english
En

جاذبه گردشگری کوه های راکی ​​کانادا

Rate this post

بهترین مکان برای دیدن در کوه های راکی ​​کانادا

کوه های راکی ​​کانادا به دلیل کوه های پوشیده از برف ، دریاچه های فیروزه ای ، آبشارهای شلوغ ، یخچال های طبیعی ، حیات وحش و دسترسی آسان به بسیاری از عجایب و جاذبه های طبیعی ، مقصدی بسیار محبوب است.

تقریباً دیدن همه اینها در طول زندگی غیرممکن است. خبر خوب این است که ما در این پست نکات برجسته ای را که هر برنامه سفر راکی کانادا باید شامل آن باشد ، پوشش داده ایم . تمام مناظر زیبا و زیبا در استان آلبرتا و بریتیش کلمبیا واقع شده اند.

کوه های راکی کانادا
کوه های راکی کانادا

بیشتر بازدید کنندگان سفر خود را در کلگری ، نزدیکترین فرودگاه بین المللی به بانف آغاز می کنند ، از پارک ملی بانف دیدن می کنند ، سپس از جاده دیدنی Icefields Parkway  به پارک ملی جاسپر می رسند و همچنین پارک ملی یوهو را کشف می کنند. همه این پارک های ملی همسایه هایی هستند که از طریق بزرگراه به هم متصل شده اند و بنابراین بازدید از آنها بسیار آسان است. برای تمام مکان های ذکر شده ، طول ایده آل سفر شما 10 روز یا دو هفته خواهد بود. آماده باشید تا کاملا مسحور زیبایی های کوههای راکی ​​کانادا شوید.

دریافت ویزای مولتیپل کانادا

1. کوه های راکی ​​کانادا  – بنف

نهفته در قلب پارک ملی بنف ، شهر بانف اغلب پایگاه سفرهای راکی ​​است. این مکان توسط قله های کوه احاطه شده است و سفرهای زیادی را برای سرگرمی شما ارائه می دهد. اینها توصیه های ما هنگام مراجعه به بانف است:
در امتداد رودخانه Bow قدم بزنید – بانف معمولاً در طول تابستان بسیار شلوغ  است اما قدم زدن در امتداد رودخانه و تماشای حیات وحش جایی است که آرامش و سکوت را می یابید.
کوه گوگرد – یکی از محبوب ترین جاذبه های بنف ، و از نظر من گران ترین نیز است.  گزینه دیگر پیاده روی در کوه گوگرد (5.5 کیلومتر یک طرفه) است.
چشمه های آب گرم فوقانی – برخی از مردم دوست دارند به دریاچه های یخ زده بپرند و برخی چشمه های آب گرم را ترجیح می دهند. به خصوص اگر در زمستان از راکی ​​ها دیدن کنید ، استراحت در چشمه های آب گرم با منظره ای از کوهستان شگفت انگیز است.
دریاچه های ورمیلیون – درست در خارج از شهر ، دریاچه های ورمیلیون با قدم زدن در امتداد رودخانه Bow به راحتی قابل دسترسی هستند. یکی از این دریاچه ها دارای یک عرشه چوبی است که مکانی ایده آل برای پیک نیک طلوع آفتاب و تماشای بیدار شدن کوه ها است. همچنین می توانید در نزدیکی مرکز شهر Banff یک کانو اجاره کرده و با کانو به Vermilion Lakes برسید.

2. کوه های راکی ​​کانادا  – دریاچه مینوانکا

دریاچه مینوانکا یک مکان محبوب برای علاقه مندان به طبیعت و یک سفر یک روزه عالی از بنف است زیرا تنها 20 دقیقه با ماشین از بنف فاصله دارد. در تابستان ، از یک اتوبوس رفت و آمد از بنف استفاده کنید ، پارکینگ به سرعت پر می شود. می توانید در امتداد دومین دریاچه طولانی Rockies کانادا به یک قایق تفریحی بروید ، یک کانو اجاره کنید ، در امتداد ساحل دوچرخه سواری کنید یا با پیاده روی  Aylmer Lookout بروید تا منظره را ببینید.

