english
En

ویزای کار پرستاری در کانادا

Rate this post

ویزای کار پرستاری در کانادا

نحوه درخواست ویزای کار در کانادا به عنوان پرستار

به دلایل زیادی کار در کانادا یک انتخاب محبوب در بین پرستاران است. مزایای شگفت انگیز کار ، حقوق جذاب ، فرصت های شغلی و البته شانس دریافت اقامت دائم کانادا , بنابراین ویزای کار پرستاری در کانادا یه موقعیت عالی به همراه دارد

از آنجا که COVID-19 همچنان به عنوان یک نگرانی عمده در سطح جهانی مطرح است ، کانادا به تعداد بیشتری از کارمندان خدمات بهداشتی و درمانی احتیاج دارد ، به طوری که کانادا اخیراً اعلام کرده است که 6 برنامه جدید مهاجرت را برای کمک به کارکنان بهداشتی و درمانی باتجربه در یافتن راهی برای اقامت دائم در این کشور آغاز کرده است.

دولت کانادا90،000 درخواست از مراقبت های بهداشتی و کارگران ضروری با سابقه کار و همچنین فارغ التحصیلان بین المللی از موسسات کانادایی تحت سه برنامه و همچنین تعداد نامحدودی از متقاضیان فرانسوی زبان و دوزبانه را می پذیرد.

این مقاله فرآیند درخواست نحوه درخواست ویزای کار در کانادا را به عنوان پرستار و همچنین برخی از مزایای زیادی را که هنگام انتخاب کانادا به عنوان خانه جدید در انتظار شما است ، به شما ارائه می دهد.

نحوه درخواست ویزای کار پرستاری در کانادا

پرستاری همچنان یکی از پر تقاضا ترین مشاغل در کانادا است. چشم انداز شغل در سه سال آینده مطابق JobBank نسبتاً خوب و با حدود 191،100 فرصت شغلی در 10 سال آینده مطابقت دارد.

با این چشم انداز شغلی مثبت بیش از پیش ، اجازه دهید نگاهی به نحوه درخواست ویزای کار پرستار در کانادا به عنوان پرستار بیندازیم.

مراحل درخواست ویزای کار پرستاری در کانادا

مرحله 1. آیا شما واجد شرایط هستید؟
این شاید مهمترین قسمت درخواست ویزای کار کانادای شما باشد. دانستن اینکه برای کدام ویزا و برنامه ها شرایط لازم را دارید بهترین نقطه شروع است.

با این وجود ، مهم نیست که برای کدام ویزا اقدام کنید ، باید شرایط زیر را داشته باشید:

شرایط واجد شرایط بودن برای همه متقاضیان:

به  افسرمهاجرت ثابت کنید که با پایان یافتن اجازه کار خود کانادا را ترک خواهید کرد.
نشان دهید که پول کافی برای مراقبت از خود و اعضای خانواده خود در طول اقامت در کانادا و بازگشت به خانه دارید.
از قانون پیروی کنید و سابقه فعالیت مجرمانه ندارید .
خطری برای امنیت کانادا نباشید.
در صورت نیاز از سلامت کافی برخوردار باشید و معاینه پزشکی داشته باشید.
برنامه ای برای کار در کارفرمایان ذکر شده با وضعیت “غیر واجد شرایط” در لیست کارفرمایانی که نتوانسته اند شرایط را رعایت کنند ، ندارد.

ویزای کار پرستاری در کانادا
ویزای کار پرستاری در کانادا

مرحله 2. مقصد خود را عاقلانه انتخاب کنید
بسیاری از متقاضیان اطلاع ندارند که استان یا سرزمینی که برای سکونت انتخاب می کنند می تواند تأثیر مهمی در احتمال یافتن کار در کانادا و غیرمستقیم در شانس اخذ اقامت دائم کانادا داشته باشد.

به عنوان مثال ، پرستاران به ویژه در استانهایی مانند بریتیش کلمبیا ، نوا اسکوشیا ، نیوبرانزویک و همچنین نیوفاندلند و لابرادور مورد تقاضا هستند زیرا آنها برنامه های مهاجرتی خاصی را برای مقابله با شکاف فعلی کار که کانادا تجربه کرده است دارند.

هر استان نیازهای خاص نیروی کار ویژه اقتصاد خود را دارد.

بریتیش کلمبیا
برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا اقامت دائم کانادا را به پرستاران واجد شرایط ثبت نام شده و روانپزشکی با پیشنهاد شغلی در استان از طریق جریان حرفه ای بهداشت و درمان ارائه می دهد.

نیوبرانزویک
برنامه نامزدهای استانی نیوبرانزویک اقامت دائم کانادا را به پرستاران عملی واجد شرایط ثبت نام و دارای مجوز دارای پیشنهادات شغلی در استان از طریق جریان کارگر ماهر ارائه می دهد.

