english
En

ویزای پرستاری کانادا

Rate this post

ویزای پرستاری کانادا

آیا در حال حاضر مشغول کار هستید و تجربه پرستاری دارید و همچنین به مهاجرت به کانادا علاقه دارید؟ ما خبرهای شگفت انگیزی برای شما داریم! کانادا به دنبال استخدام بیش از 60،000 نفر در سراسر کشور است که مهارت ها و تجربه های مختلف پرستاری را تا سال 2022 دارندو می تونید از طریق ویزای پرستاری کانادا به این کشور مهاجرت کنید.

شرح شغل ( NOC 3012 )

مهاجرت پرستاران به کانادا برای متقاضیان طبق کد شماره 3012 موجود در لیست طبقه بندی ملی شغلی (NOC)، امکان پذیر است و درخواست های زیادی برای پرستاری در کانادا به اداره مهاجرت این کشور ارسال می شود
شغلی که یک پرستار دارد بسته به نوع پرستاری که آنها از طریق تجربه می خواهند متفاوت باشد. با این حال ، هر پرستار مسئول تعامل با بیماران و مراقبت از آنها از طریق نیازهای جسمی ، فکری و اجتماعی آنها است. بیشتر پرستاران در کانادا از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند ، اقدامات پیچیده ای را انجام می دهند و کارکنان را هدایت و مدیریت می کنند.
میانگین حقوق و دستمزد: 78،546 دلارکانادا (CAD) در سال است.

چندین کد NOC وجود دارد که به پرستار مراجعه می کنند.

NOC 3011 – هماهنگ کننده ها و ناظران پرستاری

NOC 3012 – پرستاران معمولی و پرستاران روانپزشکی

NOC 3124 – پزشکان بهداشت اولیه

NOC 3233 – پرستار مجوز عملی

NOC 3413 – دستیاران پرستار ، نظم دهندگان و همکاران خدمات بیمار

ویزای پرستاری کانادا
ویزای پرستاری کانادا

مدارک مورد نیاز مهاجرت پرستاران به کانادا

مدرک شناسایی: پاسپورت خود و همراهان و2 قطعه عکس جدید 3٫5*4٫5 زمینه سفید و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود.

مدارک تحصیلی مرتبط با رشته پرستاری.

مدرک زبان PTE یا آیلتس.

مدارک مالی که شما را طی مدت اقامتتان در کانادا ساپورت کند.

ارائه مدارک تمکن مالی.

در برخی موارد ممکن است افسر ویزا از شما مدارک معاینه پزشکی بخواهد که ممکن است بیش از 3 ماه به پروسه پرونده شما اضافه کند.

گواهی عدم سوء پیشینه برای شما و اعضای خانواده ای که بالای 18 سال دارند الزامی است.

توضیحات در خصوص تمکن مالی:

لطفا توجه داشته باشید که ارائه اسناد ملکی، تجاری، سهامی، پرینت حساب بانکی والدین ممکن است که شانس دریافت ویزا را افزایش دهد اما با این اسناد شما نمیتوانید شهریه و هزینه های زندگی خود را در کانادا پرداخت کنید. بنابراین این موارد شامل تمکن مالی نخواهد بود

هزینه های ویزای پرستاری کانادا

هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی باید پرداخت گردد که این مبلغ  بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار کانادا می باشد. باقی هزینه ها مانند هزینه های تحصیل و دوره های مورد نیاز در کشور کانادا می باشد که در کالج ها و دانشگاه های مختلف هزینه های متفاوتی وجود دارد و در نهایت هزینه ویزا می باشد که در صورتی که ویزا تحصیلی باشد هزینه ۱۵۰ دلار و برای ویزاهای های کاری ۱۵۵ دلار خواهد بود.

دریافت ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید
در کانادا 4 نوع پرستار وجود دارد:
نوع اول پرستاران RN (پرستاران معمولی): این پرستاران بعد از یک دوره چهار ساله دانشگاهی در کانادا، لیسانس پرستاری دریافت می کنند.

نوع دوم پرستاران RPN یا (پرستاران روانپزشکی): این پرستاران دارای لیسانس پرستاری روانپزشکی و یا مدرک پرستاری عمومی به همراه یک دوره تحصیل در پرستاری روانپزشکی هستند و معمولا در استان های بریتیش کلمبیا، آلبرتا، Saskatchewan و Manitoba تعلیم و آموزش می بینند.

