مالی کافی برای مهاجرت به کانادا ، به ویزای اقامت دائم دسترسی پیدا کنید.زیرا پردازش انجام شده وزارت مهاجرت  توسط همسر یا اسپانسر ، مسئولیت ها را بر عهده وی می گذارد .

با انتخاب این روش ، فرد خارجی با توجه به خصوصیات حرفه ای خود طرد نخواهد شد. در این حالت ، هدف دولت صلاحیت یافتن نیست ، بلکه حفظ سازمان خانواده است.

هنگام ثبت نام برای حمایت مالی از همسر و ویزای ازدواج کانادا ، من باید  نگران چه باشم؟

برای دریافت ویزای ازدواج کانادا مشکل اصلی در اثبات قانونی بودن و مشروعیت ازدواج است. اگرچه برای نشان دادن قانونی بودن ازدواج ، ارائه گواهی معتبر ازدواج و زندگی مشترک کافی است ، ارایه برخی از شواهد مانند عکس ها  و فیلم ها نیز لازم است . مشکل واقعی اثبات حقانیت رابطه است ، که برای اثبات این که رابطه با گذشت زمان حفظ می شود ضروری است.

به عنوان یک حامی مالی ، باید از زمانی که همسرتان اقامت دائم دریافت می کند ، به مدت 3 سال از نظر مالی حمایت مالی کنید .

اخذ اقامت دائم کانادا پس از ازدواج چقدر طول می کشد؟

بعد از اینکه با همسرتان ازدواج کردید ، می توانید برای Sponsal Sponsorition که اجازه اقامت دائم در کانادا را می دهد ، اقدام کنید.

هنگامی که بسته درخواست شما به طور کامل به IRCC ارسال شد ، پردازش درخواست حدود 45 روز طول می کشد. اگر یک اشتباه ساده در روند درخواست و مدارک مورد نیاز داشته باشید ، ممکن است بسیار بیشتر طول بکشد ، به همین دلیل مهم است که قبل از اقدام به مشاوره حقوقی مراجعه کنید.

ایا اخیراً با یک شهروند کانادایی یا یک مقیم دائم ازدواج کرده اید و می خواهید به کانادا بروید؟ ما می توانیم کمک کنیم!
امروز با ماهبد پرواز تماس بگیرید . تمام پرونده های ما توسط متخصصان باتجربه و باتجربه مهاجرت که به ماهبد پرواز وابسته هستند رسیدگی می شود.

برای دریافت ویزای شینگن فوری کیلیک کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.