با توجه به اینکه دریاچه مینوانکا یکی از زیستگاههای مهم خرس گریزلی است ، از 10 ژوئیه تا 15 سپتامبر هر سال محدودیت فصلی وجود دارد که مجاز به دوچرخه سواری نیست و فقط در یک گروه  4 نفره یا بیشتر کوهپیمایی نمی کند.

3.کوه های راکی ​​کانادا  – دریاچه مورین

بدون شک زیباترین دریاچه راکی ​​دریاچه موراین است. واقع در دره ده قله ، رنگ فیروزه ای روشن دریاچه مورین واقعاً واقعی است. می توانید یک کانو را در ساحل اجاره کنید یا یکی از مسیرهای پیاده روی در منطقه را برای تماشای منظره متفاوت از دریاچه مورین (Moraine Lake) امتحان کنید.

جاده دریاچه مورین که به دریاچه منتهی می شود هر فصل در 15 اکتبر تا پایان ماه مه بسته است. از منطقه بهمن عبور می کند و بازدید از آن در زمستان ایمن نیست. در تابستان ، پارکینگ کوچک فوق العاده سریع و خیلی زود صبح پر می شود. پارک های کانادا اکنون سرویس شاتل را از نزدیکی دریاچه لوئیز یا پارکینگ سرریز در امتداد بزرگراه ترانس کانادا ترتیب داده است. بلیط های اتوبوس نیز به سرعت به فروش می رسند ، حتما صبح زود به آنها مراجعه کنید.

نیازی به گفتن نیست که به دلیل افزایش تعداد بازدیدکنندگان در هر سال ، رسیدن به دریاچه موراین کار سختی است اما اغلب اوقات برجسته ترین سفر بسیاری از مسافران است.

4. دریاچه لوئیز

دریاچه دیگری که روی هر کارت پستال کانادا مشاهده می کنید دریاچه لوئیز است. یخچال ویکتوریا  یکی از مکانهای پر بازدید در کل کانادا است. در حالی که می توانید در تابستان یک کانو اجاره کنید و در اطراف دریاچه شناور شوید ، دریاچه یخ زده در زمستان به یک زمین اسکیت تبدیل می شود. یک تکه یخ کوچک در طول زمستان درست می شود و یک تجربه واقعاً کانادایی را تجربه می کند. اگر تصمیم دارید در زمستان از آن بازدید کنید ، جشنواره سالانه ی یخ سحر و جادو با مجسمه های یخی و قلعه یخی را فراموش نکنید.

دریاچه لوئیز فقط یک مکان عکاسی نمادین نیست بلکه یک مقصد عالی برای پیاده روی است. با پیاده روی در چایخانه دریاچه اگنس و چایخانه دشت شش یخچال ، میان وعده ، سوپ و نوشیدنی ارائه می شود. چه پیاده روی دوست دارید و چه سوارکاری می توانید به راحتی یک روز کامل را در اینجا سپری کنید. منطقه اطراف دریاچه لوئیز اغلب حتی مسیرهای پیاده روی نیز بسیار شلوغ است. یکی از بهترین و  آرامترین مسیرهای پیاده روی کوه Saint Piran است. یک مسیر پیاده روی 13 کیلومتری رفت و برگشت به قله کوه منتهی می شود و با منظره دریاچه لوئیز از بالا به شما پاداش می دهد.

5. دریاچه پیتو

لیست 3 دریاچه برتر فیروزه ای در کوه های راکی کانادا با دریاچه پیتو به پایان رسید. این یکی شکل بسیار غیرمعمولی دارد اما رنگ یکبار دیگر معجزه طبیعت است. دریاچه پیتو یکی از معدود دریاچه هایی است که در آن مسیر به دریاچه منتهی می شود و نه به دریاچه واقعی.

