english
En

ویزای همراه کانادا

Rate this post

ویزای همراه کانادا

اتباع خارجی علاقه مند به تحصیل در کانادا که متاهل هستند و یا فرزندان وابسته ای دارند ممکن است مایل باشند در طول دوره تحصیل خود این اعضای خانواده را با خود به کانادا بیاورند میتوانند برای دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کنند. افسران ویزای کانادا درخواست های اجازه تحصیل را که شامل اعضای خانواده همراه است ، در نظر می گیرند ، اما درخواست اجازه تحصیل همراه با  اعضای خانواده در یک درخواست می تواند بر تصمیم افسر ویزا تأثیر بگذارد.

ویزای همراه کانادا به دو طریق قابل اپلای است:

ویزای همراه کاری Open Work Permit یا ویزای همراه توریستی TRV.
فرد همراه کانادا یا همزمان با متقاضی اصلی درخواست میدهد یا پس از دریافت ویزای متقاضی اصلی. 

اگر همسر یا شریک زندگی مشترک و یا فرزندان وابسته شما می خواهند شما را در کانادا همراهی کنند ، به آنها توصیه می شود همزمان با درخواست مجوز تحصیل خود ، برای اجازه کار ، اجازه تحصیل یا ویزای توریستی درخواست دهند.

همراه به چه کسی یا کسانی گفته می شود ؟

شامل همسر و شریک زندگی و فرزندان می باشد

فرزندان

فرزندان زیر ۲۲ سال که ازدواج نکرده باشند فرزندان وابسته شما به حساب می آیند. اگر سن فرزندان بیشتر از ۲۲ سال است ولی به دلیل مشکل فیزیکی یا ذهنی از نظر مالی به شما وابستگی دارند باز هم فرزندان وابسته شمرده می‌شوند.
فرزند Minor در تعریف مهاجرت چیست؟‌
هر فرزندی که به سن قانونی نرسیده باشد به عنوان فرزند minor شناخته می‌شود. سن قانونی در استان های مختلف متفاوت است. در آلبرتا، مانیتوبا، انتاریو، جزیره پرنس ادوارد، کبک و ساسکچوان سن قانونی ۱۸ سالگی محسوب می‌شود. در صورتی که در بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، سرزمین های شمال غربی، نوا اسکوشیا، نوناووت و یوکان، ۱۹ سالگی ملاک سن قانونی در نظر گرفته می‌شود.
همسر شما به صورت همزمان یا پس از این که شما ویزای خودتان را دریافت کردید می‌توانند درخواست ویزای توریستی بدهند. برای این درخواست تاییدیه ویزای دانشجویی شما کفایت می‌کند.

برای دریافت ویزای مولتیپل کانادا کلیک کنید

همسر

در زمان ورود همسر دانشجو به کانادا، آفیسر مرزی تصمیم می‌گیرد که اجازه ماندن در کانادا را تا مدت زمان مشخصی به همسر بدهد. اگر روز روز شما باشد، آفیسر اجازه ماندن را تا پایان استادی پرمیت صادر خواهد کرد. در این حالت مجوز تاییدیه همسر شما ویزیتور رکورد خواهد بود. ویزیتور رکورد تاریخ خروج شما از کانادا را مشخص می‌کند.

با موقعیت ویزیتور همسر شما اجازه تحصیل یا کار در کانادا را ندارد.

ویزای همراه کانادا
ویزای همراه کانادا

درخواست ویزای همراه دانشجو کانادا

از کلیه متقاضیان مجوز تحصیل خواسته می شود بیانیه ای ارائه دهند و در آن توضیح دهند که چرا می خواهند در کانادا تحصیل کنند. متقاضی می تواند از این بخش از برنامه برای توضیح اینکه چرا مایل است همسر و / یا فرزندان خود را به کانادا همراهی کند ، استفاده کند. تصمیم نهایی در مورد تأیید مجوز تحصیل به تشخیص افسر مهاجرت است. لطفا توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که شخص بدون اعضای خانواده خود برای مجوز تحصیل درخواست کند ، اما بعداً یک درخواست اصلاح شده را درخواست می کند که برای اعضای خانواده اجازه عضویت در کانادا را دارد.

با این حال ، اگر متقاضی مراحل صحیح را دنبال نکند ، درخواست اصلاح یک برنامه از این طریق می تواند منجر به سو شود ، از جمله 5 سال ممنوعیت از کانادا. متقاضیان باید منابع مالی کافی را برای تأمین هزینه زندگی خود در سال اول تحصیل خود نشان دهند. کسانی که مایل به همراهی اعضای خانواده خود هستند باید آماده نشان دادن بودجه اضافی برای حمایت از خانواده خود باشند. اگر یک دانشجوی بین المللی توسط همسر و یا فرزندان وابسته خود همراه باشد ، باید از چگونگی تأثیر این مسکن و نیازهای بیمه درمانی وی آگاه باشند.

امکان رد درخواست ویزای همراه کانادا

مجوزهای تحصیل در کانادا اجازه اقامت موقت است ، به این معنی که دارنده مجوز تحصیل باید افسر ویزا را راضی کند که با پایان یافتن اجازه خود ، کانادا را ترک خواهد کرد. در بعضی موارد ، اگر دانشجویی درخواست کند که تمام خانواده خود را با خود به کانادا بیاورد ، افسر ویزا ممکن است شک کند که دانشجو واقعاً قصد ترک کانادا را بعد از برنامه تحصیلی خود ندارد. این می تواند تصمیم افسر ویزا در مورد صدور یا عدم اجازه تحصیل را تحت تأثیر قرار دهد.

تمدید ویزای همراه کانادا

اگر در مدتی که در کانادا هستید قصد تمدید یا تغییر شرایط اقامت خود را داشته باشید، باید درخواست مجزایی را ارائه دهید. مطمئن شوید که تاریخ انقضای مجوز تحصیل خود را کنترل می کنید و حداقل ۳۰ روز قبل از آن تاریخی برای تمدید اقامت خود اقدام کنید.

برای تمدید ویزای همراه باید فردی که ویزای شما به او وابسته است (همسر یا فرزند شما) را کنترل کنید و مطمئن شوید از هر لحاظ مشکلی نداشته باشد. مادامی که فرد اصلی پرونده مشکلی ندارد شما امکان درخواست تمدید ویزای همراه را دارید.

آیا همسر شما میتواند در کانادا کار کند؟

بله، در اکترمواقع همسر شما می تواند در کانادا کار کند. اما همسر شما جهت کار در کانادا باید برای دریافت ورک پرمیت اقدام کند. در بعضی مواقع همسر شما می تواند با دریافت مجوزی تحت عنوان open work permit برای هر کارفرمایی در کانادا کار کند. در بعضی موارد نیز همسر شما باید برای کار در بعضی مشاغل خاص مجوز work permit را برای کارفرمایان خاص دریافت کند.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.