نوع سوم پرستاران LPN هستند: که دارای مجوز پرستار عملی کانادا و یا در حال تعلیم در انتاریو هستند، این افراد یک دوره دو ساله پرستاری را در سطح کالج می گذرانند. که می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت پرستاران باشد. البته باید شانس شما برای تحصیل در کانادا دقیق بررسی شود.

نوع چهارم پرستاران خانگی در کانادا: این نوع از پرستاران در کانادا نیاز به دریافت سرتیفیکیت کانادایی ندارند و میتوانند از کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنند. این برنامه مهاجرتی میتواند منجر به اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم شود.

شرایط پرستار کانادا
برای کار در کانادا به عنوان پرستار ، باید شرایط زیر را داشته باشید:

شما باید اعتبار خود را توسط یک آژانس معتبر ارزیابی کنید
شما باید از طریق نهاد نظارتی پرستاری استان یا سرزمینی که می خواهید در کانادا زندگی و کار کنید ، اقدام کنید
شما باید در انجمن پرستاران کانادا (CAN) یا شورای تنظیم کننده های عملی پرستار کانادا (CCPNR) ثبت نام کنید
شما باید در آزمون  پرستار کانادایی (CRNE) یا آزمون ثبت نام پرستار عملی کانادا (CPNRE) را شرکت کنید. این آزمون فقط در کانادا قابل قبول  است.

مهاجرت گام به گام به کانادا برای  پرستاری

یک وکیل مهاجرت استخدام کنید – اسناد و مدارک و الزامات زیادی برای کسانی که به دنبال کار و زندگی در کانادا هستند وجود دارد ، حتی اگر به دنبال تجربه پرستاری هستید ، مدارک و مستندات بیشتری وجود دارد. یک وکیل مهاجرت به شما کمک می کند تا این اسناد و مدارک را تنظیم کنید تا بهترین مسیر را برای مهاجرت کانادا پیدا کنید
باید بدانید که می خواهید در کدام استان اقامت داشته باشید – بسته به اینکه در کدام استان می خواهید نقل مکان کنید ، شرایط مورد نیاز برای  شغل پرستاری در کانادا را تعیین می کند.
اخذ مجوز پزشکی – بسته به اینکه در کدام استان تصمیم به زندگی  داشته باشید ، لازم است برای انجام پرستاری به نهاد نظارتی پرستاری استان مراجعه کنید.

گزینه های ویزا برای پرستاران خارجی که به کانادا مهاجرت می کنند:

از آنجا که پرستاران در حال حاضر در کانادا بسیار مورد تقاضا هستند ، روشهای زیادی برای مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار وجود دارد. در اینجا برخی از محبوب ترین روش های انجام این کار وجود دارد:

اکسپرس اینتری
برنامه اکسپرس اینتری کانادا جهت کارگران ماهری است که مایل به انتقال به کانادا هستند. برای واجد شرایط بودن در این برنامه ، شغل شما باید در سطح مهارت های 0 ، A یا B گروه بندی شود. این بدان معنی است که کلیه پرستاران به جز دستیاران پرستاران ، نظم دهندگان و همکاران خدمات بیمار واجد شرایط درخواست اقامت دائم در کانادا از طریق برنامه کارگر ماهر فدرال هستند  (سیستم Express Entry).

برنامه نامزدهای استانی
این برنامه به شما امکان می دهد در صورت کارگری ماهر یا نیمه ماهر و داشتن پیشنهاد شغلی معتبر که در استان یا سرزمین خاصی مورد نیاز است ، به کانادا مهاجرت کنید. هر استان یا سرزمین دارای PNP خاص خود با لیست های شغلی متقاضی است که برای تأمین نیازهای فردی بازار کار خود طراحی شده است. این مستلزم آن است که شما یک ابراز علاقه برای ارسال مجدد به منطقه مربوطه ارسال کنید.

آیا به مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار علاقه دارید؟
مهاجرت به کانادا یک روند کاملاً ساده نیست. این قوانین تا حدودی پیچیده است و به همین دلیل کمک می کند تا با یک متخصص مهاجرت همکاری کنید تا به شما کمک کند.

در این صورت ، امروز با ما تماس بگیرید . تمام پرونده های ما توسط متخصصان باتجربه  مهاجرت که به ماهبد پرواز وابسته هستند رسیدگی می شود.

ویزای شینگن فوری بدون ضمانت

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.