برای رسیدن به محل بازدید ، از کنار دریاچه لوئیز در بزرگراه 93 (پارک وی Icefields Parkway نیز نامیده می شوید) رانندگی می کنید تا به قله کمان در ارتفاع 2088 متری از سطح دریا برسید. این بلندترین نقطه جاده دیدنی Iceways Parkway است که پارکینگ دریاچه Peyto در آن واقع شده است. یک مسیر کوتاه پیاده روی ، چشم انداز را با پارکینگ متصل می کند. مسیر بسیار کمی هم وجود دارد که به سمت پایین دریاچه می رود اما توسط پارک های کانادا نگهداری نمی شود و یافتن آن دشوار است.

6. پارک وی یخی (Icefields Parkway)

همانطور که قبلاً در بالا ذکر شد ، Icefields Parkway یک جاده فوق العاده زیبا و دیدنی است. همانطور که از نامش پیداست ، پر از نمای یخچال است. دریاچه لوئیز در پارک ملی بنف و جاسپر در پارک ملی جاسپر را از طریق جاده ای به طول 230 کیلومتر به هم متصل می کند. نشریات مسافرتی مشهور بین المللی ، مانند نشنال جئوگرافیک ، پارک یخی (Icefields Parkway) را به عنوان یکی از جذاب ترین درایوهای جهان معرفی کرده است.

و همچنین دریاچه های هربرت ، دریاچه Bow ، دریاچه های پرندگان آب ، دره Mistaya ، آبشارهای Panther ، یخچال Athabasca ، آبشارهای Sunwapta و آبشارهای Athabasca. در طول جاده مسیرهای زیادی برای پیاده روی وجود دارد. آب و هوای یخچالهای کمان ، دریاچه یخچالهای طبیعی ، گذرگاه ویلکوکس مورد علاقه من است.

7. دره پنج دریاچه

دره پنج دریاچه در پارک ملی جاسپر است و مسیر پیاده روی از هر پنج دریاچه عبور می کند. بعلاوه ، از آنجا که فقط 10 کیلومتر از جاسپر فاصله دارد ، می توان با دوچرخه از طریق مسیر دوچرخه سواری از Old Fort Point در Jasper بازدید کرد. در زمستان می توانید با کفش های برفی از دریاچه ها نیز دیدن کنید. این مکان بسیار زیبا در طول سال برای پیاده روی است.

طول حلقه کوتاه در اطراف دریاچه ها 5.5 کیلومتر است و هر دریاچه سایه ای متفاوت از رنگ سبز زمردی دارد. اگر هنگام پیاده روی به محیط اطراف خود بسیار توجه کنید ، حتی ممکن است بتوانید یک گوزن دریایی را که یکی از بازدیدکنندگان مکرر دره پنج دریاچه است ، مشاهده کنید.

9. آبشارهای Takakkaw

دومین آبشار بلند کانادا را می توان در پارک ملی یوهو یافت. با 373 متر ارتفاع  است.
از دریاچه لوئیز ، اگر به بزرگراه Trans-Canada ادامه دهید (به جای استفاده از Iceways Parkway) ، به زودی به پارک ملی یوهو می روید و تابلوی آبشارهای Takakkaw را می بینید. نظرهای مختلفی برای دیدن آبشارهای Takakkaw وجود دارد و چند میز پیک نیک تا کمی بیشتر از منظره لذت ببرید.

دریافت ویزای شینگن فوری

جدیدترین ها

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا با اکسپرس انتری - express entry راهنمای جامع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا...
قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

مهاجرت به کانادا در سال 2024: آیا محدودیت‌های جدیدی در راه است؟

قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ کانادا یکی از مقاصد مه...

هتل های قدیمی جهان

قدیمی ترین هتل های جهان هتل ها در سراسر جهان پراکنده شده اند. بسیاری از هتل ها تغییر کاربری داده ا...
انواع ویزای اروپا

انواع ویزای کانادا

بسیاری از مردم مایل به سفر، تحصیل یا مهاجرت به کانادا هستند اما بهترین راه را برای انجام این کار نم...

سوپر ویزا کانادا

سوپر ویزا کانادا یا همان ویزای والدین کانادا، نوعی ویزای مولتیپل کانادا است که امکان چند بار ورود ب...
تماس با پشتیبانی

ماهبدپرواز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13:30 پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.