english
En

ویزای کار در تعطیلات کانادا

Rate this post

آیا به اخذ ویزای مولتیپل کانادا و کار در کشور کانادا در زمان تعطیلات علاقه دارید؟ خب در این صورت شما باید نوع خاصی از ویزای کاری کانادا را تهیه کنید که به آن ویزای کار در تعطیلات کانادا می گویند. ویزای کار در تعطیلات کانادا نوعی ویزای مولتپیل کانادا است که به شما اجازه می دهد به عنوان یک فرد خارجی در مدت تعطیلات در کشور کانادا کار کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ویزای کانادا، با ما همراه باشید.

 

ویزای کار در تعطیلات کانادا چیست؟

ویزای کار در تعطیلات کانادا به جوانان بیش از 30 کشور اجازه کار موقت می دهد تا بتوانند به طور قانونی در کانادا زندگی کنند و کار پیدا کنند. این مجوزها بسته به کشورِ شما حداقل 12 و حداکثر 24 ماه اعتبار دارند.

داوطلبان اخذ این ویزای مولتیپل کانادا ابتدا باید یک نمایه ایجاد کنند که مقامات کانادایی را از تمایل آنها برای دریافت این ویزای کاری کانادا مطلع می کند. در صورتی که با درخواست شما موافقت شود؛ دعوتنامه ای برای تکمیل رسمی درخواست خود برای ویزای کار دریافت خواهید کرد. اما برای این که با درخواست شما در این زمینه موافقت شود؛ شما باید واجد شرایط خاصی باشید.

 

ویزای کار در تعطیلات کانادا

 

بیشتر بخوانید: ویزای والدین کانادا

 

نحوه دریافت این ویزای کاری کانادا چگونه است؟

در صورتی که شما هم به دنبال اخذ ویزای کار در تعطیلات کانادا هستید؛ می توانید در وب سایت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) یک نمایه ایجاد کنید. انتخاب افراد در فواصل زمانی منظم انجام می‌شود و نامزدها طی یک قرعه کشی به‌طور تصادفی برای دریافت دعوتنامه برای درخواست ویزای کار انتخاب می‌شوند. این به این معناست که شما می توانید در هر زمان در کشور خود، یک نمایه ایجاد کنید و برای دریافت این ویزای کاری کانادا نامزد شوید.

با این حال، بهترین گزینه این است که هر چه زودتر برای ویزای کاری در کانادا کاندید شوید، زیرا IEC بسیار محبوب است. هرچه زودتر نامزد شوید شانس بیشتری خواهید داشت؛ چرا که این شما را در معرض تعداد بیشتری از این قرعه کشی ها قرار می دهد.

IRCCمتعهد شده است که حداقل پنج روز قبل از دور نهایی دعوت‌نامه‌های هر کشور و دسته‌ای، به نامزدهای مربوطه اطلاع رسانی کند. در ادامه به نحوه کاندید شدن و دریافت دعوتنامه برای درخواست ویزای کار در تعطیلات  IEC در کانادا می پردازیم.

 

شرایط درخواست اخذ ویزای کار در تعطیلات چیست؟

برای این که واجد شرایط درخواست برای اخذ این ویزای کاری در کانادا باشید؛ شما باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • شهروند (دارنده گذرنامه) یکی از 35 کشوری باشید که “قرارداد دوجانبه کار جوانان” با کانادا دارند. به عبارت دیگر، یکی از کشورهای شرکت کننده در برنامه کار بین المللی کانادا باشید.
  • پاسپورت معتبر برای مدت اقامت خود در کانادا داشته باشید (ویزای کار صادر شده برای شما هیچوقت بیشتر از مدت اعتبار پاسپورت نخواهد بود).
  • در زمان درخواست برای این  ویزای کانادا سن شما باید بین 18 تا 30 یا 35 سال باشد. محدودیت سنی بالا بستگی به کشور تابعیت متقاضی دارد، همانطور که در لیست کشور کانادا برای کار بین المللی ذکر شده است.
  • حداقل معادل 2500 دلار کانادا در هنگام فرود برای کمک به پوشش هزینه های اولیه داشته باشید.
  • قادر به گرفتن بیمه درمانی برای تمام مدت ویزای کاری خود در کانادا باشید (شرکت کنندگان ممکن است مجبور باشند مدرک این بیمه را در نقطه ورود به کانادا ارائه دهند).
  • پذیرش کانادا را داشته باشید.
  • قبل از حرکت، یک بلیط رفت و برگشت یا منابع مالی برای خرید بلیط خروج برای پایان اقامت مجاز خود در کانادا داشته باشید.
  • قادر به پرداخت هزینه های لازم باشید.

