english
En

ویزای پزشکی کانادا

Rate this post

ویزای پزشکی کانادا

آیا در حال حاضربه عنوان پزشک مشغول کار هستید و همچنین علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستید؟ ما خبرهای شگفت انگیزی برای شما داریم! کانادا پزشکان را به عنوان کارگران بسیار ماهر در نظر می گیرد که افراد را برای بسیاری از برنامه های کانادایی مانند Express Entry و برنامه های نامزد استانی واجد شرایط می دانند.

ویزای مولتیپل کانادا را کلیک کنید

ویزای مهاجرت کانادا
این ویزا که به نام گرین کارت کانادا شناخته می شود از طریق گزینه های مختلفی قابل دریافت است.

برنامه نامزدی استانی
ویزای تجاری یا سرمایه گذاری
ویزا کارگر ماهر
کلاس تجربه کانادایی
حمایت مالی خانواده
هر ویزا شرایط خاص خود را دارد که به یک مهاجر از کشور دیگری اجازه می دهد واجد شرایط آن شود. انتخاب واضح برای هر پزشکی که قصد ورود به کانادا را دارد ، ویزای مهارت ماهر است. اگر داوطلب پزشک قبلاً پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی در زمینه بهداشت داشته باشد ، می توان به این روند کمک کرد و با ویزای پزشکی کانادا وارد این کشور شود.

ویزای پزشکی کانادا
ویزای پزشکی کانادا

مشاغل اولویت دار
دولت کانادا همچنین لیست مشاغل با اولویت بالا را در نظر گرفته است که مهارت های موجود در سطح کشور با کمبود روبرو است. پزشکان متخصص ، پزشکان عمومی و پزشکان خانواده بخشی از این لیست هستند. این امر مهاجرت پزشکان ماهر به کانادا را آسان می کند . شرط اساسی ویزا برای افرادی که می خواهند به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کنند ، داشتن مدرک تحصیلی پزشکی مجاز به همراه یک یا چند سال سابقه کار است.

پزشکان همچنین باید معاینه صحیح شورای پزشکی کانادا را گذرانده و مجوزهای بیشتری را از مقامات استانی دریافت کنند. داوطلبانی که به این ویزا ها احتیاج دارند باید تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه را ثابت کنند.

روند درخواست و اعتبارسنجی برای ویزای پزشکی کانادا
هنگامی که فردی می خواهد به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کند ، باید درک کند که روند اعتبارسنجی راهی برای تأمین استانداردهای لازم بهداشت و ایمنی عمومی است. آزمون ارزیابی انجام شده توسط شورای پزشکی کانادا برای تعیین دانش پزشکی داوطلب در مقایسه با استاندارد هایی است که پزشکان کانادایی باید بدست آورند.

همچنین ضروری است که صلاحیت اصلی نامزد ویزا دارای مدرکی باشد که   در فهرست آموزش پزشکی بین المللی یا در سازمان بهداشت جهانی لیست هستند،. پزشکان علاوه بر قبولی در امتحان انجام شده توسط MCC ، قبل از اینکه بتوانند حرفه خود را شروع کنند ، نیاز به آموزش بیشتر در دانشگاه های کانادا نیز دارند. این نیاز از استان به استان دیگر متفاوت است.

الزامات ویزای پرشکی کانادا

برای کار در کانادا به عنوان پزشک برای صلاحیت ویزای کار چندین شرایط وجود دارد. برای اینکه بتوانید به عنوان پزشک در کانادا مهاجرت کنید و به عنوان پزشک در کانادا کار کنید ، باید از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شوید ، آزمون پزشکی را پشت سر بگذارید و چندین مورد دیگر را نیز بگذرانید. در زیر نحوه مهاجرت به عنوان پزشک به کانادا را مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

مهاجرت گام به گام پزشکان به کانادا
یک وکیل مهاجرت استخدام کنید – اسناد و مدارک و الزامات زیادی برای افرادی که قصد کار و زندگی در کانادا را دارند وجود دارد. یک وکیل مهاجرت به شما کمک می کند تا این اسناد و مدارک را تنظیم کنید تا بهترین مسیر را برای مهاجرت کانادا پیدا کنید.
دریابید که می خواهید در کدام استان اقامت داشته باشید – بسته به اینکه در کدام استان می خواهید به آنجا منتقل شوید ، شرایط مورد نیاز برای کار در کانادا را تعیین می کند.
دارای مدرک پزشکی تأیید شده از دانشگاهی که در فهرست جهانی پزشکی دانشکده ذکر شده باشد.
برای لیسانس شورای پزشکی کانادا درخواست دهید و صلاحیت خود را بدست آورید.
حداقل 12 ماه آموزش پزشکی بالینی پس از فارغ التحصیلی را بگذرانید.
یک گواهینامه رسمی دریافت کنید.
گزینه های ویزا برای پزشکان متولد خارجی که به کانادا مهاجرت می کنند
از آنجا که پزشکان در حال حاضر در کانادا بسیار مورد تقاضا هستند ، روشهای زیادی برای مهاجرت به کانادا به عنوان پزشک وجود دارد.

سایر عوامل مهم مهاجرت با ویزای پزشکی کانادا

افرادی که می خواهند به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کنند ، در صورت اثبات مهارت خود در زبان انگلیسی یا فرانسه ، دو زبانی که در مناطق مختلف کانادا معمولاً صحبت می کنند ،مهارت شغلی خود را به طور قابل توجهی افزایش می دهند. چنین مهارتی برای هرگونه تأیید مجدد پزشکی لازم است.

اغلب اتفاق می افتد که افراد مسلط به زبان هستند  اما  اثبات آن دشوار است ، زیرا آنها هنوز با ظرایف جزئی زبان که در کانادا صحبت می شود آشنا نیستند. با این وجود ، اگر به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت می کنید ، مهارت های زبانی اضافی می تواند بسیار ارزشمند باشد.

آیا شما علاقه مند هستید که به عنوان پزشک در سال 2021 به کانادا مهاجرت کنید؟
در این صورت ، امروز با ما تماس بگیرید . تمام پرونده های ما توسط متخصصان باتجربه و باتجربه مهاجرت که به ماهبدپرواز وابسته هستند رسیدگی می شود. این متخصصان متشکل از وکلا یی هستند که از بالاترین استانداردهای خدمات مشتری پیروی می کنند.

ویزای شینگن فوری بدون ضمانت را مطالعه کنید

 

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.