نیوفاندلند و لابرادور
نیوفاندلند و لابرادور PNP اقامت دائم کانادا را به پرستاران دارای مجوز و همچنین پزشکان پرستار تحت جریان مهارتهای اولویت در تقاضا ارائه می دهد.

نوا اسکوشیا
Nova Scotia PNP اقامت دائم کانادا را به پرستاران عملی واجد شرایط ثبت نام و دارای مجوز تحت جریان Nova Scotia Demand Express Entry ارائه می دهد در حالی که دستیاران پرستار می توانند از طریق جریان مشاغل در تقاضا برای اقامت دائم اقدام کنند.

اگر در انتظار تأیید اقامت دائم خود هستید و باید زودتر کار خود را در کانادا آغاز کنید ، باید برای ویزای کار موقت کانادا اقدام کنید.

بهتر است دریافت ویزای مولتیپل کانادا را مطالعه کنید

مهم
اگر قصد دارید به عنوان یک پرستار ثبت نام شده برای کار در هر یک از استان ها یا سرزمین های زیر اقدام کنید ، باید در هیئت نظارت منطقه ای ثبت نام کنید:

آلبرتا ؛
بریتیش کلمبیا ؛
مانیتوبا ؛ و
ساسکاچوان .
اما اگر از طریق یکی از این برنامه ها شرایط اقامت دائم را نداشته باشید ، چه می کنید؟

مرحله 3. برای کار در کانادا اقدام کنید
بهترین مرحله بعدی این است که به عنوان پرستار در کانادا کار پیدا کنید. شما قادر خواهید بود فرصت های شغلی مختلفی را در وب سایت کانادایی شغل ، JobBank و همچنین سایت های مختلف دیگر مانند Indeed ، Workopolis یا Monster پیدا کنید.

هنگامی که پیشنهاد کاری دارید ، باید مجوز کار مخصوص کارفرما را درخواست کنید.

مرحله 4. اسناد پشتیبانی خود را جمع آوری کنید
اکنون که دانستید کدام برنامه یا ویزا را واجد شرایط هستید و مراحل درخواست را شروع کرده اید ، زمان آن فرا رسیده است که آماده سازی مرحله بعدی را شروع کنید. هنگام رسیدگی به درخواست ویزا ، مهاجرت ، پناهندگان و تابعیت کانادا (IRCC) ممکن است برخی مدارک پشتیبانی را برای اثبات معتبر بودن اطلاعات ارائه شده در درخواست شما درخواست کند.

نکته برتر: هنگام جمع آوری ,اسناد پشتیبانی خود را با اسنادی شروع کنید که بیشترین زمان انتظار را دارند و تاریخ انقضا ندارند و اسنادی را که تاریخ انقضا دارند آخر بگذارید.

به یاد داشته باشید ، مدارک شما باید به دو زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه شود. اگر به زبان دیگری باشد ، لازم است توسط مترجم رسمی ترجمه شود.

مرحله 5. درخواست خود را ارسال کنید
اکنون که هر آنچه برای تکمیل برنامه خود نیاز دارید را دارید ، می توانید برای تکمیل و ارسال درخواست خود آماده شوید. توصیه می شود برای کاهش زمان پردازش ، درخواست خود را بصورت آنلاین ارسال کنید.

مطمئن شوید که برای بارگذاری اسناد پشتیبان خود و همچنین کارت اعتباری معتبر یا کارت نقدی برای پرداخت هزینه درخواست ویزای کار خود که در حال حاضر 155 دلار هزینه دارد ، به اسکنر یا دوربین دسترسی دارید.

پرستاران چه مزایایی در کانادا می گیرند؟
کانادا برای متخصصان مراقبت های بهداشتی خود ارزش قائل است و این را نشان می دهد. در اینجا برخی از مزایای خارق العاده کار  که شما و خانواده خود می توانید هنگام مهاجرت به عنوان پرستار به کانادا در سال 2021 منتظر آن باشید را بیان میکنیم.

مراقبت های بهداشتی گسترده مانند نسخه دارو، بینایی سنجی ، دندانپزشکی.
بستری در بیمارستان نیمه خصوصی
بیمه عمر؛
بیمه فوت و  تصادف؛
مزایای ناتوانی کوتاه مدت و بلند مدت
طرح بازنشستگی؛
برنامه های سلامتی  ؛
خدمات مشاوره ای
تعطیلات و مرخصی پرداخت شده
آماده برداشتن گام بعدی به سمت حرفه ای جدید در کانادا هستید؟

اگر شما علاقه مند به درخواست ویزای کار در کانادا به عنوان پرستار هستید و مطمئن نیستید که واجد شرایط هستید یا می ترسید که احتمال موفقیت در یک درخواست موفقیت آمیز را به خطر بیندازید ، بهترین گزین هدریافت خدمات متخصصان مهاجرت برای کمک به شما است

برای دریافت ویزای شینگن فوری اقدام کنید

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.