 

پیش از این که برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا یا اخذ ویزای شینگن فوری اقدام کنید؛ حتما از راهنمایی های مشاوران آژانس مسافرتی ماهبدپرواز که سابقه درخشانی در زمینه ارائه انواع و اقسام خدمات مهاجرتی دارند؛ استفاده کنید.

 

چگونه باید برای اخذ ویزای کار در تعطیلات کاندید شد؟

برای اخذ این ویزای مولتیپل کانادا شما باید این مراحل را طی کنید:

  • نمایه IEC خود را بسازید.
  • نمایه خود را ارسال کنید و گزینه (های) IEC مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از کاندیداها فقط برای یک گزینه واجد شرایط هستند، در حالی که برخی ممکن است واجد شرایط گزینه های بیشتر باشند.
  • در این مرحله، باید برای انتخاب شدن صبر کنید. زیرا برای ادامه فرآیند باید یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) دریافت کنید. برای اطلاع از آخرین خبرها در مورد نحوه افزایش شانس خود برای انتخاب شدن، با مشاوران مهاجرتی ما در مجموعه ماهبد پرواز در ارتباط باشید.
  • زمانی که دعوت نامه  ITA دریافت کنید، به مدت10 روز فرصت دارید درخواست خود را برای ویزای کاری در کانادا شروع کنید یا دعوت را رد کنید.

 

روش درخواست ویزای کار پس از دریافت دعوت نامه

پس از فشار دادن دکمه “شروع درخواست” برای پذیرش رسمی ITA، 20 روز فرصت دارید تا درخواست ویزای کار در تعطیلات کانادا خود را ارسال کنید و هزینه های مربوطه را پرداخت کنید.

در دسته‌های IEC Young Professional و International Co-op، کارفرمای شما باید قبل از انقضای 20 روز، هزینه 230 دلار کانادا برای رعایت کارفرما را از طریق پورتال کارفرما بپردازد. آنها باید شماره Offer of Employment را برای شما ارسال کنند تا بتوانید آن را در درخواست خود وارد کنید.

تمام مدارک (مانند پلیس یا گواهی های پزشکی) درخواست شده توسط IRCC را جمع آوری و بارگذاری کنید. اگر این مدارک را ندارید، می‌توانید مدرکی مبنی بر درخواست گواهی پلیس یا معاینه پزشکی بارگذاری کنید.

هزینه های مربوطه را بپردازید. برای دریافت این ویزای کاری در کانادا، پرداخت هزینه مشارکت 150 دلار کانادا و هزینه دارنده مجوز کار آزاد 100 دلار کانادا ضروری است.

IRCC درخواست شما را ارزیابی خواهد کرد و ممکن است مدارک بیشتری درخواست کند.

اگر درخواست شما برای اخذ ویزا موفقیت آمیز باشد، یک معرفی نامه (LOI) به حساب شما ارسال می شود. شما باید این معرفی نامه را در سفر به کانادا با خود بیاورید زیرا باید آن را به یک افسر مهاجرت در بندر ورودی (POE) مانند فرودگاه یا گذرگاه مرزی ارائه دهید. در این مرحله است که ویزای کار به شما ارائه می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک مورد نیاز برای ورود خود به کانادا را به همراه داشته باشید.

برای اطلاع از مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن فوری یا ویزای مولتیپل کانادا، می توانید از ماهبدپرواز کمک بگیرید.

 

سخن پایانی

آژانس مسافرتی ماهبد پرواز، با تجربه ی بالا در صنعت گردشگری، به شما در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا اعم از ویزای مسافرتی، سوپر ویزا کانادا، ویزای اقامت دائم کانادا و… کمک می کند. در صورتی که برای اخذ ویزای شینگن فوری نیاز به کمک دارید یا در مورد مدارک ویزای شینگن سوالی دارید، با مشاوران ما در ماهبد پرواز در ارتباط باشید.

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.